dit is high five 🫸🫷
Of twee gebroken polsen
Ja precies dit. Verkeerde geciteerd?
Ow ja sorry haha, was vroeg vanochtend
Awhhh acherm toch
Mooi hoe wetenschappelijk dit hier staat. Niet: mouwen hebben dezelfde kleur → behoren aan dezelfde persoon toe, maar: behoren waarschijnlijk niet aan dezelfde persoon toe.
Niet onmogelijk, alleen een kleine kans.
Dat stond er al, door het gebruik van ‘niet vaak’.
Of is het later geedit?
En bij een high five steken de duimen niet dezelfde kant op, zoals bij het bidden wel het geval is ().
Eh ja maar dat bedoel ik juist! Praat ik raar?
Wel als de een met links en de ander met rechts een high five geeft, toch?
Haha nee niets ge-edit.
Maar doen mensen dat? (ik probeer nu te testen hoe ik het zou doen, maar kom tot de conclusie dat ik nooit high fives geef).
Nee ik vermoed dat ik onzorgvuldig las
Waarom niet? Kan volgens mij gewoon.
I guess dat het zou kunnen dat er twee mensen zijn met een zelfde kleur trui aan die op de verkeerde manier high fiven en ook toevallig hetzelfde formaat handen hebben.
Ik gebruik ‘m ook in de context van ‘dankbaar’ en niet als high five emoji, dus volgens mij zijn we het verder wel eens
Haha okee. Ik weet dat dat weleens doe, daarom.
Ik huurde vandaag zo’n deelauto en het was een automaat. Ik had rijles ik schakel en heb de afgelopen weken een paar opfris-lessen gehad in een schakelauto. Het wegrijden was ZO slecht en ongemakkelijk dat iemand uit zijn huis kwam, omdat hij dacht dat ik mijn handrem en hij zei dat het wel heel moeizaam klonk.
Haha huh maar met een automaat is wegrijden toch juist heel makkelijk in vergelijking met schakel? Alleen maar de rem loslaten. Of zat echt de handrem er nog op haha
Klopt! Maar de auto was heel gevoelig en ik remde steeds te hard. Was teveel gewend om echt de koppeling in te trappen. Daarna ging het met de automaat veel makkelijker en beter.