Ongemakkelijke momenten #2

Haha dit doet me ook echt denken aan mijn buurvrouw. Doet alsof ze de meest zen persoon op aarde is en alsof ik zo’n ongeduldige millenialy ben (klopt ook).
Totdat er iets gebeurt waardoor ze zich per direct heeeel on-zen gedraagt en door de mand valt. Dan zie ik dus dat die doos ook nul geduld heeft! Maar tegen mij altijd “ZEN” roept?

Valt me vaker op van die kumbaya mensen (ff gechargeerd gezegd zo op de dinsdag)

4 likes

I just dodged a bullet qua ongemakkelijk moment.

SInds 5 weken heb ik een interim-opdracht bij een organisatie, maar door het hele coronathuiswerken heb ik nog heel veel collega’s nooit gezien terwijl ik wel veel op kantoor ben.

De afgelopen tijd was het dus heel vaak: “Ah hoi, jij bent (mijn naam) toch, die hier tijdelijk is? Ik ben (naam van die collega)” waarop ik zei: “jaa klopt, ik ga de komende tijd dit en dit doen, en wat doe jij hier qua werk?” Nou, dat gaat prima natuurlijk, zo leer je elkaar een beetje kennen.

Vandaag zag ik een vrouwelijke collega voor het eerst, dus ze begint even een praatje en zegt haar naam. En GELUKKIG zocht ik haar naam subtiel op in outlook, want zij is blijkbaar de directeur-bestuurder.

Was meeeeega genant geweest als ik aan haar had gevraagd: “en, wat doe jij hier voor werk” omg

36 likes

hahaha ja dit is zo waar, ik werk zelf in een ‘zen-sector’ en dat soort mensen zijn echt het ergste, ook heel vaak superasociaal gedraag omdat ze dan ‘bij hun gevoel blijven’ en ‘voor zichzelf kiezen’. :upside_down_face:

6 likes

Hahahah je keek niet om voor je je hand uitstak? :joy:

1 like

Jawel ze sloeg express tegen de boezem van degene die haar inhaalde.

33 likes

haha je hebt gelijk, flauwe opmerking van mij.

Hahahah ik moet hier te hard om lachen

Ik laat een boer net. Aan de telefoon. Met een klant??! Hij: ‘nou, je voelt je in ieder geval thuis’

137 likes

Hahaha, dat had ik ook een keer!! Ik lag net met mijn benen wijd, met dat ding erin, zegt ze: ‘Jeetje, jij ruikt lekker! Welke parfum is dit?’ Zooooo awkward hahaha.

42 likes

haha maar dat doen ze toch gewoon om je even af te leiden van dat moment? omdat mensen het toch vaak ongemakkelijk of spannend vinden

5 likes

Ja ik snap het ook niet helemaal. Als ze gewoon vriendelijk een luchtig onderwerp aansnijden maakt dat het toch juist minder ongemakkelijk :p?

1 like

Bij mij deed een man dit, en er stond een jong grietje (co-assitent ofzo) bij te kijken hoe hij mij penetreerde met die dildo.
:sweat: :grimacing: hij was ook echt zo aan het rond porren met dat ding.
Hij vertelde juist een soort medisch verhaaltje, “kijk hier zie je de baarmoederblabla…” Dat maakte het wel minder awkward voor mijn gevoel. Heb me daarna wel even een soort van vreemd gevoeld. Toch een vreemde man die dan aan je zit.

2 likes

Ja maar het was meer omdat ze zei dat ik zo lekker rook op het moment dat ik m’n benen uit elkaar deed haha, en ik toen zei: da’s Gucci.

69 likes

Hahaha oké dat snap ik! Vooral een timing dingetje dan dus

Huh. Wat een rare reactie. Heb je je verhaal verteld en toen of had ze gewoon geen zin meer op vrijdag?

Hahaha love it ook wel. Ik kan me dit zo goed voorstellen, je hebt zo’n kutweek gehad, je kan dit er niet bij hebben en dan ZEG je het gewoon :joy: kan echt niet, maar wel grappig

27 likes

Ik was net bij de supermarkt en wilde mijn fietssleutels pakken, maar toen ik m’n tas opendeed vloog daar op de een of andere manier een lading inlegkruisjes uit. Waande me even de hoofdrolspeelster in een matige romcom terwijl ik ze probeerde op te rapen maar ze telkens verder weg waaiden

(dramatic reenactment)

Uiteindelijk kreeg ik de hulp van een man die ik toch wat ongemakkelijk heb bedankt.

129 likes

Ik dacht een tijdje terug dat ik een pakje zakdoeken uit mijn tas had gehaald. Houd het dus zo nietsvermoedend in mijn hand een tijdje tot ik eraan plukte en het anders voelde dan normaal, ernaar keek en het een maandverband was. Maakt verder ook niet uit, maar ik was vooral verbaasd dat het geen pakje zakdoeken was en ik dat pas na halve minuut door had :")

8 likes

Maar die man is de liefde van je leven!!!

27 likes

Kan niet wachten tot ik plots vergeet op welke verdieping ik woon en ik per ongeluk voor z’n deur sta!!!

61 likes