Ongemakkelijke momenten #2

Ja maar je kunt niet geen bon kiezen!!

7 likes

Ja I know, dat is het probleem! Waarom doet de AH ons dit aan? :rage:

1 like

@Amarens @Acquiesce

Als je een persoonlijke bonuskaart hebt dan staat de bon in je app. Daarom kan je met de bonuskaart het poortje openen. Bij de normale kassa wordt de bon al niet standaard geprint, dus wie weet. Vanaf week 8 kan er teruggepind worden, en kunnen de zegelboekjes dus ook op rekening gestort worden. Dus ze zijn wel al goed bezig.

19 likes

KACHING

58 likes
even pochen

BOOM. We sparen voor een nieuwe bank.

@Barbie Maar het kan dus over een week of 2/3 ook gewoon op rekening worden gestort ipv cash uitbetaald? :fearful::clap:

28 likes

Niet alle barcodes waarschijnlijk. Je kunt ook niet met hetzelfde bonnetje 2x uitlopen, dan herkend 'ie dat je die al een keer gebruikt hebt. Daar kwam ik achter toen ik iets vergeten was, nog een keer door de winkel ging, afrekenen en dezelfde bon wilde gebruiken bij de poortjes.

Ah het komt dus door de persoonlijke bonuskaart. Dus je kan er ook niet mee valsspelen (stelen) door niks te betalen en dan door te lopen. :joy: (was ik niet van plan hoor)

1 like

Yes! Het is wel de bedoeling, maar AH kennende is de uitvoering niet helemaal top, dus nog wel even een slag om de arm houden. Nu kan je maximaal 10 boekjes op 1 dag inleveren, ik weet niet of dat zo blijft.

4 likes

Nope, ik heb geen persoonlijke bonuskaart and it still did the trick.

3 likes

Een vriendin van me zei dat ze dit een keer bij haar waxsalon wilde proberen. Ik schiet nog regelmatig van binnen in de lach als ik me mag omdraaien voor die kan bij mijn brazillian :sweat_smile:

9 likes

En heb je je bonuskaart gebruikt bij t betalen? Ik zou wel willen weten of t lukt met bonuskaart zonder dat je die hebt gebruikt voor een aankoop

2 likes

Ja, dat dus wel. Waarschijnlijk zit daar de koppeling. Maar ben nu ook geneigd om het te proberen met een tweede anonieme bonuskaart.

Overigens betaal ik uiteraard altijd, al waren er geen poortjes. Vind het gewoon interessant hoe dit systeem in elkaar zit. En ik zit thuis met een hersenschudding dus heb te veel tijd.

6 likes

Hahaha ik had dit gisteren! :joy::joy: knipogen, niet geheel aanspannen :tired_face:

(Toen zat er iets in mij, ook dat nog…alleen ging het over m’n bekken bodem en niet m’n anis)

4 likes

Nu ik dit lees, doe ik dit op werk.
Tijdens toetssurveillance.

2 likes

Ik zit tijdelijk in het huis van mijn pa die weg is (sinds gisteren). Krijg vandaag een appje dat er nog een camera gericht op de woonkamer staat en dat ik die om mag draaien.
Hallo ik heb vanochtend nog in mn nakie ontbijt gegeten in de woonkamer enzo :rofl::sob::sob: hoop niet dat hij beelden heeft teruggekeken ofzo.

69 likes

Vandaar dat appje waarschijnlijk…

71 likes

Ik moet gelijk aan iets denken :rofl:

Een paar jaar geleden kon mijn eigen kattenoppas niet tijdens een vakantie en kwam zij met iemand anders aan die ook heel betrouwbaar was etc etc. Nou prima! Maar toen ik haar ontmoette en hoe ze sprak en deed vond ik het allemaal wel wat zweverig.

Na wat google werk kwam ik er achter dat ze ā€˜kattenfluisteraar’ of heldervoelend(?) richting katten is…

MAAR toen appte ze mij op vakantiedag 3 ā€˜een van de twee katten laat zich niet zien, ik kan hem niet vinden’ etc etc. En echt dit heeft voor te veel flauwe grappen gezorgd de hele vakantie.

Goed heeft niets met jouw schoonmoeder te maken maar dit opende even een luik in mijn hoofd.

29 likes

Ik leef heel erg met je mee en ik voel je pijn, maar lig ook bijna te huilen van het lachen om je verhaal. :joy: De Meiland-kreet deed het hem.

3 likes

Ah wat erg :frowning: . Ik heb zo een vriendin gehad en daar uiteindelijk de vriendschap om verbroken. Op een gegeven moment dacht ik bij alles ā€œyeah right :roll_eyes:ā€, want ze was in alles goed en had alles al een keer meegemaakt en had heel veel sterke verhalen.
Als je dan tegen een verhaal in ging omdat je zelf bij was zei ze dat je net naar de wc was :roll_eyes:

Echt heel sneu maar dan loop je er toch altijd tegenaan dat mensen het uiteindelijk door hebben?

11 likes

Moet door die leugens over een taal spreken gelijk denken aan een scene uit de film Inglourious Basterds… :see_no_evil:

🤌🤌

17 likes

Oh wow wat heftig… ik vraag me af of ze ook niet altijd bang zijn dat iemand er achter komt?

Ik heb ook heel veel onzin verhalen van die vriendin(ook medische) maar wat ik me nog goed herinner is toen ze voor het eerst seks had en uitgebreid verslag deed, dat ze vertelde dat ze het gelijk lekker vond en meteen 4 keer klaar kwam :sweat_smile: dus wij meteen aangeven dat we dat hoogst onwaarschijnlijk vonden, maar nee het was echt waar :roll_eyes:

11 likes