@lightbox @Hippe_kikker @Wijntje hahaha blij om te horen dat het vaker gebeurt bij de tandarts of huisarts
Haha dit heb ik ook precies zo gehad! ![]()
![]()
Wout? Heette hij Wout of was hij ook politieagent?
Ze heeft het toch over een blaastest. Dus neem aan dat het een politieagent was.
Oh ik dacht helemaal dat het nog over een tandarts of mondhygiënist ging haha, vroeg me al af waarom je daar op iets zou moeten blazen maar ik dacht ja zal wel. Ok ik ben er ook niet helemaal bij sorryyyyy
Ik had vandaag echt iets verschrikkelijks. Ik was met mijn collegas aan het praten over het huishouden en hoe ik het echt niet meer kan bijbenen soms en niet genoeg tijd in de dag heb omdat ik lange dagen werk. En toen had een van mijn collegas het over een schoonmaakster. En ik verwoordde mijn reactie daarop echt op een vet rare manier. Want normaal zeg je iets van :â Ik dank God op mijn blote knieĂ«n â ofzo. Maar in plaats daarvan zei ik:â Nou als je iemand kent voor me dan ga ik echt op mijn knieĂ«n voor je om je te bedankenâ.
Echt halverwege die zin dacht ik al van omg wtf dit klinkt zo fout ![]()
Ik zag ook echt op die jongen zijn gezicht een duidelijke micro reactie op wat ik zei.
Dus ik erkende het niet en begon er maar overheen te lullen. Echt hele verhalen begon ik te raaskallen om het maar te begraven in woorden hahaha
Achteraf had ik beter kunnen zeggen:â Wow ok dat kwam er raar uit. Zo bedoelde ik het niet hoorâ, maar was bang het erger te maken, dus besloot het daar maar gewoon bij te laten en het in de lucht te laten zweven. Misschien denkt ie daardoor ook gewoon oprecht dat ik het zo bedoelde. Ik voelde ook echt dat ik helemaal rood was en ik wou op dat moment echt dood gaan van schaamte haha. Later had ik het ook met mijn vriend erover en hij had mij op dat moment ook gezien omdat hij de hond ging uitlaten. En hij zei toen ik het hem vertelde:â Ohhh! Daarom deed je zo raar!â echt fml hahaha. Voel me echt een gigantische weirdo en ik durf die jongen al de hele dag gewoon niet aan te kijken hahaha
Hardop gelachen, haha sorry. Hij had vast/hopelijk door het raaskallen en rood worden dat je het probeerde recht te zetten.
Begrijp ik nou goed dat jij zijn baas bent, dat maakt het nog erger ![]()
Arme jongen, arme jij haha
@Florence haha ik hoop het
ben blij dat ik op vakantie ga en hem even niet onder ogen hoef te komen hahaha
@ellegirltalk ja klopt
hahaha maakt het allemaal nog erger, echt vreselijk hahah
ik kreeg op spotify een melding dat ik een jam kon joinen, ik geaccepteerd en meteen crazy frog gaan spelen want ik dacht dat ât de tv was van buren/vrienden waar ik heel goed mee ben
maar ât werd steeds teruggezet op een griekse playlist en na 3x crazy frog opnieuw op hoog volume opzetten klikte ât eindelijk dat het niet mn vrienden waren maar het griekse restaurant waar ik boven woon ![]()
![]()
Hahahaha het beeld dat in dat restaurant telkens crazy frog werd ingezet, ik ga stuk ![]()
![]()
Ik heb dit jankend van het lachen opgelezen aan mijn man hahaha wat heerlijk
Mijn vrouw appte 20 minuutjes geleden dat ze naar huis zou komen (is iets van 15 minuten reizen). Net klopte iemand op de deur, en ik doe open, denkend dat zij het is. Het was een pakketbezorger en ik was vergeten een broek en shirt aan te trekken ![]()
Hahaha ik lees dit nu en moet denken aan hoe mân zus haar kinderen de namen van de katten had laten kiezen. En eentje wilde perse dat een kat oma ging heten. Leverde ook veel hilarische momenten op.
âOma, niet in de tuin poepen!â
âOma, kom van het aanrecht af!â
âOma, niet aan mân teen likken!â
Haha doet mij weer eraan denken dat mijn broertje (toen 10 ofzo) en ik onze 2 katten een naam mochten geven. Ik koos voor Pluk - van de Petteflet - en mijn broertje: Melanie-Priscilla.
hahaahhaaha hoe komt hij hierop
Echt geen idee? Ik weet dat er ook een hele lange stilte viel in de kamer waarbij iedereen zijn best deed om serieus te blijven omdat hij er zo trots bij keek.
Hij heeft zelf ook geen idee hoe hij erbij kwam, maar moet er inmiddels ook hard om lachenđ
De ratten van mijn broer en mij heetten Ruftnek en Darth Vader (dit was mijn keuze haha), en vraag me nu af wat ik raardere namen vind voor huisdieren ![]()
Kennen jullie die steile rolbanden in het Lunapark/funhouse/whatever? Ik kreeg even een error en zoân man achter me was me aan het pushen, dus ik zei âja wacht ik durf ff niet?â Hij âgewoon gaan er kan niets gebeurenâ âokay werk jij hier?â âJa, hupâ en daar ging ik. Ik kreeg error, viel achterover en ben horizontaal naar boven gegaan op die loopband. Het was zoooo genant hahahaha