Hahahaha dat bleef gelukkig bij stickers en honderd emojis.
Lucky you
Wow dit is inderdaad wel héél erg ongemakkelijk zeg Terwijl er niks mis met dat soort foto’s maken, maar goed beter komen ze inderdaad niet in appgroepen terecht haha. Beste is denk ik maar doen alsof er niks gebeurd is of er maar om lachen. Maar ongemakkelijk is het wel zeg.
Ik ga dit weer weghalen want het is wss heel herleidbaar maar ik wil jullie even mee laten huilen.
Weer weg will post the update later hahah
Dit klinkt echt als een filmscene, maar dan helaas niet de oh wat een mooie en romantische scene.
Zoiets kan je toch niet verzinnen. Weet nou ook niet of het een voordeel of nadeel is dat je geblinddoekt zal zijn
Btw indoor maze lijkt mij dan wel echt fantastisch!
Er werkt daar echt wel meer dan 1 persoon haha. Komt vast goed.
Haha ja op die plek wel alleen niet bij degene die ons naar binnen leidt
Hopelijk valt het mee qua ongemakkelijkheid. Waarschijnlijk is het ook erger voor hem dan voor jullie. Jullie zien toch niks haha.
Ik zou me eerder zorgen maken om de activiteit zelf Eng!
Haha nee ik ben er al eens geweest (met mijn ex ) en het is niet eng, het is heeel leuk!
En hij moet ons ook blinddoeken dus ja ik vrees dat ik er niet echt onderuit kom hahaha
Wacht even dit is nog niet gebeurt?
Nee dit gáát gebeuren.
Een middagje kinderbowlen naar aanleiding van de verjaardag van onze dochter, disco bowlen it is.
Meisje van 5 die naar het scherm met videoclips kijkt: ‘Hihi, waarom danst zij in haar blote tietjes?’
Ik die geschrokken naar het scherm kijkt waarop een vrouw die schaars gekleed aan het dansen is…
Eh…
Moeder komt haar kind halen: ‘Mama, er was ook een mevrouw met blote tietjes hihihi’
Ik:
Ik liet gisteren iets op de grond vallen toen ik mijn auto aan het uitladen was. Bleek het het kunstgebit te zijn van mijn schoonmoeder
Ik heb zo veel vragen
Wat doet dat gebit in jouw auto???
Hoezo heb jij dat uberhaupt bij je?
Klepperde het nog?
Wat heb je ermee gedaan? Ik zie mezelf al op straat lopen en ik kom kunstgebit tegen💀
We willen antwoorden!!
Ze was door mijn man naar de tandarts gebracht en blijkbaar was dat ding in een zakje gedaan. Omdat de tandarts flink tekeer was gegaan in haar mond had ze het gebit niet ingedaan.
En ik dacht dat het een rubberen hapvorm was, tot ik het omdraaide Hij is weer veilig thuis.
Ik zit lekker in het zonnetje op het terras, kinderen allebei ergens aan het spelen. Heerlijke vrijdagmiddag! Mijn man pakt even snel wat uit de auto en in de tussentijd komt er een moeder met peuter aan: ‘Mogen wij bij jou zitten?’ Dus ik zeg: ‘Mijn man zit hier ook, hij komt er zo weer aan…’ ‘Oké, sorry hoor!’ zegt de vrouw heel boos en loopt naar een ander tafeltje in de zon. Belangrijk detail dat dus het halve terras, ook met plekjes in de zon, vrij was!
Vervolgens zit ze dus een paar meter verderop en doet tegenover haar kind luid en duidelijk beklag over mij? Over dat je het samen moet doen in de wereld bladiebla terwijl ze het halve Fisher Price assortiment uit haar tas haalt.
Ik wilde gewoon een rustig middagje zonder kinderen oké? Gelijk publiekelijk afgestraft haha