Ongemakkelijke momenten #2

Ja ik kan me dit ook niet voorstellen, een vorige partner is toch echt een lifetime ago hoe langer je huidige relatie duurt

4 likes

dat hep gestaan op feesboek

images (4)

33 likes

Dit heb ik van dichtbij meegemaakt, echt heel bizar!

4 likes

Ben je samen met je B-keuze?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat jij de B-keuze bent?

• Ja ben ik denk ik
  • Nee ben ik denk ik niet

0 stemmers

6 likes

Ik ben iemands A-keuze (met wie ik dus niet ben), maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in. Het is een fantasie.

Dit, eigenlijk. Of al ken je iemand wel, je hebt geen idee hoe de daadwerkelijke relatie zou zijn.

9 likes

Maar dat is toch elk persoon voordat je een relatie hebt? Een fantasie?

Yep, maar ik bedoel in vergelijking met de daadwerkelijke relatie die er wel is

1 like

Zou je het uitmaken als je er achter kwam dat jij de B keuze van je partner bent?

• Ja denk het wel
  • Nee maar zou het wel heel erg vinden
  • Neejoh no big deal

0 stemmers

2 likes

Ik vind het ook zo vreemd om te vermelden dat iemand jouw b keuze is.
We hebben allemaal wel een droom partner of misschien een “the one that got away” of weet ik veel een celeberty die we helemaal het vinden.
Maar om nou tegen iemand te zeggen van ja diegene die ik echt wil die wil mij niet dus dan ben ik maar met jou

44 likes

Ja superapart.

11 likes

ben heel hard aan het lachen

13 likes

zij kan er toch niks aan doen :angry:

6 likes

Moest aan jullie denken en @anon50301661

3 likes

Haha Jaaaa, dat ziet er fantastisch uit

1 like

Ik was bij de tandarts en voor het eerst verdoofd. Op het eind zei ze dat ik even mocht spoelen maar dat ging helemaal niet???
Dus toen was alles nat en leek het net alsof ik in mijn broek had geplast :+1:

29 likes

Hahahaha :joy:
Dit doet me eraan denken dat ik de vorige keer bij de tandarts vóór de controle moest spoelen met chloorhexidine en dat ze in de gloednieuwe praktijk een HEEL KLEIN wastafeltje hadden geplaatst. Dus ik dacht nog: heel voorzichtig uitspugen!!!
Ging toch te hard, hele pas geverfde muur zat onder dat blauwe goedje, liep helemaal in stralen naar beneden :grimacing:

17 likes

hoezo naar brunei ook? echt extreem specifiek haha

2 likes

Volgens mij betaal je geen belasting

1 like

Dit doet me denken aan de discussies die ik had met mijn ex vriend. Hij was altijd super jaloers toen ik in Engeland studeerde en mannelijke vrienden had gemaakt en dan zei hij:’ Ja maar ik weet hoe mannen denken etc’. En als hij dan met allemaal vrouwen uitging en zelfs een keertje bij eentje bleef slapen alleen, dan zei hij: Ja maar je hoeft je geen zorgen te maken want ze willen mij toch niet’. Ok en als ze je wel zouden willen dan?! :joy: Heb ik even mazzel dat je zo onbehebbelijk bent hahah

20 likes

Hij is tenminste realistisch
Een hypocriete klootviool. Maar wel een realistische hypocriete klootviool

4 likes