Het is dat jouw collega in de edelstenen zit, anders het zomaar dezelfde persoon kunnen zijn haha
Bij mij in de stad hebben ze âkop voor nopâ en dan kan je gratis koffie krijgen. Iemand anders heeft dan extra betaald op zijn eigen koffie. Een soort liefdadigheidscampagne. Ik wil net afrekenen en zeg âik doe graag meeâ. Zegt ze: âdan is het voor jou âŹ0.00â. Ik bedoelde dat ik meedeed met de extra koffie betalen - ik ben niet de armlastige in dit verhaal.
Oh wat een leuk initiatief
En eigenlijk alleen maar top dat het dus zo makkelijk gaat, kan me voorstellen dat het anders voor iemand ook heel bezwaarlijk is om ernaar te vragen.
Ja! Eens.
Ik moest gisteren na werk nog even langs de autogarage want ik had een spijker in mijn band die ze gefixt hadden en ze zouden die voor mij verwisselen. Had mân werktas open op de bijrijdersstoel staan en een doosje maandverband stak daar heel mooi uit toen iemand van de garage mijn auto dus naar binnen reed
vind je dat echt ongemakkelijk? zou je dat ook vinden met wcpapier?
we zijn dit toch ondertussen wel voorbij als volwassen vrouwen zegt meer over hoe weinig een man in aanraking komt met vrouwen als die daar gek over zou doen ook toch
Eens! Wilde net vragen wat hier ongemakkelijk aan is?
Mijn ex vond wc-papier kopen gĂȘnant hoor, weigerde hij gewoon mee te nemen als ik er niet bij was.
ugh why are men
hoe deed hij dat dan als hij single was, liet hij zn moeder het voor hem kopen?
Hahaha. Dacht hij dan zelf ook bij iedereen die wc papier kocht âoh die is vast aan de diarree?â niemand kijkt er toch gek van op als je wcpapier koopt.
Nee ĂĄls hij het al kocht dan ging hij zelfscannen en propte hij dat pak helemaal onderop in zn tas want ohjee stel je toch voor dat iemand ziet dat je poept. Hij kocht ook geen tampons hoor voor mij als ik dat vroeg.
Maarja het is niet voor niks mân ex he, dit was nog maar een van de weinige rare trekjes die hij had.
lekker freebleeden op zijn been
te makkelijk schoon te maken beter op zân ps5 ofzo
Ik las ooit dat stel mannen ongesteld zouden worden ipv vrouwen, dan zouden ze daarover opscheppen. âOh ik verlies echt het meeste bloedâ blabla. En bij vrouwen is het een soort vies, gek iets nog steeds blijkbaar.
Traumaheli zou het druk krijgen als je ziet hoe ze tijdens een verkoudheid zijn
(Ja ik scheer ze allemaal over 1 kam)
Hahaha nou ik had dus ooit een vriendin die ook perse wilde dat ik met het pak wc papier terug naar huis liep vanaf de supermarkt want zij wilde er niet mee gezien worden
Ik moet wel altijd om mezelf lachen als ik zoân 24 pak wc papier in een aanbieding koop en dat lopend naar huis sjouw. Thatâs right everyone this bitch be poopinâ
Zo probeerde ik laatste met 2 keer 24 pakken naar huis te fietsen. Wilde dat tweede gratis pak toch mee, maar paste eigenlijk niet. Alle mensen die ik tegenkwam moesten er ook wel een beetje om lachen.
Ik durfde toen ik 18 was niet met een pak wcpapier over straat want STEL JE VOOR DAT MIJN CRUSH ME ZAG
Hahahah zo delusional zo blij om ouder en wijzer te zijn