Ik vind dit niet eens meer ongemakkelijk zo vaak gebeurt dit mij haha
Zijn er überhaupt mensen die dan niet zeggen: ja pinnen graag
Bijna iedereen zegt dat volgens mij. Tenminste vroegah bij mij aan de kassa wel. Alleen bedoel je @kubus niet of je extra contant geld kan pinnen? Want dat is wel beetje ongemakkelijk want er zit geen geld in die lades natuurlijk.
Ik kan mezelf uren op mān kop zitten voor āzoān enorme blunderā en dan is dit zo lekker relativerend
Ja dit dus ik vroeg of ik 20 bij kon pinnen, de pinnen graag opmerking gebeurd me inderdaad zonder ongemak. Maar stond nu schaapachtig te kijken toen hij zei dit is een pinkassa⦠Met lege geldladeā¦
Been there, done that! Overkwam mij laatst ook. Heb er vooral zelf maar hard om gelachen
Overkomt mij inderdaad ook. Beetje het zelfde als de serveerder je eten komt brengen, vervolgens eet smakelijk zegt. Waarop je uiteraard antwoord, jij ook (?)
Eergisteren hadden we Macdonaldās in de Airbnb besteld, maar we zaten zeg maar in een kamer in dat huis, dus ik dacht niet dat hij het huis in zou komen lopen, waardoor het mij een goed idee leek om naar beneden te gaan. Dus ik kwam naar hem toe lopen, maar hij was al in het huis de trap aan het oplopen. Ik wist niet zeker of het een probleem was als ie naar binnen kwam ofzo, dus riep ik heel fanatiek:ā Hey!ā terwijl ik vlak boven hem stond. Dus hij schrok zich echt de tering van mij, eerst vanwege die hey, en daarna wanneer hij mij vlak boven hem zag staan. Hij sprong helemaal op van de schrik, en viel bijna de trap af Hij moest er echt van bijkomen en we moesten allebei ook echt heel hard lachen.
Dit verhaal doet me denken aan dat ik een keer bij mijn oma en opa was, en ze hadden daar niet echt een spiegel. Dus ik was mijn haar aan het kammen terwijl ik in de reflectie van het raam daar keek. Dus ik staar heel intens naar dat raam omdat ik naar mijn haar aan het kijken was. Hoor ik ineens soort van geroep vanachter het raam. Dus ik loop richting dat raam met dichtgeknepen ogen en al. En ik hoor:ā Hey ga nou weg man! Wat doe jij?ā. Dus ik ga nog dichter op dat raam staan terwijl ik zo kijk
Zie ik ineens dat mijn opa naakt achter dat raam zich aan het omkleden was en stond te roepen of ik alsjeblieft wou opdonderen Mijn god ik cringe weer zo hard als ik eraan terug denk.
Hahahahahahaha die foto erbij maakt dit echt nog tien keer beter
Hahahaha ja ik zat echt te zoeken naar een foto die dat moment het beste kon laten zien
Sorry nog eentje want ik ben in de trein en heb niks anders te doen. Waar ik ook regelmatig aan terug denk was toen we mijn oma net hadden begraven, en mijn moeder de familie nog had uitgenodigd bij mijn ouders thuis om nog even koffie te drinken en nog even samen te zitten. Mijn hond had die tijd last van epileptische aanvallen, heel zielig natuurlijk, maar op dat moment was het gewoon ZO bizar echt een fawlty towers moment. Die hond wou naar de keuken lopen en valt dus ineens om omdat ie zoān aanval had. Mijn moeder raakte in paniek en tilt die hond op, maar bij zoān aanval laat ie dus ook alles lopen. Mijn moeder richtte dus letterlijk die hond richting het bezoek alsof het Simba was van de lion king, terwijl die hond een hele straal zeik richting dat bezoek liet lopen. Ze richtte die hond ook echt NAAR het bezoek in de huiskamer. Mijn moeder was helemaal gestresst en riep naar mij :ā otzi pak godverdomme een handdoek!!!ā. Ik vond het ZO erg maar dat moment was zo ontzettend bizar alsof ik in een sitcom zat ik kon gewoon mijn lach niet verbergen en de rest van het bezoek zat ook echt heel heftig hun lach te onderdrukken Het was zo gek hahahaha
Hoe jij dit schrijft ook āeen hele straal zeikā ik zeik in mn broek
hahaha een soort waterpistool-hond zie ik nu voor me
waterPIStool
hahaha geweldig
Door die voicemailverhalen moet ik denken aan dat ik een keer een voicemail op werk van een client insprak met het verzoek terug te bellen.
āU kunt mij bereiken op 064598*⦠oh nee wacht, nee dat klopt niet, u kunt mij bereiken op 064598363*⦠nee dit klopt niet (bijna mijn privenummer gegeven), u kunt mij bereiken op⦠even het nummer zoeken hoor⦠(meanwhile was ik mijn werknummer aan het opzoeken, lukte niet)⦠eh waar is ie nou⦠06459⦠Nee klopt niet, OKE nou ik probeer het later nog wel een keer TOT ZIENS!!ā
Die cliĆ«nt moet ook wel gedacht hebben wat voor cray cray therapeut heb ik nu weer aan mijn broek hangen š„².
Later hoorde ik dat je voicemails wel degelijk kan verwijderen door bepaalde toetsen in te drukken.
*Het nummer is fictief gekozen wegens privacyredenen.
Lol, dit stukje waarin je ineens onthult dat je zijn therapeut was maakt het nog extra grappig
@Blarn hoe gaat het nu met je? Heb je je opa alweer gezien? Ik heb echt iedere dag sinds je dit hebt gepost hieraan gedacht hahaha
Haha ik ben ook heel benieuwd, denk hier ook vaak aan terug ging net ook stuk om het ānaakte opa achter het raam verhaalā van @Otzi dus mochten meer mensen nog opaverhalen hebben, keep them coming pleassseee
Hahaha ik zit hier echt als een dom paard te hinniken van het lachen om jullie verhalen. Bedankt!
Vandaag teamuitje gehad, blotevoetenpad.
We liepen een parcours, water, stenen, modder noem maar op.
We moesten door het water en mijn manager liep voor mij, ik raakte uit balans waarbij ik de wildste geluiden produceerde hij draaide zich om en op dat moment grijp ik wild in het rond en grijp wat ik grijpen kan vol in zijn kruis
Maar heij ik ben niet gevallen