Dit komt jaren later random terug in je hoofd als je 's avonds niet kan slapen of 's nachts wakkker ligt
Haha, maar gelukkig is sprintend langs die twee terrassen ook vrij random dus dan valt het extra ongemak hopelijk nog mee ![]()
Ja ff sprinten maken doe ik in de veronderstelling zodanig snel te zijn niet herkenbaar te zijn hahahaha
denk dat dit de reality check is die ik nodig had
in de toekomst wacht ik wel tot ik thuis ben om mijn overtollige energie kwijt te raken met een mislukte radslag ofzo
Ik heb zojuist in mijn vakantie een prive-foto geupload naar de bedrijfspagina van werk (met duizenden volgers) Gelukkig zag ik het direct dus na 2 seconden kon ik de foto verwijderen, ik hoop echt zo dat niemand dat gezien heeft. Spaansbenauwd…
Ik heb een keer een boomerang met glazen drank op de instagrampagina van het AD gezet
komt allemaal goed
Ohhhh nee, dat is echt zo rot. Wat voor foto was het? Wel okay of echt van een privé album ![]()
Nee ik ga je geruststellen 2 sec is echt heel erg kort niemand heeft dat gezien
Neeee hahahah voor hoe lang?
Ook 2 of 3 seconden, volgens mij waren er 8 views
Hahahah netjes
ik wilde ooit een callsheet naar iemand sturen maar ik stuurde per ongeluk een foto van diego van ice age
Dat zou ik alleen maar heel leuk vinden
Dit doet me denken aan de forummer die per ongeluk een foto van een heel schattig konijn naar haar apotheek had gemaild
Weet echt niet meer wie het was
Oh ik dacht dat zij van het konijn dat op Dan Humphrey lijkt was
Maar ik weet het ook allemaal niet zeker
Edit: ja dat Dan Humphrey konijn is haar foto zelfs haha
OH JA, was dat al weer vergeten
Maar dan weet ik het ook niet meer wie het nou was
Ik moet denken aan die forummer die voor een project een video moest inleveren en toen per ongeluk een totaal ongerelateerde video doorstuurde.
Edit; het was dus deze video! Zo hard om gelachen toen
Altijd als ik dit zie ga ik weer helemaal stuk.
Wie had dan tyfus in je oogbal gestuurd naar een docent?
Leeuwenhart natuurlijk
Een oproep voor mijn account op Vinted met babykleding ![]()
Maar dan ook echt op de bedrijfspagina van een merk wat we verkopen(niet de doelgroep), dus alsof ik daar even lekker wil promoten voor mijn eigen moneys…
Heb het hele account doorgespit in paniek en ook bij ‘verwijderde berichten’ dit snel weggehaald, het account wordt door meerdere mensen beheerd (mijn team) want dit mag niemand weten. Ik zat dus ook te denken wat als mensen bijv mijn baas of het marketingteam zo’n belletje hebben aanstaan en een melding krijgen dat er iets gepost is? ![]()