Ongemakkelijke momenten #2

Ik ben ook weleens recht achterover op m’n kop gevallen op zo’n lopende band en toen buiten westen geraakt. Levensgevaarlijk

3 likes

Dit heb ik ook gehad op de kermis. Ik twijfelde al en die man zei naar voren leunen. Dacht eerst dat ie me zou helpen zoals bij mijn kind :grimacing:
Ik dacht nog voordat ik erop ging, niet die reling pakken.
En ja hoor ik pakte die reling en toen dacht ik laat los, maar bleef vast houden en was nog ff rennen op de plaats en toen struikelde ik over mn eigen voeten. :smiling_face_with_tear:
Die man was hem al aan het uit zetten en ik moest moest lachen. Hij ook. En ik wilde weg maar moest mn kind achterna die al verder dat ding in was :sob:
Kon gelukkig de rest ernaast lopen.

4 likes

Hahaha volgens mij ben je fysiek op een gegeven moment gewoon te oud voor het Luna Park. Vriend van me heeft onlangs z’n vinger gebroken, omdat ie ook viel op die band. :joy:

Oooh wat vreselijk!

Mijn kinderen willen ook altijd als we op de kermis zijn in zo’n ding. Ze hebben de leeftijd dat je als ouder nog mee moet als begeleiding, dus ik offer mij dan weer op.

Loop je inderdaad als een malle achter je kinderen aan die als een ongeleid projectiel door die attractie razen. ‘Wacht op miiijjjjjjj…:skull::sob:’.

Ik heb van vroeger ook nog een trauma door het spiegel huis. Ik was dus compleet blind en botste continu tegen de wanden, zo pijnlijk. Ik huilend gaan zitten en mijn broer, die al was doorgelopen, is opnieuw een rondje gaan doen om mij te redden :pray:. Anders zou ik daar nu nog zitten :joy:.

4 likes

Had het nummer gekregen van de Ziggo monteur, voor als er nog problemen waren nadat hij langs geweest was.

Rijd ik naar huis en bel mijn moeder, om te zeggen dat ik mijn zoontje op kom halen, videobel ik per ongeluk met de Ziggo monteur. Hij wijst dat gesprek af, maar belt wel net zo snel gewoon terug. :joy: en dat om 17:30. ‘Wij videobellen niet mevrouw.’

Zo vaak sorry gezegd! :see_no_evil:

18 likes

Omg dit zou echt grappig zijn om een keer te doen hahaha

3 likes