Ik vind dit enerzijds heel grappig maar anderzijds ook heel kut, haha. Middelbare scholieren zijn echt duivels.
Hahah ja en nog vrij onschuldig. De leerling had ook allemaal mailtjes naar ouders kunnen versturen oid
'jij krijgt een tien en jij krijgt een tien, iedereen krijgt een tiennnnn!!!’
Haha gelukkig was het alleen mijn inlog op vaste computers en zijn alle anderen systemen zoals mail en leerlingvolgsysteem/cijfers tegenwoordig met tweestaps-verificatie. Niet overbodig dus. Maar ik ga het denk ik nog wel even wijzigen, moet toch regelmatig.
En nu maar hopen dat je wachtwoord niet BruineAnjer69 was
@Sax Haha ja de docent wist natuurlijk ook dat die cijfers niet klopten, dus dat was ook vrij snel weer teruggedraaid. Hij kon er zelf ook wel om lachen gelukkig.
Ikhaat(naamleerling)123
Ik zit in de trein en ik heb een loopneus EN IK HEB GEEN IDEE WAAROM MAAR IK VEEGDE MN SNOT WEG EN TOEN STOPTE IK MIJN VINGER IN MIJN MOND??? en toen dacht ik huh wtf waarom doe ik dit, en toen zag ik dat de meneer voor mij me recht aanstaarde… ben maar even ergens anders in de trein gaan zitten want schaamde me dood iew
Ik heb blijkbaar bij het indienen van een declaratie op mijn nieuwe werk (waar ik net 1 week werk) een foto van mijzelf als bewijsstuk ingediend ipv een foto van de factuur kan ik al ontslag nemen
Ik word altijd jonger geschat dan ik ben, maar vandaag een nieuw dieptepunt meegemaakt. Belt een jongen aan van Oxfam Novib, ik doe open, vraagt ie: ‘zijn je ouders toevallig thuis?’
Ik ben 29.
Was vooral voor hem ongemakkelijk tbh. Hoor het hem nu ook op straat vertellen aan zijn collega’s haha, arme jongen.
Dit is inderdaad vooral voor de andere partij erg ongemakkelijk, kan ik bevestigen. Ik ging ooit langs de deuren voor een sponsorloop en toen vroeg ik aan een overduidelijk ZWANGERE VROUW of haar vader of moeder thuis was.
Ze reageerde heel droog met ‘Ik ben de moeder… ’.
Same, toen ik hier net woonde (8 jaar geleden) stond er ook iemand aan de deur om energie ofzo te verkopen. ‘zijn je ouders thuis?’ NEE MENEER doeiiii. Weet niet of ik er nu nog mee wegkom.
Ik word ook altijd jonger geschat. En bij een “verkoper” aan de deur ben ik ook gewoon standaard minderjarig . Ooit vroeg zo “verkoper” of ik meerderjarig was dus toen zei ik nee en was hij ook weer zo weg. Gebruik het nu nog. Doe de deur open en zeg ik ben minderjarig sorry! Fijne avond en deur dicht. Ik ben ook 29 (dus voor hoelang dit nog kan…)
Ik vind die “verkopers” soms zo vervelend en op deze manier zijn ze zo weg.
Ik heb zo’n stiekem kijkgaatje in mn deur en geen ramen naast de deur dus ik kan wel naar buiten kijken maar niemand naar binnen. Ik doe nu niet meer open als verkopers aanbellen. Ik vond dat zelf eerst best aso, maar eigenlijk zijn zij de gene die ongevraagd aan de deur komen. Dus nu kijk ik door het gaatje en als ik een verkoper zie sneak ik weer weg zonder de deur open te doen.
Ik ben dan altijd paranoïde dat ze me dan toch door het kijkgaatje kunnen zien, of dat ze me kunnen horen. Slaat nergens op eigenlijk, want zelfs al kunnen ze me horen, dan ben ik nog niet verplicht om open te doen.
Ik post hier ook heel stoer alsof ik dat even zo doe ipv de waarheid te vertellen dat ik het geluid van mn pc uit zet omdat het hier nog al gehorig is en ik bang ben dat ze me horen En ik sneak heel stilletjes weg door de gang. Slaat idd werkelijk nergens op.
Haha ik heb eens een op echt een rotdag een nieuw ww aan moeten voor mn hotspot. Mn vriend gebruikt die vaak en dat is ook echt iets als: KutLeven123
Haha zo dramatisch en genant, maar wel origineel.
Ps. Heb geen kutleven hoor, was alleen even die dag😂
Mij mogen ze best zien als ik door mijn raam kijk en besluit niet open te doe hoor.
Is hier ook een “nee; nee” versie van?
Jazeker! Die hebben wij aan de deur
Ik was een paar dagen geleden voor het eerst bij de kinderarts met mijn baby voor standaard onderzoeken. Vraagt de arts of ik borstvoeding of flesvoeding geef. Ik geef aan dat ik beide geef en ze vroeg: welke fles? Dus ik die flesmerken opnoemen. Ze knipperde met haar ogen en vroeg: en welke flesvoeding(met de nadruk op voeding)? Dat bedoelde ze dus… hehe kon er achteraf wel om lachen.