Ik moest vannacht aan iets denken van een aantal jaar terug (je moet wat tijdens het voeden van een baby).
Mijn toenmalige schoonzus vierde haar 30e verjaardag. Ze had een klein zaaltje afgehuurd en allerhand mensen uitgenodigd, waaronder haar ouders, , vriend, oma, buren, oud-klasgenoten met wie ze nauwelijks contact had (?), mijn toenmalige vriend en ik.
Ze heeft toen zelf een door zichzelf gemaakte diashow over zichzelf laten zien, inclusief commentaar van haar via de microfoon.
Alsof dat nog niet cringe genoeg was, werd er na het eten, een paal gemonteerd en voerde ze een paaldansroutine op. Ze zat namelijk onder paaldansen en oma kon zich daar niks onder voorstellen, dus waarom niet laten zien op je verjaardagsfeest?? Ze had geen lingerie aan of stripper heels maar het was zooooooo ongemakkelijk…
Ohja, de paaldansstudio hield elk jaar een fotoshoot en die foto’s werden zooo lelijk geedit voor een random achtergrond (fabriekshal, kermis, bloemenveld), het zag er zo nep uit, zo’n paal midden in een veld vol zonnebloemen en zij er dan in, in een moeilijke houding.
Mijn toenmalige schoonmoeder kreeg voor moederdag een kalender met allemaal foto’s van haar paaldansende dochter…
Tot zover