Ongemakkelijke momenten #2

dit is high five 🫸🫷

7 likes

Of twee gebroken polsen

57 likes

Ja precies dit. Verkeerde geciteerd? :stuck_out_tongue:

4 likes

Ow ja sorry haha, was vroeg vanochtend :wink:

3 likes

Awhhh acherm toch

7 likes

Mooi hoe wetenschappelijk dit hier staat. Niet: mouwen hebben dezelfde kleur → behoren aan dezelfde persoon toe, maar: behoren waarschijnlijk niet aan dezelfde persoon toe.
Niet onmogelijk, alleen een kleine kans.

5 likes

Dat stond er al, door het gebruik van ‘niet vaak’.

Of is het later geedit?

1 like

En bij een high five steken de duimen niet dezelfde kant op, zoals bij het bidden wel het geval is (:pray:t3:).

21 likes

Eh ja maar dat bedoel ik juist! Praat ik raar?

6 likes

Wel als de een met links en de ander met rechts een high five geeft, toch?

7 likes

Haha nee niets ge-edit.

5 likes

Maar doen mensen dat? :sob: (ik probeer nu te testen hoe ik het zou doen, maar kom tot de conclusie dat ik nooit high fives geef).

4 likes

Nee ik vermoed dat ik onzorgvuldig las

5 likes

Waarom niet? Kan volgens mij gewoon.

2 likes

I guess dat het zou kunnen dat er twee mensen zijn met een zelfde kleur trui aan die op de verkeerde manier high fiven en ook toevallig hetzelfde formaat handen hebben.

23 likes

Ik gebruik ‘m ook in de context van ‘dankbaar’ en niet als high five emoji, dus volgens mij zijn we het verder wel eens :smile:

4 likes

Haha okee. Ik weet dat dat weleens doe, daarom.

1 like

Ik huurde vandaag zo’n deelauto en het was een automaat. Ik had rijles ik schakel en heb de afgelopen weken een paar opfris-lessen gehad in een schakelauto. Het wegrijden was ZO slecht en ongemakkelijk dat iemand uit zijn huis kwam, omdat hij dacht dat ik mijn handrem en hij zei dat het wel heel moeizaam klonk.

5 likes

Haha huh maar met een automaat is wegrijden toch juist heel makkelijk in vergelijking met schakel? Alleen maar de rem loslaten. Of zat echt de handrem er nog op haha

12 likes

Klopt! Maar de auto was heel gevoelig en ik remde steeds te hard. Was teveel gewend om echt de koppeling in te trappen. Daarna ging het met de automaat veel makkelijker en beter.

3 likes