Ongemakkelijke momenten #2

Er werkt daar echt wel meer dan 1 persoon haha. Komt vast goed.

3 likes

Haha ja op die plek wel alleen niet bij degene die ons naar binnen leidt

5 likes

Hopelijk valt het mee qua ongemakkelijkheid. Waarschijnlijk is het ook erger voor hem dan voor jullie. Jullie zien toch niks haha.

Ik zou me eerder zorgen maken om de activiteit zelf :scream: Eng!

7 likes

Haha nee ik ben er al eens geweest (met mijn ex :smiling_face_with_tear:) en het is niet eng, het is heeel leuk!

En hij moet ons ook blinddoeken dus ja ik vrees dat ik er niet echt onderuit kom hahaha

4 likes

Wacht even dit is nog niet gebeurt?

3 likes

Nee dit gáát gebeuren.

3 likes

Een middagje kinderbowlen naar aanleiding van de verjaardag van onze dochter, disco bowlen it is.

Meisje van 5 die naar het scherm met videoclips kijkt: ‘Hihi, waarom danst zij in haar blote tietjes?’

Ik die geschrokken naar het scherm kijkt waarop een vrouw die schaars gekleed aan het dansen is…

Eh…

Moeder komt haar kind halen: ‘Mama, er was ook een mevrouw met blote tietjes hihihi’

Ik: :cold_sweat::unamused::woozy_face:

32 likes

Ik liet gisteren iets op de grond vallen toen ik mijn auto aan het uitladen was. Bleek het het kunstgebit te zijn van mijn schoonmoeder :grimacing:

15 likes

Ik heb zo veel vragen

Wat doet dat gebit in jouw auto???

28 likes

Hoezo heb jij dat uberhaupt bij je?

7 likes

Klepperde het nog?

11 likes

Wat heb je ermee gedaan? Ik zie mezelf al op straat lopen en ik kom kunstgebit tegen💀

6 likes

We willen antwoorden!! :joy:

5 likes

Ze was door mijn man naar de tandarts gebracht en blijkbaar was dat ding in een zakje gedaan. Omdat de tandarts flink tekeer was gegaan in haar mond had ze het gebit niet ingedaan.

En ik dacht dat het een rubberen hapvorm was, tot ik het omdraaide :crazy_face: Hij is weer veilig thuis.

16 likes

Ik zit lekker in het zonnetje op het terras, kinderen allebei ergens aan het spelen. Heerlijke vrijdagmiddag! Mijn man pakt even snel wat uit de auto en in de tussentijd komt er een moeder met peuter aan: ‘Mogen wij bij jou zitten?’ Dus ik zeg: ‘Mijn man zit hier ook, hij komt er zo weer aan…’ ‘Oké, sorry hoor!’ zegt de vrouw heel boos en loopt naar een ander tafeltje in de zon. Belangrijk detail dat dus het halve terras, ook met plekjes in de zon, vrij was!

Vervolgens zit ze dus een paar meter verderop en doet tegenover haar kind luid en duidelijk beklag over mij? Over dat je het samen moet doen in de wereld bladiebla terwijl ze het halve Fisher Price assortiment uit haar tas haalt.

Ik wilde gewoon een rustig middagje zonder kinderen oké?:sob: Gelijk publiekelijk afgestraft haha

39 likes

Ik heb dit ooit met het ziekenhuis gehad. Belde ik de verkeerde toen ik een vraag had over mijn afspraak. Werd al helemaal geïrriteerd tegen die vrouw aan de telefoon, want lange wachttijd voor die afspraak en ik was toch echt niet van plan nog eens maanden te wachten toen ze zei dat ze mijn afspraak niet kon vinden in het systeem. En ineens viel bij mij het kwartje en had ik door dat ik het verkeerde ziekenhuis belde. Heb maar iets gezegd als dat ik weg moest en geen tijd meer had en later wel nog eens zou bellen. Schaamde me zo erg dat ik echt niet toe wou geven dat ik het verkeerde ziekenhuis had gebeld :joy:

33 likes

Ik heb dit ook gehad bij de tandarts. Ik helemaal geirriteerd dat ik een afspraak had maar die niet in hun systeem stond. Zij zei dat ik die week erna een afspraak had. Ik met enorme attitude daar staan en een controle afdwingen, had het ook voor elkaar, ze kon wel even kijken. Nou je raadt het al, ik had de afspraak de week erna natuurlijk

15 likes

Ik toen ik een half uur met ict had gebeld omdat mijn webcam het niet deed. Hij: zit er geen schuifje? Ik: nee, niks. hij: weet je het zeker? Ik: ja. Hij: oke, maar weet je het echt zeker, heel veel mensen hebben dat niet door en je instellingen staan verder gewoon goed. Ik: JAHA
Conclusie: er zat een schuifje. Ik durfde niks te zeggen hahahahah

75 likes

Ja ik heb ook een keer bij de verkeerde huisarts gezeten (eerste keer dat ik daar was), ik chaggo want #duurtlang (maar ja what’s new bij de huisarts). Dus ik bij de balie informeren van ja hey hoi ik heb een afspraak. Bleek ik dus bij de verkeerde praktijk te zijn binnengestapt (waren er twee in die straat). Extra lelijk omdat ik uitkeek op het raam waar de naam van de (verkeerde) praktijk groot op stond en ja nee dat was overduidelijk een andere naam.

26 likes

Zo heb ik een keer naar de klantenservice van Rituals gebeld omdat mijn cadeaukaart niet geaccepteerd werd op hun website. Was middenin de lockdown, dus de vrouw die opnam zat ook thuis. Uiteindelijk stelde ze voor dat ze op mijn account zou inloggen en dat zij het zou proberen, dus allerlei gegevens opnoemen, duurde best lang. Toen op het moment dat ik de code onder dat kraslaagje ging opnoemen ging ik toch nog een keer een beetje verder krabben, bleek dat er nog een cijfertje onder verstopt zat :woman_facepalming: Die vrouw haar kind was ook gaan huilen hoorde ik op de achtergrond, schaamde me echt kapot, niks gezegd over dat kraslaagje uiteraard en gewoon heel nonchalant het volledige nummer opgelezen

24 likes