Voed kaaskro… de trol nou nieeehiet
Klopt wel, ik keer één keer per kwartaal een premium uit aan de mensen die me consequent liken.
Het verschil is dat als ik iemand help die is gevallen, ik zelf doorgaans niet ook val. Als ik iemand zie of hoor kotsen of als ik het ruik en ik blijf daar staan (of erger: helpen) dan ga ik zelf ook over mijn giechel
Ahhh dát is ‘t ticket naar de lounge!
Het ligt aan de situatie natuurlijk, maar als iemand verward is mag je wel de politie bellen hoor. Nee de politie is geen ggz hulpverlener, maar zij kunnen iemand wel naar de crisisdienst brengen of een wijkagent inschakelen zodat er hulp wordt ingezet (als dat al niet is gedaan).
Ik kots nooit en zat vannacht om 2 uur met een emmer op mijn badrand. Ik beschuldig dit topic
de kracht van het forum
Ik was even in de berging van ons gebouw geweest en liep weer naar boven naar mijn huis, maar was ondertussen wat emails aan het lezen dus lette niet goed op.
Ik was voorbij mijn voordeur gelopen en kwam daar achter toen ik voor het keukenraam van mijn buren stond.
Ik stond dus stil voor hun raam en keek recht in het gezicht van mijn buurman die in zijn snuggie op zijn laptop zat te werken.
Ik deed een soort “oh silly old me” beweging met een lach en liep toen weer terug naar mijn eigen deur, maar het was zó raar en ongemakkelijk.
De buurman keek me ook echt aan alsof ik een idioot was. Helpt ook niet mee dat we niet echt spontane buren hebben verder.
Ik had een sollicitatiegesprek en ik kwam op de fiets. Ik zag in de parkeergarage een fietsenstalling met de deur open, maar toen ik mijn fiets had neergezet en weg was gelopen zag ik dat de deur in het slot viel als je er een duwtje tegenaan gaf. Dus ik ben weer naar binnen gelopen met iemand anders mee, pakte mijn fiets en liep nog een beetje rond en ging toen op zoek naar de hoofdingang waar ik moest zijn. Maar daar was ook geen fietsenstalling, dus ik vragen bij de balie ‘hoi ik heb een sollicitatie, ik heb nu mijn fiets hiervoor neergezet omdat ik de fietsenstalling niet kon vinden’. Die meneer kijkt naar z’n scherm en zegt ‘oh was jij dat!’, zie ik dat hij allemaal camerabeelden heeft van de parkeergarage en mijn hele weg dus kon volgen.
Ik heb dit vier keer gelezen en snap het nog niet
Ik was gewoon onhandig aan het heen en weer lopen bij een fietsenstalling in een parkeergarage en toen bleek de beveiliging mijn hele route te hebben gevolgd. Dat vond ik ongemakkelijk.
Ik liet vandaag een dikke scheet in de sportschool tijdens m’n sit-ups. Geen idee of hij ook hard klonk, ik had mn noise cancelling kop telefoon op maar hij voelde alsof hij heel veel geluid maakte.
Heb je je al bij een nieuwe sportschool ingeschreven?
If you didn’t hear it, it didn’t happen
M’n collega was vandaag weer op kantoor na zwangerschapsverlof van haar tweede kind. Ik sprak haar aan en zei ‘oh en zo’n leuke naam, past ook echt goed bij Daan! (naam eerste kind)’. Toen keek ze me al een beetje vreemd aan. Nou ja goed, gesprek afgerond en wel. Blijkt nu: haar eerste kind heet geen Daan.
Alvast als tip voor nummer drie
Ik ging net kerstboodschappen doen. Nou superdruk natuurlijk en ik voelde me echt een beetje kip zonder kop. Kom ik ook nog een oude date tegen. En dan ook nog een paar keer in verschillende paden
Ik was laatst ergens en blijkbaar was ik aan het praten met een bekende influencer (ik herkende hem niet, hij kwam bij ons groepje staan omdat hij weer vrienden van mij kende). Dus wij ouwehoeren, hoor ik ineens van achter “mogen we met u op de foto?” Maar ik dacht dus dat het tegen mij was (beetje gek want ben niet bekend maar dacht misschien een grap ofzo) maargoed ik zeg jaaa tuurlijk lieffie jij wel. Zegt die influencer dus heel droog “uhm ze hadden het denk ik tegen mij”.
Lekker voor lullll
ik kom niet meer bij.
Ik kan niet meer