Ongemakkelijke momenten #2

Ja soms doet ons brein rare dingen! Haha

3 likes

Haha zo mooi hoe je brein dit soort dingen kan verneuken hĂ©. In plaats van dat je gewoon zegt “oh ok” :joy:

17 likes

Haha maar dit is toch ook het startsein voor een raar gesprek. Als die man gewoon hoi had gezegd was er niks aan de hand

8 likes

Vanochtend bij de verloskundigen balie (waar er zes mensen achter mij stonden te wachten) zei de mevrouw achter de balie “succes met de laatste loodjes!”
Ik: “ja dankjewel, jij ook he!”
Zij: “haha, met aftellen voor kerst? ;)”
Ik: “nee met de zwangerschap. Eh nee ik bedoel wel kerst. Eh ja nee ik ben zwanger en bijna klaar daarom zei jij het. Ja eh doei fijne feestdagen alvast”

Echt ik kon wel door de grond zakken :joy:

31 likes

Oh ik dacht tijdens het lezen nu komt het: je bent niet zwanger, maar gelukkig ging het zo niet haha

Er is een loodgieter in huis want we hebben geen warm water. Hij vroeg of ik een teiltje water en een handdoek voor hem kon pakken. En wat zeg ik? Ja natuurlijk. Warm of koud water?

38 likes

‘Graag warm, dan kan ik naar huis’ :joy:

17 likes

Hahaha zelfde als bij een pinkassa zeggen dat je wil pinnen. Elke. Keer. Weer.

42 likes

en dan ‘‘oh haha wat stom van me, je kan hier natuurlijk ook alleen pinnen hihaho’’

15 likes

Omg ik voeg er ook nog altijd aan toe: “Dit hoor je natuurlijk de hele dag” :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Zo zei ik tegen mijn huisarts toen ze haar vingers tussen de deur van haar spreekkamer had: ‘Gelukkig ben je in een dokterspraktijk. ‘
’ Dit is natuurlijk geen originele grap.’

Dat vond ze idd niet haha. Zo cringe, het is er al uit voor je het door hebt.

12 likes

Dit mompel ik dan altijd een beetje, steeds zachter totdat het geluid afsterft en het in de stilte verdwijnt. Hoe werkt je brein denk ik dan? Shit ik heb iets ongemakkelijks gedaan of gezegd, snel maak het nog erger!!

4 likes

Hahaha ja dat hoop je dan maar. Stel dat ie dan zegt: nee hoor je bent de enige! voel ik me meteen nog een beetje stommer hahaha :smile:

2 likes

Ik zat te eten met mijn broer en schoonzus en het ging even over vloggers. Mijn schoonzus zei iets van ‘ik heb weleens gehoord van Elise Boers’ en ik ging volll op ‘kokende het thee, uit een glas drinken
dat is mijn angst’ en ze keken mij echt aan ‘die is gek???’ En ik het nog een keer doen en ‘kennen jullie dat echt niet?’. Nee dus.

52 likes

Hahahaha ik had laatst ook zoiets, mijn zwager kent (normaal gesproken) alle internetgekkies, dus die worden regelmatig gequote. Het ging erover dat iemand diarree had, dis ik barstte keihard uit in “HET KWAM VAN ACHTER MAAR KLONK ALS WAAATER” terwijl iedereen mij aankeek van ?? Que ??

Als je daarna nog moet gaan uitleggen over welk filmpje het gaat en ik het nog zooooveel erger maakte door ongeveer die hele scùne uit Ik Jeb Het Nog Nooit Gedaan te gaan naspelen

Was niet mn beste moment, maar wel gelachen :joy:

32 likes

Ik heb het al meerdere keren gehad met ‘ik wil kaas, ik ben een klant’-internetgekkie. Die kent ook niet iedereen.

17 likes

Oh mijn god ik bedenk mij net een mega ongemakkelijk moment van een aantal jaar geleden.

Ik was bij een vriendin thuis, en ging pas s’avonds laat naar huis. Aangezien dat nog best een stukje lopen was had haar moeder superlief een taxi voor mij besteld en gezegd dat ik het moest laten weten als ik thuis was. Dus ik in die taxi zitten, best gezellig met die jongen gekletst. Aangekomen bij mn huis wilde ik uitstappen en het gesprek ging ongeveer zo:
“Nou je bent er!”
“Ja, super. Dankjewel he, fijne avond nog.”
“Ja jij ook. En bellen he?”
“Bellen? Maar
 ik heb je nummer helemaal niet?”
“OH NEE NIET MIJ! De moeder van je vriendin, dat je thuis bent!”
“OH. Doei!!!”

Heb niet meer achterom gekeken ik schaaamde mij dood.

44 likes

Zo herkenbaar. Ik heb dus al meerdere keren heel hysterisch ‘ik wil kaas’ en ‘ik ben ook een klant’ op een heel gek toontje gezegd tegen mensen die overduidelijk géén idee hadden waar ik het over had.

Het ergste is dat je dan vervolgens het betreffende filmpje laat zien en de reactie dan alsnog niet is wat je had verwachtđŸ„č

26 likes

Ja dan laat je super blij en helemaal lachend dat filmpje zien en dan is het “oh.”

đŸ„č

10 likes

Doordat er bij mijn ouders in de straat een huis te koop staat denk ik hier ineens aan

Toen ik nog een klein dommeltje was zou ik na het avondeten bij iemand in de straat gaan spelen. Dus ik ren daar vrolijk door de garage naar binnen want ik kon gewoon achterom. Bleek ik 2 huizen te ver zijn gegaan en stond ik bij wildvreemden binnen :joy: heb me toen omgedraaid en ben zonder iets te zeggen ook weer naar buiten gerend.

52 likes