Ongemakkelijke momenten #2

Nouuuu, het is ook veel vaak precies degene in zijn omgeving waarvan hij zei dat er niks speelde en je je daar niet druk om hoefde te maken.

10 likes

Dat heeft een collega ooit aan mijn man verteld.
Collega had een jeugdliefde en uiteindelijk zijn ze niet bij elkaar gebleven en is hij iig met iemand anders getrouwd(wat jeugdliefde deed weet ik niet) en hij zei, mocht zij ooit voor zijn neus staan en zeggen dat ze hem wil, verlaat hij zijn vrouw. En zijn vrouw weet dat blijkbaar?
Hij houdt ook bewust afstand van zijn jeugdliefde als in geen contact via social media, gaat niet naar een reĂŒnie waar zij ook zou kunnen zijn.
Zou mij als echtgenote toch wel steken, wetende dat je man zo denkt.

11 likes

Heel vernederend. Daar kwam ik tijdens mijn relatie met mijn ex achter (was nog heel jong en naief). We waren op vakantie in zijn moederland en hij ging daar een “vriendschapsring” kopen voor een meisje. Ik wist dat hij voor mij een oogje op haar had, maar was niet wederzijds. Hij was echt een uur bezig om de perfecte ring te kopen
 nou ik wist toen wel genoeg. Pff

3 likes

Ik denk eerder dat dit andersom is. Niemand die voor de man zorgt als hij alleen is en ineens de man flu krijgt.

3 likes

Wij hadden heeel veel zooi voor de milieustraat omdat we verbouwd hebben, nu zijn mijn schoonouders aan het helpen met sjouwen en ik zit binnen soort van toe te kijken omdat ik geen zware dingen kan tillen omdat ik hoogzwanger ben :smiling_face_with_tear:

6 likes

Hij heeft het ergens gelezen, op facebook maar kan t niet terugvinden. Ik kan t me ook niet voorstellen, ik heb er geen.

@anon50301661
Dat bedoelt hij er helemaal niet mee. Hij had een artikel gelezen en we hadden het er gewoon over.

1 like

Ja ik kan me dit ook niet voorstellen, een vorige partner is toch echt een lifetime ago hoe langer je huidige relatie duurt

4 likes

dat hep gestaan op feesboek

images (4)

33 likes

Dit heb ik van dichtbij meegemaakt, echt heel bizar!

4 likes

Ben je samen met je B-keuze?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat jij de B-keuze bent?

• Ja ben ik denk ik
  • Nee ben ik denk ik niet

0 stemmers

6 likes

Ik ben iemands A-keuze (met wie ik dus niet ben), maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in. Het is een fantasie.

Dit, eigenlijk. Of al ken je iemand wel, je hebt geen idee hoe de daadwerkelijke relatie zou zijn.

9 likes

Maar dat is toch elk persoon voordat je een relatie hebt? Een fantasie?

Yep, maar ik bedoel in vergelijking met de daadwerkelijke relatie die er wel is

1 like

Zou je het uitmaken als je er achter kwam dat jij de B keuze van je partner bent?

• Ja denk het wel
  • Nee maar zou het wel heel erg vinden
  • Neejoh no big deal

0 stemmers

2 likes

Ik vind het ook zo vreemd om te vermelden dat iemand jouw b keuze is.
We hebben allemaal wel een droom partner of misschien een “the one that got away” of weet ik veel een celeberty die we helemaal het vinden.
Maar om nou tegen iemand te zeggen van ja diegene die ik echt wil die wil mij niet dus dan ben ik maar met jou

44 likes

Ja superapart.

11 likes

ben heel hard aan het lachen

13 likes

zij kan er toch niks aan doen :angry:

6 likes

Moest aan jullie denken en @anon50301661

3 likes

Haha Jaaaa, dat ziet er fantastisch uit

1 like