Flashback naar mijn niet eigen tandarts waar ik een keer naartoe moest toen mijn eigen tandarts ziek was, die boos werd omdat ik een gaatje had en toen met een reuzengebit en reuzentandenborstel ging voordoen hoe je je tanden poetst. Alsof ik 4 was Ze was ook erg verbaasd dat ik studeerde en over mijn lengte (1.75m). Maar vond haar echt een kreng met dr gejank over dat gaatje, dus als mijn eigen tandarts (die wel leuk is) ziek is verzet ik mooi mijn afspraak. Ga echt niet meer naar die heks met dr reuzengebit
Hahahah lolll
Ik zit echt toevallig net videoās te kijken van een bekkenbodem fysio en die zegt dat je geen oefeningen hoeft te doen als je geen klachten hebt en dat vooral kegels niet voor iedereen goed is. Dus dat scheelt alvast voor het lijstje haha!
Gaat mij niet alleen persĆ© om wel of geen antibiotica, maar vooral om hoe ze het zei. Dit was ook het allereerste wat ze tegen mij zei. Van āja ik las dat je antibiotica voor geschreven krijgt i.v.m je hart, maar dat doe ik nietā. Ze had het professioneler kunnen brengen en meer uitleg kunnen geven. Ik vond het heel naar hoe ze het bracht, ze deed het op een heel raar toontje. Ze sprak mij ook toe alsof ik een kind was. Vond het gewoon zeer onprofessioneel van haar.
Sorry dat was niet helemaal duidelijk in mijn verhaal
Helaas hoor je niet bij die mensen als je net een kind hebt gekregen. Dan moet je zelfs je anus meetrainen in het geheel
Terugkomend op mijn ātandenpoetslesā. Ik had mijn tandenborstel toch braaf meegenomen, maar was blijkbaar niet nodig. Ze controleerde mijn gebit en vond het er erg goed uitzien, en vroeg of ik handmatig of elektrische poetste, en dat was het eigenlijk. Dus druk gemaakt om niks
Maar wel een rekening van 200 euro?
Mijn tanden werden wel gereinigd en gepolijst. Dus ja daar krijg ik de rekening wel van binnen. Gelukkig ging ze snel te werk dus verwacht geen ā¬200
Ik werk bij de AH. Maar gister deed ik boodschappen in een ander filiaal. Ik had afgerekend bij de zelfscan, alleen de bon kwam er niet uit. Toen ging ik vol op de automatische piloot het bonrol apparaatje openmaken en fixen. De medewerker zag het, en gaf me echt een death stare. Ben maar snel weggegaan.
Arie Boomsma
Ik moest me bij de huisarts omkleden voor een onderzoek en ik trek zo mijn t-shirt helemaal kapot bij het uittrekken Dat ding is nog geen jaar oud. Ik liep al erg te stuntelen, dus dit maakte het extra ongemakkelijk.
Ik kwam erachter dat je de poortjes bij de zelfscan bij de AH ook gewoon kunt openmaken met je bonuskaart. Geen bonnetje voor nodig. š¤·
Ik was warrig en deed het gedachteloos met mijn bonuskaart ipv bonnetje en hij ging gewoon open. Dag later met mijn volle verstand nog een x getest en het werkt gewoon.
Haha, dat zou best eens de verklaring kunnen zijn. Was echt stomverbaasd.
Ik denk dat je ze met andere barcodes misschien ook wel kunt openen, grote kans dat dat apparaat niet eens het verschil ziet of jij iets bij de appie of bij de kruidvat hebt gehaald hoor
Nou, wie probeert het met een pak hagelslag?
Wel echt schijnveiligheid/schijncontrole als het zo werkt.
Never forget dat mijn bekkenbodemfysio met een uitgestreken gezicht zei: en nu knipogen met je anus
OH NEE!!! Hoe ongemakkelijk zeg wth
Mijn vriend heeft dit laatst geprobeerd met een pak kaas. Werkte niet. En ik natuurlijk zuchtend erachteraan met het bonnetje. Kleuter.
En @safkina ik heb het geprobeerd met bonnetje van de xenos en bonnetje van de prenatal maar zonder succes.
Zou die je bonuskaart niet pakken omdat je die ook gebruikt met afrekenen? Of reken ik het systeem nu veels te slim.