Of in je maagje
Wie was dit ook alweer
Jaimie Vaes
Echt mn lievelings insta dit
Hoe het vertrouwen in de mensheid daalt nadat je pas door de tiende(?) persoon waar je langs loopt wordt geattendeerd op het feit dat je jurk aan de achterkant in je transparante panty is blijven zitten.
Ik heb dit ook eens gehad maar toen zei een vrouw die langsliep dat ik het verdiende om verkracht te worden als ik er zo bij liep. En haar man gaf haar ook nog eens bijval. Echt ZO bizar.
Pardon?? Wat een achterlijke opmerking. Wie zegt er nou zoiets
Wtf. Woest word ik hiervan he. Wat mankeert zulke mensen.
Wth
Ik leunde tegen een hekje en had mijn arm er ook op neergelegd, rustend. Tot ik een beetje mee begon te tikken en bewegen met mijn vingers op de muziek en opeens de hand van een vreemde voelde. Ik was dus gewoon een vreemde man aan het kriebelen op zijn hand. Gelukkig schrok hij duidelijk net zo erg als ik
Het is toch wel een beetje ongemakkelijk als je tijdens een sportles op je bek gaat en vervolgens 10 min in de hal zit vanwege een zere enkel
Ai, hopelijk ben je nu weer oké!
Ik had een zakelijke meeting/kennismaking extern en ging daarna naar huis. Kwam die man daarna tegen in het trappenportaal. Toen in de parkeergarage, in de lift, bij de slagboom en in de file. Op een gegeven moment negeerden we elkaar maar, werd steeds ongemakkelijker.
Beetje het idee van doei zeggen en dezelfde kant op moeten/lopen.
Helaas wel een zere enkel nog waardoor ik waarschijnlijk de komende dagen niet kan gaan sporten.
Voor de context van het verhaal: ik heb overgewicht.
Ik was met mijn nichtje van 4 aan het winkelen en ik had een jurk gevonden. Ik stond een beetje gedraaid aan de kassa klaar om te pinnen. Mijn nichtje kijkt me intens aan en kust vervolgens mijn buik (op mijn kleding).
Ik: " uhm wat doe jij nou"
Zij: " ik dacht dat je een baby in je buik had"
Ik moest enigzins wat lachen vanwege de ongemakkelijkheid en heb maar snel de tas aangepakt en de winkel uitgegaan. Ik kon het niet aan om ook nog in de winkel tegen haar te vertellen dat er geen baby is, dat heb ik buiten de winkel gedaan haha.
Een vriendin van mij stuurde het nummer van een gemeenschappelijke vriendin door maar zij had haar opgeslagen als (ongeveer) Iris therapie
Beetje ongemakkelijk dat ik nu ongevraagd weet dat zij samen (en uberhaupt) therapie hebben gehad hahaha
Ah joh therapie is echt niks om je voor te schamen.
Nee dat zou ik ook zeker niet doen maar dat geldt niet voor iedereen toch
Ik heb net 40 minuten zitten wachten in een wachtkamer van een huisarts die niet mijn huisarts is… voelde als een walk of shame toen ik wegliep nadat ik toch maar even ging opzoeken of ik wel bij de juiste huisarts zat
Jaren geleden alweer maar moest er ineens weer aan denken:
Mijn relatie was destijds net uit en daar was ik best stuk van. Ik was voor werk een paar dagen naar het buitenland geweest en kom terug op Schiphol. Bij de aankomsthal zie ik een collega staan wachten met wie ik ook privé omging, dus ik denk ‘nahhh dat is lief, dat ze me op komt halen zodat ik niet alleen aankom hier’ Ik storm op haar af, geef haar een knuffel en zeg iets in de trant van ‘Nou wat lief zeg, dat had je niet hoeven doen!’
Kijkt ze me totaal verbaasd aan, begint keihard te lachen en vervolgens komt haar moeder achter me tevoorschijn die dus op hetzelfde moment was geland (andere vlucht wel) en waar mijn collega op stond te wachten.
We zijn nog steeds bevriend en eens in de zoveel tijd lachen we hier smakelijk om.