Ongemakkelijke momenten #2

Nee, helemaal niks. Maakt de situatie nog ongemakkelijker.

17 likes

Ik zou er misschien ff een mailtje achteraan sturen.

6 likes

Ik was afgelopen weekend bij mijn ouders op bezoek, waar mijn zusje en haar vriendin ook waren. Ik had zaterdag na de lunch even zin om alleen te zijn, maar omdat ik mijn zusje’s vriendin niet zo goed ken en ik nog een beetje verlegen van haar aanwezigheid word, wilde ik me niet asociaal op de bank afsluiten met mijn laptop. Het leek me dus een goed idee om mee te helpen in het huishouden met mijn noise cancelling koptelefoon op, zodat ik me lekker in mijn eigen wereldje kon opsluiten maar ook iets sociaals zou doen.
Dus ik zocht een geschikte playlist uit, deed mijn koptelefoon op mijn hoofd en begon de bovenverdieping te stofzuigen, veel langzamer dan ik normaal zou doen. In de tussentijd liep mijn zusje’s vriendin verschillende keren glimlachend voorbij en voelde ik me helemaal zen, tot mijn zusje naarboven liep, me keihard uitlachte en me vroeg waar de fuck ik mee bezig was. Had de stofzuiger helemaal nooit aangestaan en heb ik dus een kwartier lang aandachtig met de stofzuiger die uit stond door huis geparadeerd. :upside_down_face: :upside_down_face:

239 likes

Heb ik ook gedaan haha, maar nog steeds geen reactie. :frowning_face:

1 like

Haha zeker lief van hem maar alsnog blijft zijn opmerking wel apart :joy:

1 like

Jullie maken echt mijn dag :joy:

3 likes

Mocht je nog een reactie krijgen let us know :joy: misschien zegt hij wel, oh lieve Espoir, ik durfde het niet zeggen maar ik hou al jaren van je!

12 likes

Staat hij ineens met rozen voor haar deur :sob:

Of het is een goorlap em stuurt ie een dickpick

9 likes

Mijn oom heeft een vriend en die is best spiritueel en hij kan pijn wegnemen (althans dag wordt gezegd).

Jaren geleden lag ik eens met hoofdpijn/nekpijn bij mn oom en tante op de bank en die vriend was er toevallig ook. Nou hij ging wel even mijn pijn wegnemen. Heeft hij wat aan mijn nek en hoofd zitten voelen, en vroeg natuurlijk of het minder werd. Ik voelde echt totaal geen verschil, maar heb na een tijdje maar gezegd dat het minder werd zodat ik ervan af was.

Maarrr nu is die vriend en zijn ‘gave’ de afgelopen weken al 2x aangehaald door mijn oom. Vraag maar aan Geo, die heeft het ervaren! En ik zit daar zo ongemakkelijk :neutral_face: geen idee wat ik erop moet zeggen. Of ja ik had natuurlijk de waarheid kunnen vertellen :joy:

33 likes

Dit doet mij denken aan een van mijn eerste bijbaantjes bij een theater. Ik werkte achter de bar en een vrouw van ongeveer 15 jaar ouder vond mijn aura slecht. Ze was helemaal bang voor mij, want mijn aura was zwart en lekte (?!). Ze dacht ook dat ik de hele tijd aan het liegen was?! Ze wilde ook niet meer met mij werken. Stond ik daar als achttienjarige naast iemand die bang voor mij was vanwege lekkende aura’s.

109 likes

Gadverdamme zeg, ik vind dit niet eens ongemakkelijk, maar eerder seksueel grensoverschrijdend gedrag. Heb je een vertrouwenspersoon op werk waarbij je hier melding van kan maken?

16 likes

Die ken ik zeker! Met zijn paarse sjaal!

2 likes

Wat een goorlap zeg @Molotov Ik snap trouwens zijn logica ook niet helemaal? Maar klinkt zo als een vrij onveilige werkomgeving voor jullie

Ik dacht dat dit een reactie was op de posts daarboven :sweat_smile:

1 like

Dan was het nóg ongemakkelijker! Ongemakkelijkinception.

1 like

Ik heb ook zoiets meegemaakt!

Op mijn werk hadden we een nieuwe manager die blijkbaar mij (leidinggevende) mijn beste vriendin en een goede vriend van ons niet leuk vond. We werkten in een restaurant.

Ik moest een keer iets in de mail opzoeken en ik vond toen ook toevallig een email over ons van onze manager naar onze districtmanager. Een van ons had ontslag genomen omdat hij in Praag ging werken en in de email stond iets van “One gone, two to go. Hopefully Glimmer and Blabla are next”. Er stond ook nog in dat hij deze email moest verwijderen omdat het anders niet professioneel was maar dat had hij dus niet gedaan.

Ik heb die email toen ook doorgestuurd naar de eigenaar (het was een kleine chain van 6 restaurants ofzo) uitgeprint en in de keuken gehangen zodat iedereen het kon zien en vriendin en ik hebben onze naam op het rooster doorgestreept en zijn letterlijk midden in onze shift weggelopen en nooit meer terug gegaan. Onze andere collega’s stonden achter ons en in dezelfde week zijn er nog 2 collega’s gestopt omdat die manager echt een idioot was.

Nooit spijt van gehad, ze hadden altijd te weinig mensen dus ik had regelmatig 14 weken gewerkt zonder vrije dag. Ik had daarna super leuk werk gevonden waar ik wel gewaardeerd werd.

121 likes

Love you! Hahaha. Vooral dat verhevene van die gekkies is zo vervelend.

1 like

Wat goed van je!! Karma is a bitch :grin:.

1 like

Oooh wat erg! Super goed dat jullie zijn weg gelopen!

1 like

Ik weet niet of ik dit al eens gepost heb. Maargoed afgelopen januari werd ons appartement opgeleverd. Er waren nogal wat mankementen dus er werd een inspectierond ingepland. Wij gingen er niet meteen in dus het was nog vrij leeg. Ik was die dag in huis om die mensen te ontvangen.

Op een gegeven moment kreeg ik een buikpijn aanval en moest ik echt naar de wc. Precies toen ik op de wc zat werd er aangebeld. Dus ik snel afvegen etc. Maar we hadden dus nog geen toiletborstel en toiletverfrisser. En het was behoorlijk vies en stonk.

Ik die man binnengelaten en die ging even wat dingen checken. Na een tijdje kwam hij met dat hij klaar was, dit en dat en toen vroeg hij: ‘Mag ik gebruik maken van jouw toilet?’ En ik dacht: ‘omg omg nee :tired_face::tired_face::tired_face:.’ Maar ik kon zo snel niks verzinnen en zei dus maar: ‘oke is goed.’

Schaamde me dood voor hoe ranzig het toilet was :disappointed_relieved:

6 likes