Ongemakkelijke momenten #2

Hahahah die zag ik ook. Een date die even ‘iets uit de auto ging halen’

12 likes

Gevonden @Foefjeisthuis

https://vm.tiktok.com/ZMLhnYr9y/

@Banananana jaa die haha

12 likes

Ik ga helemaal stuk om het lachje halverwege :joy:

7 likes

Haha hij was er echt trots op ook

3 likes

Ik moest een TL lamp hebben voor in de keuken, dus ik dacht ik ga wel even langs de bouwmarkt. Jongen voor me bij de kassa liet iets scannen op m’n telefoon en toen bedacht ik me dat ze weleens op de site van die kortingsbonnen hebben. Dus ik snel naar de site van Karwei en toen zag ik een 20% korting op alles bon… Ik blij, dus wilde hem laten scannen bij de kassa, zegt de cassiere: ‘‘Je weet dat dit een bon van Karwei is?’’ Ik: ‘‘Ja, dat week ik!’’ Zij: ‘‘En je weet ook dat je in de Gamma bent?’’

:woman_facepalming:

98 likes

In de Praxis had dit wel gewerkt, die accepteren alle bonnen van alle bouwmarkten!

7 likes

Oh echt, dat wist ik niet.

Ik stond ook schaapachtig te lachen en zij kon er totaal niet om lachen, wat het nog ongemakkelijker maakte.

11 likes

Karwei en Gamma zijn 1 bedrijf, dr manager had hem waarschijnlijk gewoon aangenomen. Stom van haar dus vooral.

11 likes

Als dit klopt, kan je misschien nog terug? 20% is best veel! Je geeft al snel een 100en uit bij de bouwmarkt

4 likes

Wtf, net videobelde iemand me en ik denk door het praten/glimlachen sprong een scheurtje in mijn lip ineens open. Heb wel een beetje droge lippen maar dit ging echt met kracht :exploding_head: Er stroomde echt een stroompje bloed uit en het zat ook gelijk op m’n tanden, leek echt op een soort dracula volgens mij :sob: Wat zal die man wel niet gedacht hebben, hij zei niks, maar dat maakte het alleen maar erger eigenlijk.

47 likes

Ik ging net naar de huisarts voor aften in mijn keel. Het liep ontzettend uit want er waren twee spoedgevallen. Moest zo 40min wachten en moest ook buiten wachten. Ik werd uiteindelijk geholpen door de huisarts in opleiding. Maar het was zo ongemakkelijk :see_no_evil:

Hij kende de behandelkamer niet zo goed en wist niet waar zo lampje lag. En toen gebruikte hij zijn Iphone. En ja dat was best ongemakkelijk. Hij stond zo dichtbij met zijn hoofd (we konden zoenen…) en dan die Iphone bijna in mijn mond. En in zijn andere hand zo stokje, die hij iets te ver drukt waardoor ik heel ff moet kokken. En duurde vet lang en hij was zo dichtbij. Later kwam mijn eigen huisarts ook even checken. Ik droeg een mondkapje en had er zo snotneus van gekregen dus moest eerst ff snuiten voor ze kon kijken. Bij haar voelde ik mij wel gelijk op mij gemak. En ze had zo lampje en keek paar seconden in mijn mond. Dus stuk aangenamer.

Toen ging ze weer weg en huis arts in opleiding nam het gesprek weer over. En ja het was gewoon zo ongemakkelijk en knullig. Kom ik weer thuis na een uur. Zie ik dat er op mijn neus een snotje zit :scream:. Echt niemand dit dat ff zegt, toen ze daar in mijn keel keken.

50 likes

Omg haha mijn vriend is basisschool docent en gisteren was er schoovoetbal dus ik ging het meisjesteam van zijn klas managen en coachen. Ken al die kindjes niet dus was heel stressvol haha maargoed

In de pauze komt er zo’n vrouw naar me toe die zegt “ja je moet X niet meer in het goal zetten hoor, want ze kan veel beter in t veld staan. Beter zet je één van die dikke kinderen in t goal” (:skull: ik was helemaal flabbergasted door deze opmerking en heb helaas niet echt iets teruggezegd).

