Ik zat in een groepje met Duitse mensen ergens. Een vrouw vroeg mij of ik een tampon had. Ik verstond Tempo (tissue merk) en ik had toevallig nog een losse schone tissue in mijn jaszak zitten. Dus ik antwoordde in mijn beste school Duits : ja die heb ik, wacht even, hij zit niet meer in de verpakking en is los en niet gebruikt maar nog schoon want net in mijn zak gedaan. Toen kreeg ik een beetje vage blik, maar dacht dat het aan mijn Duits lag. Eenmaal tissue te pakken moesten ze lachen en zeiden ze dat het om een tampon ging, geen tempo. Die had ik helaas niet bij mij, wel gelachen maar ook wel beetje gĂȘnant haha
Ik ben er een tijd geleden door een ongelukkig misverstand in geslaagd een condoleancekaart te sturen naar de familie van iemand die NIET was overleden. Toen ik de familie belde om mijn excuses te maken bleek dat er wel iets heftigs met de gezondheid was dat mogelijks alsnog niet goed ging aflopen, dus ik kon het ook niet zomaar ombuigen naar âoef wat een opluchting dat ik dit verkeerd heb begrepenâ. Het goede nieuws is dat die persoon het intussen goed stelt, het slechte nieuws is dat ik daar pas achterkwam toen ik die persoon deze week tegenkwam op straat en ik even de mother of all ongemakkelijke smalltalks moest voeren
ik zou per direct doen alsof ik deze familie nooit heb gekend
Mijn initiële tactiek was gelijkaardig, ik had net geparkeerd en ben nog 5 minuten ineengedoken in de auto blijven zitten in de hoop dat hij door zou wandelen. Maar ik had geen tijd meer en hij stond iemand op te wachten, dus toen moest ik er wel aan geloven
hahahaha ik ben echt heel benieuwd hoe dit kan gebeuren
liet net aan een random persoon mân bioskaartje zien omdat ik dacht dat het een medewerker was
Mijn moeder en ik waren ooit in de scapino (bestaat die nog??) En toen vroeg ze ook aan een random vrouw waar de witte t-shirts waren.
Die vrouw die wist het toevallig en een medewerker die vlakbij stond zei lachend dat ze was aangenomen.
Ik zat van het weekend met mn baby in het trappenhuis te wachten op mn man die boven in ons appartement iets was vergeten.
Het echoet daar best wel en zii vind dat heel leuk. Dus ik allemaal rare geluiden maken en roepen. Normaal roept ze dan mee, maar nu toevallig niet. Toen hoorde ik de deur open gaan, ik dacht dat het mn man was, dus ik meer roepen oOoOeEeH, aAahAaAaaAaa en (met een raar engels accent, waarom ook?) Daddyyy, is that daaaaddyyyyy. Net toen een random buurman aan kwam lopen.
Hij stopte ook echt even van eeh ja wat moet ik hiermee. Ik schaamde me dood want het duurde ook 3 trappen lang en hij moet mij gehoord hebben en niet beseft hebben dat ik niet alleen was
Zo heb ik ooit een halve ochtend door Disneyland Parijs gewandeld waarbij ik constant vragen kreeg van mensen (waar is die attractie? Waar kan ik dat personage zien). Duurde echt te lang voordat ik doorhad dat mijn combinatie regenjas + goede wandelschoenen + entreeticket in een keycord om mijn nek me er precies uit liet zien als een medewerker. Was per ongeluk een medewerker aan het cosplayen.
Ik werk thuis en ben op de radio I love the 90 top 500 aan het luisteren.
Normaal als ik telefoon doorgeschakeld krijg zet ik meteen de muziek op mute maar nu vond ik de afstandsbediening niet meteen. Dus ik dacht gho ja het zal wel weer iets kleins zijn en ze waren op dat moment aan het praten op de radio.
Maar het was een heel uitgebreide vraag. Terwijl ik aan de telefoon ben hoor ik het liedje âElise who the fuck is Eliseâ en ik dacht ik hoop zo hard dat ze dat aan de andere kant van de lijn niet horenâŠ
Maar wie de fuck is Elise? Ik ken wel Alice.
Joh is echt een heel bekend nummer dus zou hier geen seconde over nadenken zelf
Mijn baas was laatst aan het bellen met âponyâ op de achtergrond
Hahaha iemand van hier betrapte toch haar baas op het luisteren naar de eerste keer van Maxine en Franklin Brown?
Vaknummer
Haha dat was ik ja
Ik stond te wachten totdat ik de bus in kon.
Een man vraagt aan mij of die bus naar een bepaalde plek gaat. Ik antwoord van niet, deze rijdt alleen naarâŠblabla. Hij kijkt me nogal wazig aan. Totdat ik goed naar de bus kijk en ik zelf verkeerd sta. Hahaha
Ik was net bij de huisarts met mijn dochter. Ze was helemaal overstuur tijdens het onderzoek dus ik probeerde haar te troosten door met mijn hand over haar heen te wrijven. Na een tijdje kreeg ik door dat ik met mijn hand de hand van de huisarts aan het strelen was wist niet hoe snel ik mijn hand moest terug trekken. De huisarts zelf reageerde helemaal niet, die zal ook wel gedacht hebben wat doe jij nou?Vind het nog ongemakkelijker omdat het een huisarts was van mijn leeftijd
Ik zat met mijn vriend in de keuken van een hostel, waar we al zoân twee uur helemaal alleen waren. Ik wilde mijn pyjama aan doen en daarvoor niet naar onze kamer, dus ik dacht: kom, dat doe ik even hier. Wasdag, dus geen onderbroek aan. Komt er precies op dat moment een man binnen gelopen terwijl ik daar in mijn halve blootje sta. Echt zo dom, maar waarom komt er in die twee uur precies dan iemand binnenlopenâŠ.
Deze snap ik niet hahah, je had dus aldoor geen onderbroek aan in je broek? En alle ondergoed zat in de was waardoor je niet een andere kon aantrekken?