Ongemakkelijke momenten #2

Ik kwam een oudklasgenoot tegen in de wachtkamer van de therapie van m’n vriend, en toen vroeg ik of ze daar werkte.
Maar nee, haar therapeut zat daar :sweat_smile:.

5 likes

Laatst stond ik verlekkerd de menukaart te bekijken in een restaurant en toen maakte ik een gekke tongbeweging. Echt zo’n ranzige, kan het niet uitleggen. Helaas zag een medewerker dat. Hij heeft me de hele tijd dat ik daar zat bekeken :grimacing:

9 likes

Haha aub probeer het

9 likes

Of maak er een gifje van

11 likes

Vind dit zelf niet ongemakkelijk? Niks om je voor te schamen

12 likes

Haha tsja alsof je iemand wil pijpen ofzo? Je tong heel snel op en neer bewegen in je mond, over je lippen :joy:

@Moonfairy I wish I could hahha

6 likes

zelda-ghirahim

24 likes

Dit ja hahaha zeer treffend :sweat_smile:

4 likes

Mijn vriend was bezig over als hij zou doodgaan wat ik dan zou doen. Toen zei hij: ja je zou onmiddellijk naar x gaan (=mijn beste vriend). En ik zeg: ja waarom niet, hij zou goed voor mij zorgen (= ik weet dat hij vroeger oogje op mij had en wel boyfriend material is).

Bedoelde hij gewoon eigenlijk dat ik naar X zou gaan om de erfenis te regelen en te zorgen dat ik zijn huis en geld zou krijgen, want X is ook onze notaris.

Oeps :grimacing:

85 likes

Deze eindbaas was zo eng, sassy en raar :joy::joy::joy:.

3 likes

Mijn man zei gisteren dat 50% vd vrouwen een backup partner heeft, waar ze direct heen zouden gaan na overlijden/break-up etc.

5 likes

Mannen daarentegen gaan 9 van de 10 x met de eerste de beste gewillige partner verder (liefst wat jonger uiteraard).

79 likes

Dit vraagt om een poll!

Heb jij een back-up partner (in je hoofd) mocht het misgaan met je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

7 likes

Ik heb niet eens 1 partner laat staan dat ik een hele voorraad heb.

154 likes

mijn vriend zegt dat ook maar ik kan me er zo niks bij voorstellen?? zou het ook niet echt waarderen als iemand een relatie heeft met mij en dan een soort plan b-persoon in gedachten heeft maar misschien ligt dat aan mij

14 likes

Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige mannen (en vast ook wel vrouwen?) eigenlijk met hun B keuze zijn omdat A niet wilde maar als A toch zou happen ze alles (dus zelfs getrouwd en met kinderen) zouden laten vallen en naar A gaan. Wat ze dus van te voren al die tijd al wisten. Lijkt me ook zo vernederend. Als ik niet je eerste keuze ben hoef ik je echt niet.

6 likes

Maar hoe ouder je wordt hoe minder groot de kans dat je back-up partner single blijft? Of hou je die al die tijd aan het lijntje

6 likes

Als mijn man eerst gaat hoef ik nooit een partner weer

18 likes

Hè ja een buiten met geitjes en kippen en konijnen :star_struck:

4 likes

Ik vind het ook bijzonder gezegd ja. 50% vind ik ook erg hoog. Misschien in 1955, toen vrouwen veel afhankelijker waren.

Mijn ervaring is andersom (vaker bij breakups of scheidingen, maar ook bij overlijden) dat mannen juist vaak binnen no time iemand hebben. En dan geen bekende backup maar een ‘nieuwe’ jongere vriendin, zoals bunnyslippers ook al zei.

Ik heb trouwens wel een backup, maar dat is geen A keuze en vriend B keuze. Het is een goede vriend die ook dolgelukkig is met zijn vriendin. Maar puur praktisch hebben we we het er weleens over gehad en toen gekscherend gezegd dat als wij later overblijven als we 85 zijn, gaan we samenwonen. Hij is heel leuk, maar we lijken veel teveel op elkaar en daarom geen langdurig relatiemateriaal. Maar we kennen elkaar al wel eeuwen en hebben veel lol en dezelfde kijk op de wereld. Dus als we oud en eenzaam zijn vast gezellig. Geen optie als ik nu alleen zou komen te staan dus.

15 likes