Dus aan t einde van de dag vertel ik dit aan mijn vriend en ik zeg “jeetje de moeder van X zei dit”. Dus hij zei “da’s geen normale opmerking, ga ik morgen direct wat van zeggen tegen haar”. Dus hij helemaal die moeder opgebeld om haar aan te spreken op haar gedrag, zegt ze “huh maar ik was helemaal niet bij t voetbal kijken”

Nu heeft mijn vriend haar vals beschuldigd door mij haha echt zoooo ongemakkelijk, ik cringe helemaal nu hij dit verhaal aan mij vertelt :sweat_smile::sweat_smile: Maargoed how was I supposed to know?!

90 likes

Hahaha helaas had ‘ie de verkeerde, maar sterk van je vriend dat hij daar actie op onderneemt!

69 likes

Ik weet niet zeker of het hier past, maar ik moet het ff kwijt. Ik kwam er vandaag achter dat ik dus niet op een ov fiets kan fietsen. Ik vind terug trap remmen sowieso eng en dat stuur is veel te laag. En hier kom ik natuurlijk achter als ik in een andere stad ben en met vrienden vanalles wil doen op verschillende plekken. Gelukkig rijden er bussen :sweat_smile:

2 likes

Met haar raam dicht doen :smile:

6 likes

Nouja… Blijkbaar wel, want het was de eerste keer ook niet gelukt :joy::speak_no_evil:

17 likes

Oeps ik schopte net de vrouw tegenover me in de trein tegen haar scheenbeen terwijl ik mijn benen over elkaar deed. Ik zei wel sorry en lachte een beetje schaapachtig maar ze keek alsnog boos

5 likes

Ik geef les en wissel vaak tussen het wel/niet delen van mijn eigen beeldscherm op het digibord. Dat gaat - uiteraard - niet altijd goed. Zo vulde ik vandaag mijn wachtwoord in op de plek van mijn gebruikersnaam terwijl het vol voor iedereen te zien was. (Al had ik de indruk dat ze het niet opmerkten, hoop ik.)
Door dit voorval had ik direct flashbacks naar die keer dat ik een soort persoonlijkheidtest zat te maken en pas nadat ik iets had ingevuld over open relaties doorhad dat er al de hele tijd leerlingen aandachtig zaten mee te kijken. Daarna heb ik maar overdreven casual antwoorden aangeklikt alsof ik dat de hele tijd al random deed.

71 likes

Ik had deze week een lichtelijk ongemakkelijk moment. Maar ik weet niet voor wie het ongemakkelijker was.

We hadden een meeting buiten de deur en een nieuwe collega vroeg of hij met mij kon meerijden.
Uiteraard geen probleem. We stappen in de auto en mijn telefoon koppelt automatisch met Carplay en gaat verder met een Spotify playlist die ik daarvoor op mijn headphones aan het luisteren was.

Het volgende nummer was een nogal bruut metalnummer. En de audio in mijn auto is erg goed (ghehehehe…) De collega schrok even en keek toen erg verbaasd. Sorry not sorry :woman_shrugging:t2:
Ik zie er alleen niet uit als een stereotype metalliefhebber, dus mensen verwachten het denk ik gewoon niet.:sweat_smile:

Meteen wat anders opgezet en toen een awkward gesprek onderhouden over ditjes en datjes. Het was een lange reis.

27 likes

Ik weet niet hoe oud je studenten zijn, maar als ze op de middelbare school zitten zou ik wel je wachtwoord wijzigen. Mijn docent heeft dat ook een keer gedaan en toen heeft een andere student zijn wachtwoord gewijzigd en aan iedereen hogere cijfers uitgedeeld.

41 likes