Ongemakkelijke momenten #2

Yes dat was geen probleem. Ik Check ook altijd wel of het in orde is trouwens, altijd zicht op het condoom, zou hem dus niet zomaar kwijtraken. :nerd_face:

1 like

Doet me denken aan die keer dat ik seks had gehad met condoom en dat we het condoom niet meer konden vinden. Overal gekeken, onder bed, in mij, tussen de lakens. Hij bleef volhouden het ook niet te weten maar ik denk nu dat hij het condoom gewoon had doorgespoeld maar dat niet durfde te zeggen. Toen ik ging verhuizen was ik zo bang dat het gebruikte condoom weer tevoorschijn kwam :sweat_smile:. Was dus niet zo, tot op de dag van vandaag een raadsel voor mij.

8 likes

Ik heb een shirt van mn ex aan en NATUURLIJK kom ik net mn ex tegen in de appie. Begint die te schreeuwen dat ik het shirt uit moet doen en terug moet geven? De fuck??? Kon toch niet verder in mn bh??? “Geef mn kanker shirt terug bitch” DOE NORMAAL.

Weet niet of dit het goede topic is maar was best ongemakkelijk want de hele appie keek :joy:

58 likes

Weuw, goed dat het je ex is

4 likes

Wow dat is echt heftig, ik zou echt overstuur zijn als dat me zou overkomen denk ik :scream: Gaat het een beetje?

2 likes

Ja was overstuur. Nu gaat het wel weer. Hij heeft mij (fysiek en mentaal) mishandeld dus op zich was dit geen vreemde reactie van hem. Weet nu wel zeker dat ik nog niet genoeg therapie gehad heb en wellicht trauma therapie een goed idee is!

2 likes

Van zo’n eikel zou ik niks meer willen dragen! Goed dat je niet meer met hem bent.

1 like

Ik werk bij de AH, en we hebben nu van die EK stickers en tattoo’s. Nou mijn collega’s en ik vonden het wel leuk om de tattoo’s op te plakken. Allemaal leuk en aardig als je aan het werk bent. Maar ik ging na werk nog even naar de Hema en Kruidvat enzo, liep ik dan in m’n shirt en m’n tattoo waar ons oranje op staat. Zag het meisje van de Hema kijken, van een afstandje ziet het er nog wel legit uit.

62 likes

ik dacht even dat ik in het tattoo topic zat en ik omg’de vanbinnen maar gelukkig is het dit topic :sob:

8 likes

Hahaha nou wie weet. Ben in de zon gaan zitten en nu zit het ingebakken ofzo, want ik krijg het er met geen mogelijkheid meer af. Zo maar even met een schuursponsje proberen.

8 likes

Vroeger wilde nagellakremover nog wel eens helpen bij het eraf halen van lastige plaktattoos geloof ik!

4 likes

met tape eroverheen gaan

alsof je het waxt zeg maar

2 likes

Ik bel met m’n werk over mijn verlof
Zij: “fijne vakantie alvast”
Ik: error want ik heb geen vakantie maar moet m’n uren gewoon opmaken. “Jij ook”
Ik: hang snel op

15 likes

Hahaha neeeee wat errugggg. Doet me denken aan dat ik laatst bij mijn nichtje was en ze wilde rondlopen zonder luier, gewoon in de blote billen. Dat mocht van haar ouders, het was warm en ja alvast oefenen voor het zindelijk worden haha.
Ouders gingen even naar de supermarkt dus toen waren mijn nichtje en ik samen. Op een gegeven moment rent ze naar de woonkamer richting de wc en roept ze dat ze er een poepje komt. Ik rende erachteraan en net toen ik de hoek omkwam zag ik een bruine warme (grote) drol tussen haar beentjes op de vloer terechtkomen terwijl ze naar mij keek :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: Ik kreeg kortsluiting maar het eerste wat ik deed was haar proberen op haar gemak te stellen, dus zeggen dat er niks aan de hand was goed dat ze naar de wc rende maar helaas net te laat maar dat dat kon gebeuren etc en of er nog een poepje kwam, ze zei van niet dus toen tilde ik haar op zodat ik haar onder de douche kon zetten. Maar
 ze ging verder met poepen terwijl ik haar vast had. Ik dacht echt dat ik zou kotsen, was de hele tijd aan het kokhalzen. Nog nooit zoiets goors meegemaakt haha. Het zat aan mijn hand en arm en Omg zo erg.
Haar ouders kwamen een paar minuten later aan en deden de voordeur open met de volle boodschappentassen en liepen blijkbaar zo hup in die drol.
Ik moet gewoon weer hardop lachen als ik hieraan terugdenk. Alles wat mis kon gaan, ging werkelijk mis. Net een cartoon

142 likes

Door de posts hierboven dacht ik dat dit diarree was

72 likes

Ik was gister een appartement gaan bezichtigen met mijn vriend. De huidige bewoners hadden echt een superleuke lieve kat en ik was daardoor eigenlijk de hele bezichtiging al afgeleid. Op een bepaald punt was ik even alleen in de slaapkamer en kwam de kat naar me toe. Dus ik heb heel infantiel een gesprek zitten voeren met dat beest (“woon jij hier??? Ja woon jij hier??? Wat een mooie lieve leuke poes ben jij he!!”) en ik was in de veronderstelling dat we de volle privacy hadden.

Zijn we later thuis, vraagt mijn vriend of ik een goed gesprek had met de kat. Hadden hij, de makelaar en bewoners in de ruimte er naast zwijgend mijn conversatie staan aanhoren. Nu voel ik daar eigenlijk 0 schaamte over dus misschien hoort dit in het kattentopic haha

169 likes

HAhahah hopelijk kan de kat een goed woordje voor je doen

15 likes

Hahaha ja ze liep ook de hele tijd mee alsof zij de bezichtiging deed en het haar huis was. Dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan haar even te spreken!

25 likes

Ik ging naar school vandaag en bij de bushalte zag ik een jongen staan en hij glimlachte naar me. Nou ja oke geen probleem dus we stappen de bus in en stapten bij dezelfde halte uit. Vanuit de bushalte moet je nog een stuk lopen en opeens raakten we aan de praat. Hij vroeg hoe het met mijn studie ging en dit vroeg ik ook aan hem. Maar hij blijkt dus niet te studeren maar bij mij op school te werken in de werkplaats.Heb tijdens mijn minor zelfs een workshop van hem gehad en hulp met mijn project. Echt ongemakkelijk dat ik hem niet herkende en hij mij wel.

20 likes

Liefde voor kattenmensen :heartbeat:

1 like