Never forget dat mijn bekkenbodemfysio met een uitgestreken gezicht zei: en nu knipogen met je anus
OH NEE!!! Hoe ongemakkelijk zeg wth
Mijn vriend heeft dit laatst geprobeerd met een pak kaas. Werkte niet. En ik natuurlijk zuchtend erachteraan met het bonnetje. Kleuter.
En @safkina ik heb het geprobeerd met bonnetje van de xenos en bonnetje van de prenatal maar zonder succes.
Zou die je bonuskaart niet pakken omdat je die ook gebruikt met afrekenen? Of reken ik het systeem nu veels te slim.
Damn nu klopt mān favoriete meme niet eens meer! Nu voel ik me ook een Umweltverschmutzer als ik de korte bon kies, wetende dat er helemaal geen bon nodig is
Ja maar je kunt niet geen bon kiezen!!
Ja I know, dat is het probleem! Waarom doet de AH ons dit aan?
Als je een persoonlijke bonuskaart hebt dan staat de bon in je app. Daarom kan je met de bonuskaart het poortje openen. Bij de normale kassa wordt de bon al niet standaard geprint, dus wie weet. Vanaf week 8 kan er teruggepind worden, en kunnen de zegelboekjes dus ook op rekening gestort worden. Dus ze zijn wel al goed bezig.
@Barbie Maar het kan dus over een week of 2/3 ook gewoon op rekening worden gestort ipv cash uitbetaald?
Niet alle barcodes waarschijnlijk. Je kunt ook niet met hetzelfde bonnetje 2x uitlopen, dan herkend 'ie dat je die al een keer gebruikt hebt. Daar kwam ik achter toen ik iets vergeten was, nog een keer door de winkel ging, afrekenen en dezelfde bon wilde gebruiken bij de poortjes.
Ah het komt dus door de persoonlijke bonuskaart. Dus je kan er ook niet mee valsspelen (stelen) door niks te betalen en dan door te lopen. (was ik niet van plan hoor)
Yes! Het is wel de bedoeling, maar AH kennende is de uitvoering niet helemaal top, dus nog wel even een slag om de arm houden. Nu kan je maximaal 10 boekjes op 1 dag inleveren, ik weet niet of dat zo blijft.
Nope, ik heb geen persoonlijke bonuskaart and it still did the trick.
Een vriendin van me zei dat ze dit een keer bij haar waxsalon wilde proberen. Ik schiet nog regelmatig van binnen in de lach als ik me mag omdraaien voor die kan bij mijn brazillian
En heb je je bonuskaart gebruikt bij t betalen? Ik zou wel willen weten of t lukt met bonuskaart zonder dat je die hebt gebruikt voor een aankoop
Ja, dat dus wel. Waarschijnlijk zit daar de koppeling. Maar ben nu ook geneigd om het te proberen met een tweede anonieme bonuskaart.
Overigens betaal ik uiteraard altijd, al waren er geen poortjes. Vind het gewoon interessant hoe dit systeem in elkaar zit. En ik zit thuis met een hersenschudding dus heb te veel tijd.
Hahaha ik had dit gisteren! knipogen, niet geheel aanspannen
(Toen zat er iets in mij, ook dat nogā¦alleen ging het over mān bekken bodem en niet mān anis)
Nu ik dit lees, doe ik dit op werk.
Tijdens toetssurveillance.
Ik zit tijdelijk in het huis van mijn pa die weg is (sinds gisteren). Krijg vandaag een appje dat er nog een camera gericht op de woonkamer staat en dat ik die om mag draaien.
Hallo ik heb vanochtend nog in mn nakie ontbijt gegeten in de woonkamer enzo hoop niet dat hij beelden heeft teruggekeken ofzo.
Vandaar dat appje waarschijnlijkā¦