Ook @Frambozentaartje
Chill! Dank voor de bemoediging haha.
Wij hebben goede vrienden en die wonen het hoekje om. Ik zie een stukje van hun huis als ik uit m’n raam kijk. Die kom ik echt bijna nooit zomaar tegen. Dus ik hoop dat je hem inderdaad niet tegenkomt.
Ik woon ook heel dichtbij m’n ex en we zijn elkaar tot nu toe ook niet meer tegengekomen! Ik kom oprecht vaker mensen tegen die verder weg wonen
Hier nog een, 8 jaar uit elkaar, woont 400 meter bij me vandaan en al zo’n 4/5 jaar nooit meer tegengekomen
@Frambozentaartje precies daar geloof ik hierdoor ook in
eerst belde mn zoontje per ongeluk de tuinman heel vroeg in de ochtend. Vervolgens kom ik na een dag erachter dat ik deze man per ongeluk ook een foto van mn kind heb gestuurd. Gelukkig zegt ie niks erover nu hij in de tuin bezig is en heb ik het snel verwijderd.
Mijn kind heeft laatst ‘per ongeluk’ 112 gebeld.
Mijn zoontje van toen bijna 2 had een echofoto van een vriendin van mij, die ze kort daarvoor had geappt, in mijn Facebookstory gezet💀
Ik weet ook niet wat ongemakkelijker was, het feit dat er een foto van een ongeboren baby die niet van mij was in m’n story stond en dat het leek of ik zwanger was, of dat ik er geen enkele reactie op heb gekregen terwijl ik er pas na een uur achter kwam😂
Haha ik moest hier hardop om lachen. Wat vond die vriendin ervan?
Zij kon er gelukkig ook om lachen😂
Ik ben een avondje alleen thuis, dus had voor het eerst ooit van die pimple patches gehaald. Zag bij kruidvat alleen van die dingen met een printje, dus net 2 op mijn kin geplakt ging de deurbel. Ik was even vergeten dat er nog een pakketje zou komen. Die bezorger keek me ook echt aan:
Heb dus deze 2 op mn hoofd:
Ik was net boodschappen doen en liep de winkel uit. Ineens liet mijn evenwichtsorgaan mij in de steek. Ik liep ipv recht ineens zo schuin naar links. Het was een heel raar gevoel en liep ook nog tegen iemand aan. Ik zei toen sorry en dat ik last had van mijn evenwichtsorgaan en diegene zei dat het niet uitmaakte maar het voelde zo ongemakkelijk.
Laatst had de caissière dit op haar hoofd en mijn vriend wist niet wat het was en zei: I love your stickers en ik vond dat zo cute. Zij vond het ook wel grappig/aardig
Ik was vanmiddag tegen een collega aan het praten over een Vlaamse inzending voor Eurosong kids, Xink!.
Hij kende de groep niet, dus ik zeg: ja, maar dat is niet van onze generatie. Wij waren daar toen te oud voor.
Hij kijkt raar op en vraagt hoe oud ik ben.
Blijkbaar had ik hem 10 jaar ouder geschat. 🫣 Ik dacht echt dat hij ongeveer mijn leeftijd was.
Nooit leuk om per ongeluk te melden, maar al helemaal niet tegen iemand die best ijdel is.
juist even een reality check voor iemand die heel ijdel is
Mja, ook voor mij dat ik niet altijd zo maar vanalles moet roepen.
Mijn moeder die met haar naaimachine in de weer is en weet dat ik ook weer kleding maak en uit het niks appt:
Nog genaaid?
Ik kreeg net een melding op mijn telefoon en ik klikte erop, alleen net op dat moment kreeg ik een melding van insta dat iemand een live video had gestart. Het is een oud collega die helemaal in de etherische olie business zit, en influencer wil worden. Ik klikte dus verkeerd en kwam bij haar live video terecht. Hoor ik haar zo zeggen; wat leuk dat je kijkt Barbie, welkom! Ik was ook de enige kijker, heb het maar snel weggeklikt
Hahaha, dit had ik ook laatst met iemand, ook een live van een oud-collega, maar zij is helemaal into edelstenen. Ze ging ook zeggen: ‘Welkom Sanseveria. Ja, ik heb altijd heel fijn gewerkt met Sanseveria! Ik hoop dat alles goed met je gaat!!!’ Er waren ook echt 5 andere kijkers ofzo, dus ik stuurde maar snel: ’ Yes gaat goed ’ en ben weer weggegaan haha
Ik vraag me ook altijd af hoe deze mensen die ongemakkelijkheid zelf aankunnen, zo’n live houden voor drie mensen en een paardenkop waarvan de helft er alleen in zit omdat ze per ongeluk geklikt hebben.
Hahaha, ja echt he. Zij maakt ook nog vlogs enzo alsof ze echt een influencer is. Leuk als dat je hobby is hoor, you do you, maar ik krijg er altijd een beetje plaatsvervangende schaamte van.