Ligt dat aan lipfillers?
Er wordt steeds vaker benoemd dat fillers niet helemaal oplossen zoals vaak beweerd wordt, maar migreren. Maar ik heb me hier verder niet in verdiept dus misschien is dit totaal niet van toepassing.
Ik zit in een plastische chirurgie groep op Facebook en daar laten ook steeds meer mensen de fillers na lange tijd oplossen om het daarna weer op te vullen.
Ik heb altijd gedacht dat zij een hazenlip heeft?
Ik dacht dat ik alle soorten complicaties op YouTube al bekeken had maar hier wist ik niets van. Vind het ook niet heel lelijk. Meer een charmante imperfectie, het heeft wel wat. Iig beter dan die dikke worsten op je gezicht.
Ik werk vandaag op kantoor. Was met een redelijk complexe opdracht bezig dus geen zin in collegaās die komen kletsen. Koptelefoon opgezet en aan de slag. Maar toen was ik zo verdiept in mijn werk dat ik zonder het door te hebben (hard en vals) meezong met mijn muziek .
Haha dit is echt mijn angst met koptelefoon opš ik praat ook nogal veel in mezelfš
Ik had gisteren ook zoiets. Ik lag op de tuinbank met mijn koptelefoon op te werken. Mijn buurman was aan de andere kant van de schutting met de klimop bezig. Maar de bank staat tegen de schutting dus hij was denk ik 50 cm van me verwijderd ofzo? En ik laat ineens een vet harde scheet. Had even niet meer door waar ik was.
Een koptelefoon geeft ook gewoon zo valse illusie dat niemand je kan storen dus ook niemand je kan horen. Moet altijd denken aan deze scene uit Modern Family:
Ik heb de neiging om te neuriĆ«n als ik heel focust bent. Ik heb dat totaal niet door en doe het ook nog hard. En het maak niet uit waar ik benā¦
In Engelse literatuur wordt met surgery vaak alles bedoeld, ook wat wij āingrepenā noemen. Het is niet 1 op 1 te vertalen als operatie zegmaar.
Ik denk dat de lippen gewoon uitrekken door de fillers. En als de fillers dan weggaan blijft er een leeg zakje over. Of door zwaartekracht zakken de laatste restjes filler juist omlaag en blijven daar vervolgens voor altijd
Wow HUH ik was er van overtuigd dat het bij haar door een geopereerde schisis kwam
Ja ik ook!! So confused now
Haha hier sturen ouders regelmatig per ongeluk boodschappenlijstjes, random fotoās of emojiās die overduidelijk door een kind verzonden zijn dus je bent niet alleenš¤Ŗ
Ik kijk als ik een spicy foto of tekst naar mijn man wil sturen ook altijd eerst 5x check check dubbelcheck of het wel echt naar hem is, ik wil geen walk of shame op het schoolplein
Daarom archiveer ik dat soort chats altijd. Dan zie ik het wel als er iets in is gepost maar ik (of mijn kind) kan niet per ongeluk iets genants sturen.
Hahha wees blij dat het deze sticker is. Ik heb ergere stickers per ongeluk verstuurd en ook ontvangen
Ze zouden in whatsapp echt een aparte folder/lijst moeten hebben voor dit soort groepsapps. Met ook een felrode achtergrond.
Bij ons in de groep is er onlangs een spicy foto gekomen van een andere ouder. Ik heb hem nog gezien, maar was snel terug verwijderd.
Ik had vandaag een borrel met werk op een externe locatie, echter was de kok/cateraar een oude tindermatch die steeds dickpicks naar me stuurde 2 jaar terug. Zo ongemakkelijk! Ik wist ook gewoon dat hij daar werkte en hoopte zo dat hij me niet zou herkennen. Gelukkig was dat (denk ik) niet het geval, maar jezus wat zenuwachtig werd ik daarvan.
Oh er schiet me nog eens iets te binnen. Het is niet mijn ongemakkelijke ervaring maar van een therapeut. Gister was het de 8ste sterfdatum van mijn opa, en dat deed me denken aan mijn 1e dag therapie na zijn overlijden. Ik had toen beeldende therapie en iedereen wist dat hij er niet meer was. Was echt een big deal in mijn leven toen. Maargoed, vraagt ze doodleuk āEn, hoe is het met je opa?ā Waarop ik antwoordde āja, niet zo goed heā en die vrouw schrok zo van haar eigen vraag en mijn droge reactie dat ze een half uur krom heeft gelegen van het lachen. Zo niet gepast, maar ze schaamde zich daarna rot en het bleek dus dat ze eigenlijk wilde vragen hoe de begrafenis was geweestš
Wat voor foto dan precies?
Ik had een poosje terug nog een goed gesprek met je kind Zonder spicy fotoās, dat dan weer wel.