haha je hebt gelijk, flauwe opmerking van mij.
Hahahah ik moet hier te hard om lachen
Ik laat een boer net. Aan de telefoon. Met een klant??! Hij: ânou, je voelt je in ieder geval thuisâ
Hahaha, dat had ik ook een keer!! Ik lag net met mijn benen wijd, met dat ding erin, zegt ze: âJeetje, jij ruikt lekker! Welke parfum is dit?â Zooooo awkward hahaha.
haha maar dat doen ze toch gewoon om je even af te leiden van dat moment? omdat mensen het toch vaak ongemakkelijk of spannend vinden
Ja ik snap het ook niet helemaal. Als ze gewoon vriendelijk een luchtig onderwerp aansnijden maakt dat het toch juist minder ongemakkelijk :p?
Bij mij deed een man dit, en er stond een jong grietje (co-assitent ofzo) bij te kijken hoe hij mij penetreerde met die dildo.
hij was ook echt zo aan het rond porren met dat ding.
Hij vertelde juist een soort medisch verhaaltje, âkijk hier zie je de baarmoederblablaâŠâ Dat maakte het wel minder awkward voor mijn gevoel. Heb me daarna wel even een soort van vreemd gevoeld. Toch een vreemde man die dan aan je zit.
Ja maar het was meer omdat ze zei dat ik zo lekker rook op het moment dat ik mân benen uit elkaar deed haha, en ik toen zei: daâs Gucci.
Hahaha oké dat snap ik! Vooral een timing dingetje dan dus
Huh. Wat een rare reactie. Heb je je verhaal verteld en toen of had ze gewoon geen zin meer op vrijdag?
Hahaha love it ook wel. Ik kan me dit zo goed voorstellen, je hebt zoân kutweek gehad, je kan dit er niet bij hebben en dan ZEG je het gewoon
kan echt niet, maar wel grappig
Ik was net bij de supermarkt en wilde mijn fietssleutels pakken, maar toen ik mân tas opendeed vloog daar op de een of andere manier een lading inlegkruisjes uit. Waande me even de hoofdrolspeelster in een matige romcom terwijl ik ze probeerde op te rapen maar ze telkens verder weg waaiden
(dramatic reenactment)
Uiteindelijk kreeg ik de hulp van een man die ik toch wat ongemakkelijk heb bedankt.
Ik dacht een tijdje terug dat ik een pakje zakdoeken uit mijn tas had gehaald. Houd het dus zo nietsvermoedend in mijn hand een tijdje tot ik eraan plukte en het anders voelde dan normaal, ernaar keek en het een maandverband was. Maakt verder ook niet uit, maar ik was vooral verbaasd dat het geen pakje zakdoeken was en ik dat pas na halve minuut door had :")
Maar die man is de liefde van je leven!!!
Kan niet wachten tot ik plots vergeet op welke verdieping ik woon en ik per ongeluk voor zân deur sta!!!
Ja of dat hij ineens dé zakelijke afspraak blijkt te zijn als jullie maandagochtend de Teams-call online openen in het bijzijn van jouw manager 
Maar natuurlijk zou het niet meteen duidelijk zijn dat jullie voor elkaar gemaakt zijn.
Jij zou hem een irritante betweter vinden (ofschoon je wel tegen je dagboek/idioot goedgeklede vrienden/bloglezers/huisdier zou zuchten: âhij is zĂł vervelend, maar zĂł knapâ) en hij zou jou klunzig vinden of zoiets triviaals (klunzig is blijkbaar iets HEEL ergs om te zijn als vrouw).
Maar dan zou je hem op een dag in de stad zien met een andere vrouw en ineens beseffen hoeveel hij voor je is gaan betekenen. En dan, na een ingewikkelde verhaallijn waarin alles steeds mis gaat tot vervelens toe, zou blijken dat die vrouw zijn ZUS was, hihaho. En dan moeten jullie natuurlijk wel trouwen.
Ja, als je alles kijkt in de categorie romcom, kom je hier ongeveer op uitđ
Mijn laatste hook is dus Emily in Paris.
Wisten jullie al dat we in Europa pas om 10.30 beginnen met werken, altijd op naaldhakken over kinderkopjes rennen en in plaats van te lunchen gewoon een sigaret roken? Ook weten we allemaal niet hoe social media werken. Gekukkig is iedereen wel heel sophisticatedđ
Sorry voor de offtopic, ik zal nu ophoudenđ
The holidates is ook een aanrader voor zoân verhaallijnđđŒââïž