Ik hoop dat het niet waar is inderdaad.
Denk jij nu dat de hondjes misbruikt worden? Ik denk dat inez bedoelt dat de hondjes de condooms opeten.
Tenminste… dat hoop ik dan.
Oh damn ja dat dacht ik wel.
Als iets vreemds in de maag komt trekken ze het er doorgaans niet uit maar krijgt het dier een braaksel opwekkend middel.
Oh ik dacht ook misbruikt en wilde al zeggen: deze verhalen ken ik ook niet van de dierenartsen die ik ken!
@ellegirltalk @crazyplantlady damn ik hoop echt dat @inezweski bedoelt dat de hondjes het opeten en niet dat een of andere zieke geest een hond heeft misbruikt. Maargoed in deze gekke wereld.
Ik dacht dit ook
Ja iets vergelijkbaars heb ik ook wel eens gedaan. Maar ik stond naakt in de spiegel (per ongeluk; ik fotografeerde iets anders). En zette het op social media in een groep met honderdduizenden man. En ook allemaal kennissen zaten in die groep. En het heeft er 2 dagen opgestaan voor ik het doorhad. En allemaal mensen hadden erop gereageerd.
Toen ik erachter kwam bij een vriendin heb ik de hele avond moeten huilen en het was huilen van het lachen maar van binnen huilde ik echt.
Edit: ik lees dit opnieuw en nu klinkt het een beetje als een “mijn cavia is doder”verhaal, zo is ie niet bedoeld! Maar ik moest eraan denken door deze post.
Hahahahahah
Ik wil heel veel typen, maar gelukkig hebben dierenartsen hier niet vaak mee te maken. Want het is gewoon bizar dat het wél gebeurt.
Ik interpreteerde dit als dat een hond perongeluk een gebruikt condoom had gevonden in een park en had opgegeten, maar door jouw post bedacht ik me dat er iets anders mee bedoelt werd…
Inez zegt later dat ze opeten bedoelt
Oeps sorry spuit 11 haha
Nou laten we eerlijk zijn, er zullen ongetwijfeld zieke geesten bestaan die dat wel doen. Of ze daar bij dan een condoom gebruiken… denk het niet. Maar alleen al brrrrr bij de gedachte!
Ik had laatst al gepost in wjekw foto’s dat ik alleen ging eten in een luxe restaurant.
Meesten spraken gewoon Nederlands maar mijn gastvrouw die mij grotendeels te woord stond sprak Engels.
Ik gaf aan wat ik wilde eten in het Nederlands aan een collega dus, en vroeg daarbij om een wijnarrangement.
Had 2 gangen voor het hoofdgerecht en kreeg daar inderdaad de juiste wijn bij.
Toen kwam het hoofdgerecht en vroeg de gastvrouw of ik wijn erbij wilde?
Ik dacht uhhhm ja dat had ik al aangegeven. Dus dat vond ik jammer… Maar toen…
Wilde ik haar in het Engels nog eens vragen om een wijn die mijn gerecht complimenteerde
Zelfs heel lichtelijk geirriteerd ook.
Dus legde ik haar uit, dat ik al had gevraagd om “complimentary wines”
Hahah en kreeg je gratis wijn?
Ik zat bij de kapper net, leuk gesprek naast me tussen kapper en haar klant.
Kapper: “en wat voor werk doe je precies?”
Klant: "ik ben HR adviseur bij ***. Doe het nog niet zo heel lang, maar vind het wel heel leuk! En jij? "
Kapper: …
Klant:
Jaren geleden tijdens een jongerenvakantie had iemand van een ander groepje gedeeld dat de moeder van deze persoon een tijdje geleden was overleden.
Op het moment dat we geld gingen pinnen voor die avond kwam deze persoon erachter dat er geen saldo meer op de rekening stond, op dat moment heb ik keihard geschreeuwd: kan je moeder niet wat overmaken? Ik had direct mijn excuses aangeboden, maar tot de dag van vandaag achtervolgd deze impulsieve opmerking mij.
Niet eens
Hahaha dit zijn altijd van gesprekken dat je 5 jaar later in het midden van de nacht wakker wordt en hier aan moet denken
Wil je mij de volgende keer niet afluisteren plz?