Volgend jaar weer he
Ik heb weer een mooie waarin ik een keer niet de aanstichter was. Dat is ook wel eens fijn.
M’n vriend en ik waren in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Ik lag al lekker charmant klaar in de beugels.
M’n vriend grapte: “Ik vind je super stoer. Als ik alles had moeten doen, was het niet gebeurd. Hadden we moeten adopteren.”
De gynaecoloog moest lachen en begon een heel verhaal over een artikel op 9gag, met grappige plaatjes over hoe het zou zijn als mannen zwanger konden worden. Hij was halverwege z’n beschrijving van een plaatje toen hij besefte waar hij eigenlijk mee bezig was en mijn situatie. En stopte met de woorden “stilte misschien kunnen jullie het straks zelf opzoeken”
Hahaha ik ben inmiddels wel wat gewend op gynecologisch gebied dus moest er wel om lachen.
Ik ben de hele tijd aan het cringen om iets doms wat ik gister deed.
Ik bestelde gister tacos en ik wad een beetje in gesprek met die jongen die mn bestelling opnam.
En toen vroeg hij om mn naam. En ik dacht nog wat random dat hij dat ineens vraagt maar wel vriendelijk zeg.
En toen vroeg ik " En hoe heet jij"
Hahahaha zon kneus ben ik want daarna werd mn naam omgeroepen toen mn bestelling klaar was.
Ik weet van dat namen omroep gebeuren doen veel zaken maar dit was een random kraampje en er was niet eens een rij ofzo haha.
Haha aw ik vind dit wel heel lief eigenlijk!
Hahaha die piemel op plaatje 6 ik ga stuk
Hahaha ja dat denk ik ook. En ik denk dat hij plaatje 5 probeerde te beschrijven hahaa
Ik stond gisteren bij mijn manager in het kantoor, en hij had daarvoor airpods in die had hij even op het bureau gelegd.
Heel gesprek, knalt ineens de muziek van die airpods op de speaker van zijn laptop, en het was echt een vreselijk fout nummer (De eerste keer van Maxime & Franklin Brown) en ik wist niet wat ik moest zeggen want ik wilde 'm eigenlijk gewoon uitlachen, dus ik heb het genegeerd en ging gewoon verder met het gesprek. Maar het voelde zooo awkward haha.
Ben ik daarna gaan checken of dat nummer soms in de Q Music lijst van de jaren '00 stond, want dan zou ik het nog kunnen begrijpen, maar dat was niet zo.
Dat liedje is uit de nineties
Wel he? Ja ik twijfelde al
Maar waarom zit die baby ín z’n piemel ipv in z’n buik
Haha misschien luistert hij via dab of spotify naar Q het foute uur. Mijn collega heeft die altijd aanstaan en daar komt dat nummer regelmatig voorbij
Zat jouw kind niet in je schaamlippen dan?
Ik weet niet of je serieus bent of niet haha. Maar die man heeft de hele zwangerschap z’n kind in z’n penis. En bij mij zat-ie toch echt in m’n buik en tijdens de bevalling even tussen m’n labia
Haha nee was niet serieus, juist omdat het idd zo debiel is in die strip dat dat kind niet in zijn buik maar in zijn penis groeit. Wat bij vrouwen dan zoiets zou zijn als dat de foetus in de schaamlippen ofzo groeit.
Soort van in de clitoris toch?
Ik vind het wel een soort mooie vergelijking dat sommige vrouwen groeistrepen en littekens op de huid van hun buik overhouden aan een zwangerschap, en dat dat in dit stripje gelijk getrokken wordt met een volledig uitgelubberde piemel. Het is niet accuraat I know, maar omdat sommige mannen zo’n ding kunnen maken van de grootte van hun piemel vind ik het toch wel treffend (ik hoop dat het overkomt wat ik bedoel want vind het moeilijk om uit te leggen merk ik).
Hm weet niet. Want hij had ook straie kunnen hebben en je vagina-uitgang is in het begin ook redelijk opgerekt na een bevalling. Dus vind die opgerekte penis dan wel hetzelfde en daarvoor hoeft de baby niet ín je geslachtsdeel te groeien maar er ‘slechts’ doorheen te gaan. Vind het dus nog steeds raar dat je baby in de piemel groeit bij hem.
Maar misschien gaan we te diep in op het stripje haha