Hahaha nee gelukkig niet, het was op mijn laptop!
Je wilde het âeens uitproberenâ, maar besloot wel gelijk een account te maken en animaties te downloaden?
Je weet dat wicked whims niet met allemaal animaties komt?
Nee, eerste opmerking was gewoon grappend bedoeld
Hahaha ja variatie toch het is er nu maar weer af, heb er van geleerd
en vond het sowieso ongemakkelijk om naar te kijken haha
Hahaha heel herkenbaar!
Stuurde net perongeluk naar mijn nieuwe LinkedIn-connectie: jij ook een fijne avond
Ga LinkedIn maar verwijderen
Verdomme ik moest net bellen en diegene was er niet dus zou ze me terugbellen. Ging zo:
Ik: Hoi met xMillieee Jansen.
Zij: Hoi met Pietje Puck.
Ik: Ja hoi metâŠoh nee ik heb mn naam al gezegd haha.
Zij: ongemakkelijke stilte Ja, haha.
Verdomme zo awkward. Wist ook niet meer hoe ik het gesprek daarna kon openen. We begonnen daarna ook allebei door elkaar te praten. Ik haat bellen.
ah ik vind het juist heel dapper dat je er wat van durfde te zeggen tegen die jongens!
Ik liep net de Costes uit met een spijkerbroek in mijn armen, helemaal vergeten. Dus het alarm ging af en ik nog steeds helemaal verbaasd van huh wijst die mevrouw naar die broek in mn armen. Ze zei âlekker subtiel hoorâ. Gelukkig dachten ze niet dat ik m echt wou stelen.
O, dit heb ik ook eens gehad met een sjaal, bij de H&M. Liep zo met dat ding op de winkel uit.
Moest nog lullen als Brugman om er onderuit te komen, en dat terwijl ik toch echt een tas vol kleding had afgerekend.
Ik weet niet echt waar dit hoortâŠ
Maar ik zat op de bank met mijn cavia, maar ik ging zo in mijn telefoon op dat ik haar vergeten was. Totdat ze aan mijn teen knabbelde, maar ik schrok en dacht dat het een rat was Dus ik schopte haar bijna van de bank af. Ze is gelukkig oké.
Ohhhhhhhhhh zo gĂȘnant. Ik sport in groepjes en heb een lichte crush op een van de trainers. Dus ik natuurlijk keihard mân best doen met mân squats enz.
Komt ie na de training even naar me toe zegt ie (met de beste bedoelingen): ja ik wist niet zo goed of ik het moest zeggen, maar je legging schijnt best wel door
Hahahahahahahaha
Maar, dan heeft ie wel goed naar je gekeken dus ergens doel bereikt
Onze bovenbuurjongens hebben ineens een nieuwe traditie gestart waarin ze elke donderdagavond een feestje geven. Ze kunnen natuurlijk verder ook nergens terecht vanwege corona, maar het is echt hysterisch gehorig, dus na twee weken waarin we dachten: ach, leefgeluiden horen er ook bij in een flat, ging ik vanavond toch maar even langs.
Was best een prima gesprek, alleen hij bleef maar herhalen dat hij ook niet wist wat hij eraan kon doen? Ik zei: nou, jullie zullen dus wat zachter moeten doen. Hij: ja, ja, als jullie echt nu al willen gaan slapenâŠ(het was 22.45). Ik: ja, wij moeten morgen allebei werken. Hij: oh, ja, ik ook, hoor, maar dan zeg ik gewoon op mijn werk dat ik even niet zo hard kan werken morgen.
Ik: Ik: ok, maar ik denk niet dat dat de oplossing is voor ons. Hij:
Gelukkig doen ze nu een fractie zachterđ
Dit zou ook in het sekstopic kunnen, maar ik vond het aardig ongemakkelijk dus deze wint. Ik heb seks gehad met een gast en die kon echt zo lang doorgaan, nou was op een gegeven moment niet meer leuk voor mij. We deden gewoon met condoom en op een gegeven moment deed hij de eerste af, tussendoor nog wat andere dingen gedaan en later dus nieuwe om. Nouja na een tijdje gaf ik dus aan van joe, zullen we stoppen want het is gewoon niet meer fijn. En ik zei er nog bij; jij kan het wel lang volhouden zeg! Zegt hij echt zo; maar ik ben wel klaargekomen hoor. Ik;
Oké opgeschreven klinkt het niet heel ongemakkelijk, maar ik heb gewoon totaal niet doorgehad dat hij klaarkwam? Hahah, hallo⊠hoezo maak je niet iets van een geluidje ofzoiets. Was echt nergens aan te merken bij hem. Zo lastig wanneer je dan voor het eerst met iemand seks hebt en dat dus ook gewoon niet weet!
Oh maar dat heb ik met mijn vriend ook nog wel eens hoor! Dan gaan we heel lang door en vraag ik op het einde ook van âben je eigenlijk wel gekomen?â Hij is ook behoorlijk stil haha
Wat vrienden van mij hebben in hun vrijgezellentijd veel âjellyâ gebruikt, een of ander spulletje wat je moest innemen zodat je de hele nacht door kon gaan. Zo hadden ze daar altijd de grootste verhalen over. weet niet of het nog steeds een ding is.
Heb ik ook eens gehad, maar het domme was dat hij gewoon door ging terwijl hij al gekomen was in het condoom. Vind je het gek dat het dan mis gaat (condoom was achtergebleven in mij) als je dan denkt dat je gewoon nog kunt blijven gaan en mogelijk nog eens kunt klaarkomen in dat zelfde condoom.
echt wat die mannen soms denken