Had laatst een verjaardag en iemand wilde mij feliciteren. Maar het was voor mij niet duidelijk of hij nou voor een box ging of een hand. Leek net een potje “papier-steen-schaar”. En waren nog weinig mensen dus iedereen zag het. En toen dacht ik nouja dan maar elleboog… maar dat ging dus ook niet gelijk goed 🥲. Voelde mij zo ongemakkelijk.
Ach het is in ieder geval minder erg dan iemand een hand willen geven terwijl hij je omhelst en je je hand per ongeluk in zijn kruis drukt
Ben nu mijn ongemakkelijk moment gewoon spontaan vergeten haha
Over ongemakkelijk begroeting gesproken…
Ik stond vandaag bij een collega te kletsen en toen liet ik ineens per ongeluk een scheetje. Zacht, maar niet zacht genoeg haha. En het was er niet eentje waarbij je kan doen alsof je schoen kraakt of zo. Het was 2 seconden heel ongemakkelijk en daarna moest zij zo hard lachen en ik ook, dus eind goed al goed, maar toch moet ik een beetje cringen als ik eraan terugdenk
Heerlijk, ik hoop ook altijd dat mensen dan maar gaan lachen want ik vind het zelf dus wel grappig. Maar om nou in je eentje om je eigen scheet te lachen…
Maar mijn vriend gelooft niet dat je ineens per ongeluk scheetjes kunt laten. Echt wel
Ik stond laatst samen met een collega heel dicht bovenop een patiënt iets te doen en toen liet die collega een klein scheetje hahaha en het was echt duidelijk dat iedereen (zij, patiënt en ik) probeerden er heel luchtig (lol) over te doen, zij echt zo “oh excuus” en patiënt “ah joh geen probleem” en zij weer “je ruikt gelukkig niks” en ik “jaja kan iedereen gebeuren he”, en ondertussen wij alle drie .
Hahaha kan zeker per ongeluk gebeuren!
Ik ben ook wel blij dat ze moest lachen idd ze huilde zelfs van het lachen hahaha
Oh nee, dit doet me denken aan toen ik tijdens de bruiloft van mijn schoonzus even weg wilde van alle drukte. Ik heb die avond mijn hele schoonfamilie voor het eerst ontmoet en wilde bij mijn vriends oudoom gaan staan, een ontzettend aardige, keurige man van rond de 80, die aandachtig de planten in het enige afgezonderde hoekje van de tuin stond de bekijken. Had hij zich blijkbaar afgezonderd om een heel privé scheetconcert te houden. 🥲🥲🥲
Iemand postte net een foto van een test met de vraag of hij positief was op facebook. Ik keek niet goed en reageerde: ‘ Nee maar zou sws binnenblijven voor de zekerheid zodat ze niemand besmet, mocht het wel positief zijn.’
Blijkt een zwangerschapstest te zijn
Wie zet dat dan ook op Facebook?
Damn zou wel heftig zijn als zwangerschap besmettelijk zou zijn.
Hahahaha ik snap de verwarring. Hoe reageerde ze? Bijzonder inderdaad om dat op Facebook te plaatsen.
Maar dat zijn toch twee heel verschillende testen?
Nee die van de Kruidvat ziet er exact hetzelfde uit.
Was idd deze dus ik zag het pas nadat ik HCG zag staan
Mensen posten hier ook foto’s van twijfelachtige testen toch? Snap het wel, al zou ik Facebook nooit als medium kiezen maargoed
Social media met naam en foto vind ik wel anders dan hier, waar de meesten (enigszins) anoniem zijn.
Nee mee eens, zou het zelf ook nooit kiezen. Maar ik bedoelde meer, snap wel dat mensen online steun zoeken voor dit soort dingen. En als je dan geen forum hebt/kent, en graag sowieso al al je shit op Facebook gooit, kan ik me inbeelden dat je dit ook een goed idee vind zo
Ja ik zie het eigenlijk heel vaak voorbij komen. Was in een groep overigens, niet onder mijn fb vrienden ofzo.