Mmm jaaa zo’n blokje wit brood, zat daar als kind altijd watertandend naar te kijken. Veel lekkerder dan een hostie inderdaad!
Met een slok goor druivensap uit zo’n kelk die ze alleen ff afvegen met een doekje
Sinds corona hebben ze bij ons in de kerk van die kleine plastic bekertjes met één slokje wijn (of ‘wijn’) erin! De kelk is duurzamer, maar dit is wel hygiënischer. Ben benieuwd of ze nog teruggaan naar de kelk.
Ben er sinds mn tienerjaren niet meer geweest dus hoop dat ze ook een hygiënischere manier hebben tegenwoordig
Kun je ook nog wat meenemen voor thuis
Ik hoop voor je dat het blijft. Met de Mexicaanse griep hadden ze ook een hele tijd bekertjes en daarna werd het weer die gore beker. Ik ging altijd zo strategisch mogelijk zitten en probeerde de beker amper aan te raken. Zo vies
Ik stel een korting van een paar procent voor voor de mensen die hun eigen to go beker meenemen.
Kreeg net een flashback naar een ongemakkelijk moment:
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijf waar verschillende tijdschriften werden gemaakt. Geen mooie leuke glossy’s, maar saaie foto en computer tijdschriften . En in die tijd was het begrip “de cloud” heel nieuw. RTL Nieuws kwam langs om een item te maken over de cloud en interviewde daar iemand voor van zo saai computer tijdschrift.
Ik zat met mijn rug naar het “spektakel” toe dus kreeg er niks van mee. En tegenover mij zaten nog twee stagiairs. Het was echt een ontiegelijk saaie stage waar weinig te doen was dus ik zat echt veel op Facebook, Ellegirl forum etc. En ook toen RTL er was zat ik lekker te facebooken.
Je kan het al raden, blijkbaar werd de camera opeens op mij gezet. Cameraman stond ook vlak achter mij, zonder dat ik het door had. En filmde dus mijn “werkzaamheden” oftewel hoe ik aan het Facebooken was. Vond het zo genant en stom dat de andere stagiairs niks zeiden. Gelukkig haalde mijn computerscherm niet het item
– Bedenk mij nog iets ongemakkelijk tijdens die stage. Ik hielp met de andere stagiairs mee bij een event met allemaal “belangrijke witte mannen in pakken”. Ik moest die mannen begeleiden naar interviews, behalve één spreker namelijk André Kuipers. Alle sprekers werden geinterviewd. Ik begeleiden ze dus en de andere stagiairs deden camera en geluidswerk. Maar André Kuipers mocht ik absoluut niet begeleiden, dus ik wachte toen met de andere stagiairs op hem. En het duurde best lang en we werden melig, dus toen gingen we dat Star Wars deuntje zingen. En precies op dat moment kwam André Kuipers binnen . Achteraf grappig, maar op dat moment konden we wel door de grondzakken. Was ook echt een super serieus event
Uh ik lees het ook met een wtf gevoel, men doe ff normaal.
Euh,kan je geen klacht indienen?
Fucking raar
Hoop dat toen jij de kamer verliet hij ook dacht “wtf waarom deed ik dat?!”. Dat het gewoon een super rare error was. Denk ook niet dat er gekke intenties waren, maar vooral veel ongemakkelijkheid. Heel raar indd waarom hij je gezicht blijft aanraken.
Misschien is hij ook wel blij dat je hierna niet meer bij hem in de stoel zit
Dat hij idd op zijn mannen of tandartsen forum in het ongemakkelijke momenten topic nu zijn verhaal schrijft
@Ophelia als je idd geen gekke vibes voelde klinkt het alsof hij een rare error had en het deed. Deed hij bij je vriend wel normaal?
Een collega had een appgroep aangemaakt voor ‘leuke dingen en ontspanning’ en ik ben er gelijk uitgestapt. Ze vroeg aan mij: ‘waarom ben je eruit?’ En ik, veel te eerlijk: ‘ik vind jullie niet leuk en ontspannend’.
100% rapporteren
Ik ben met het bedrijf een weekend weg en hoorde mijn vrouwelijke collega’s op de gang en ze waren mij kwijt, dus ik deed de deur van mijn hotelkamer even open om te kletsen en had m’n bralette en short aan en toen zei een collega:
“Oh die boobies, zo schattig”
Echt wtf, ze was niet eens dronken… ik ben gewoon een volwassen vrouw van 31 met een kleine cupmaat ja maar lekker boeiend. Schattig??
Ik vind dit niet eens meer ongemakkelijk, dit is gewoon ongepast.
Ik was gister in een winkeltje iets kopen toen er een stel (van rond de dertig?) binnenkwam en achter mij in de rij ging staan. Het meisje van de winkel vroeg toen aan mij ‘mag alles in één zakje?’ waarop ik knikte en ja zei. Vervolgens herhaalde het meisje achter mij ‘mag alles in één zakje?’ waarop ik haar vragend aankeek. Ze schrok toen van zichzelf en lachte toen een beetje generend en draaide zich naar haar vriend en legde haar hoofd op z’n schouder/borst. En die vriend reageerde eigenlijk niet, die bleef gewoon met een lege blik voor zich uitkijken.
Ja dit. En gewoon heel onaardig en helemaal onnodig. Houd gewoon je mond over andermans lichaam
Een vriendin van me stuurt net een dronken groepsfoto per ongeluk naar haar acupuncturist. Heb hem voor haar verwijderd, maar hij was al gezien, haha lol, ze zal er vast blij mee zijn.
Een aantal dagen terug had ik een date met iemand. So far so good. Op een gegeven moment wilde ik reageren op iets wat m’n date eerder had gezegd. Vraag me niet hoe maar op de een of andere manier zei ik: “you’re great” in plaats van “you’re right”. Het feit dat ik vervolgens in lachen uitbarstte en zei dat ik dat niet bedoelde, maakte het er niet beter op .
Overigens heb ik dit soort brainfarts vaker. Een aantal maanden terug noemde ik m’n fuqee budee Nigel ipv Lionel. Een vriend en vriendin die erbij waren hebben het er nog over. Ik ken niet eens een Nigel maar leg dat maar eens uit .