Ongemakkelijke momenten #2

Hahah ik denk dat dit heel veel kinderen overkomt. Ik heb ook regelmatig kinderen aan de deur/in de tuin gehad omdat ze dachten dat er hier een bevriend kind woonde.

2 likes

Elke week bellen dezelfde kinderen aan of X kan komen buitenspelen, elke week moet ik ze vertellen dat ze ƩƩn deur verderop moeten zijn :sweat_smile:

7 likes

Een klein Dommeltje 🄹

53 likes

Wilde ook deze reactie posten🄹

10 likes

Ik lach zo hard

Wat gebeurde er toen?

6 likes

Ik herinner me weer op werk dat ik een klant een serviceboekje moest geven, zodat hij kon zien wanneer hij servicebeurten moet doen etc. En ik had dus heel erg die twee woorden in mijn hoofd terwijl ik naar dat boekje zocht. Zeg ik ineens tegen die man:’ Ja ik zal je zo nog wel even een beurt geven '. Omggg ik schaamde me dood en zowel die man als ik kregen allebei een rooie kop hahaha

58 likes

laatst hadden (wat oudere) collega’s het over een artikel dat ze hadden gelezen in VK magazine over de satisfyer en dat dat nu blijkbaar een ding is blabla
en voor ik het wist flapte ik eruit OH JA die heb ik ook!!
ik bedoelde VK magazine

ik heb ook wel een satisfyer maar was niet per se de bedoeling om dat tegen hen te zeggen (ik werk er pas kort)

56 likes

Haha doet me denken aan dat ik twijfelde tussen ā€œhier kunt u pinnenā€ en ā€œhier kan uw pasā€. Het werd ā€œhier kunt u pissenā€

42 likes

Vanochtend stond de bus al klaar, zonder buschauffeur maar met de deuren open. Ik ging alvast zitten. Na een kwartier wachten, liep er een chauffeur langs die de deuren (vanaf de buitenkant) dicht deed. Ik zat dus opgesloten in een lege bus die niet zou gaan rijden.
Het was vrij ongemakkelijk toen ik op het raam moest kloppen en iemand moest wijzen waar hij de deur (weer vanaf de buitenkant) open kon maken. Maar gelukkig reageerde er überhaupt iemand

36 likes

Haha wat vervelend maar wel grappig om te lezen. Maar stond er wel op het scherm dat ie zou rijden dan?

2 likes

Ik kan er nu om lachen haha. Ja hij zou gewoon rijden, maar er vallen nu continu ritten uit door personeelstekort.

2 likes

Haha ja ik zie helemaal iemand hulpeloos alleen in een bus opgesloten :pleading_face: :joy: maar het is goed gegaan, stel je voor dat je er had in moeten overnachten lol

2 likes

Er is een afgesloten werkruimte waar ik regelmatig even moet zijn en dan meteen van de gelegenheid gebruik maak om een scheve onderbroek recht te trekken enzo. Vandaag zag ik op het beeldscherm van de beveiliging dat ze de camera in die ruimte live bekijken :thumbsup:

61 likes

Ik zou het grappiger vinden om jou steeds daarvoor die ruimte in te zien gaan. Dan de hele handeling zelf.

3 likes

Dat hebben ze ook meerdere keren gezien. Vlak voor een vergadering even snel naar binnen en in m’n blouse graaien. Die ruimte is dichterbij dan de wc :sweat_smile:

7 likes

Ik vind het echt absurd dat dit gebeurt? Mag dat zelfs, die camera’s? Voor zover ik weet mag je hier (be) niet zomaar je werknemers filmen, en moet het ook expliciet kenbaar gemaakt worden wanneer er toch camera’s hangen.

6 likes

Nou indd, zit bijv ook wel eens in mn neus als ik ff alleen in een kantoor zit :laughing:

Laatst had ik ergens een externe meeting in een luxe vergaderruimte en zag ik inneens mezelf en die man groot op de beamer/presentatie verschijnen… euuhh

1 like

Ik weet dat in deze ruimte een camera hangt en er is ook wel reden toe, maar ik dacht tot nu toe dat die beelden gewoon alleen ergens tijdelijk opgeslagen werden en alleen bekeken als daar aanleiding toe was

4 likes

Doet me denken aan toen ik studeerde, we hadden een hele ruimte op de begane grond met allemaal afgesloten hokjes om onderzoek op proefpersonen te doen (waren echt hokjes van 2x2m ofzo). Er was een gebied voor masterstudenten (was ik) en een gebied voor phd’s. Die voor de phd’s was echter meestal helemaal leeg. Ging ik een keer daarheen omdat ik een hokje nodig had, zat de concierge daar in een hokje met de deur open met z’n hand in de broek te fappen echt wtf

22 likes

heb je hier toen iets mee gedaan? een melding gemaakt of iets? wtf

8 likes