Haha misschien luistert hij via dab of spotify naar Q het foute uur. Mijn collega heeft die altijd aanstaan en daar komt dat nummer regelmatig voorbij
Zat jouw kind niet in je schaamlippen dan?
Ik weet niet of je serieus bent of niet haha. Maar die man heeft de hele zwangerschap zân kind in zân penis. En bij mij zat-ie toch echt in mân buik en tijdens de bevalling even tussen mân labia
Haha nee was niet serieus, juist omdat het idd zo debiel is in die strip dat dat kind niet in zijn buik maar in zijn penis groeit. Wat bij vrouwen dan zoiets zou zijn als dat de foetus in de schaamlippen ofzo groeit.
Soort van in de clitoris toch?
Ik vind het wel een soort mooie vergelijking dat sommige vrouwen groeistrepen en littekens op de huid van hun buik overhouden aan een zwangerschap, en dat dat in dit stripje gelijk getrokken wordt met een volledig uitgelubberde piemel. Het is niet accuraat I know, maar omdat sommige mannen zoân ding kunnen maken van de grootte van hun piemel vind ik het toch wel treffend (ik hoop dat het overkomt wat ik bedoel want vind het moeilijk om uit te leggen merk ik).
Hm weet niet. Want hij had ook straie kunnen hebben en je vagina-uitgang is in het begin ook redelijk opgerekt na een bevalling. Dus vind die opgerekte penis dan wel hetzelfde en daarvoor hoeft de baby niet Ăn je geslachtsdeel te groeien maar er âslechtsâ doorheen te gaan. Vind het dus nog steeds raar dat je baby in de piemel groeit bij hem.
Maar misschien gaan we te diep in op het stripje haha
Of in je maagje
Wie was dit ook alweer
Jaimie Vaes
Echt mn lievelings insta dit
Hoe het vertrouwen in de mensheid daalt nadat je pas door de tiende(?) persoon waar je langs loopt wordt geattendeerd op het feit dat je jurk aan de achterkant in je transparante panty is blijven zitten.
Ik heb dit ook eens gehad maar toen zei een vrouw die langsliep dat ik het verdiende om verkracht te worden als ik er zo bij liep. En haar man gaf haar ook nog eens bijval. Echt ZO bizar.
Pardon?? Wat een achterlijke opmerking. Wie zegt er nou zoiets
Wtf. Woest word ik hiervan he. Wat mankeert zulke mensen.
Wth
Ik leunde tegen een hekje en had mijn arm er ook op neergelegd, rustend. Tot ik een beetje mee begon te tikken en bewegen met mijn vingers op de muziek en opeens de hand van een vreemde voelde. Ik was dus gewoon een vreemde man aan het kriebelen op zijn hand. Gelukkig schrok hij duidelijk net zo erg als ik
Het is toch wel een beetje ongemakkelijk als je tijdens een sportles op je bek gaat en vervolgens 10 min in de hal zit vanwege een zere enkel
Ai, hopelijk ben je nu weer oké!
Ik had een zakelijke meeting/kennismaking extern en ging daarna naar huis. Kwam die man daarna tegen in het trappenportaal. Toen in de parkeergarage, in de lift, bij de slagboom en in de file. Op een gegeven moment negeerden we elkaar maar, werd steeds ongemakkelijker.
Beetje het idee van doei zeggen en dezelfde kant op moeten/lopen.