maar is het een misverstand of blijft ze het nu zeggen voor de grap? ze weet na 3x toch zelf ook wel dat het blijkbaar niet karl was? @Spaarlamp ?
Wie was t dan volgens jou
Ik denk @Loxodonta haha. Maar ik kan me iets herrinneren dat @Karl_Lagerfeld ooit heeft gezegd dat zij t niet was haha.
Ik vind het ook heel grappig dat @Karl_Lagerfeld zich gewoon stil houdt ondanks de 100 tags hier nu
Volgens mij niet, ik woon ook helemaal niet in de buurt ofzo haha. Ik weet van niets. Misschien is dit gebeurt in een droom @Spaarlamp
Godverdomme ik ga hier helemaal stuk om.
Volgend jaar weer he
Ik heb weer een mooie waarin ik een keer niet de aanstichter was. Dat is ook wel eens fijn.
M’n vriend en ik waren in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Ik lag al lekker charmant klaar in de beugels.
M’n vriend grapte: “Ik vind je super stoer. Als ik alles had moeten doen, was het niet gebeurd. Hadden we moeten adopteren.”
De gynaecoloog moest lachen en begon een heel verhaal over een artikel op 9gag, met grappige plaatjes over hoe het zou zijn als mannen zwanger konden worden. Hij was halverwege z’n beschrijving van een plaatje toen hij besefte waar hij eigenlijk mee bezig was en mijn situatie. En stopte met de woorden “stilte misschien kunnen jullie het straks zelf opzoeken”
Hahaha ik ben inmiddels wel wat gewend op gynecologisch gebied dus moest er wel om lachen.
Ik ben de hele tijd aan het cringen om iets doms wat ik gister deed.
Ik bestelde gister tacos en ik wad een beetje in gesprek met die jongen die mn bestelling opnam.
En toen vroeg hij om mn naam. En ik dacht nog wat random dat hij dat ineens vraagt maar wel vriendelijk zeg.
En toen vroeg ik " En hoe heet jij"
Hahahaha zon kneus ben ik want daarna werd mn naam omgeroepen toen mn bestelling klaar was.
Ik weet van dat namen omroep gebeuren doen veel zaken maar dit was een random kraampje en er was niet eens een rij ofzo haha.
Haha aw ik vind dit wel heel lief eigenlijk!
Hahaha die piemel op plaatje 6 ik ga stuk
Hahaha ja dat denk ik ook. En ik denk dat hij plaatje 5 probeerde te beschrijven hahaa
Ik stond gisteren bij mijn manager in het kantoor, en hij had daarvoor airpods in die had hij even op het bureau gelegd.
Heel gesprek, knalt ineens de muziek van die airpods op de speaker van zijn laptop, en het was echt een vreselijk fout nummer (De eerste keer van Maxime & Franklin Brown) en ik wist niet wat ik moest zeggen want ik wilde 'm eigenlijk gewoon uitlachen, dus ik heb het genegeerd en ging gewoon verder met het gesprek. Maar het voelde zooo awkward haha.
Ben ik daarna gaan checken of dat nummer soms in de Q Music lijst van de jaren '00 stond, want dan zou ik het nog kunnen begrijpen, maar dat was niet zo.
Dat liedje is uit de nineties
Wel he? Ja ik twijfelde al
Maar waarom zit die baby ín z’n piemel ipv in z’n buik