Kreeg net een flashback naar een ongemakkelijk moment:
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijf waar verschillende tijdschriften werden gemaakt. Geen mooie leuke glossy’s, maar saaie foto en computer tijdschriften
. En in die tijd was het begrip “de cloud” heel nieuw. RTL Nieuws kwam langs om een item te maken over de cloud en interviewde daar iemand voor van zo saai computer tijdschrift.
Ik zat met mijn rug naar het “spektakel” toe dus kreeg er niks van mee. En tegenover mij zaten nog twee stagiairs. Het was echt een ontiegelijk saaie stage waar weinig te doen was dus ik zat echt veel op Facebook, Ellegirl forum etc. En ook toen RTL er was zat ik lekker te facebooken.
Je kan het al raden, blijkbaar werd de camera opeens op mij gezet. Cameraman stond ook vlak achter mij, zonder dat ik het door had. En filmde dus mijn “werkzaamheden” oftewel hoe ik aan het Facebooken was. Vond het zo genant en stom dat de andere stagiairs niks zeiden. Gelukkig haalde mijn computerscherm niet het item ![]()
– Bedenk mij nog iets ongemakkelijk tijdens die stage. Ik hielp met de andere stagiairs mee bij een event met allemaal “belangrijke witte mannen in pakken”. Ik moest die mannen begeleiden naar interviews, behalve één spreker namelijk André Kuipers. Alle sprekers werden geinterviewd. Ik begeleiden ze dus en de andere stagiairs deden camera en geluidswerk. Maar André Kuipers mocht ik absoluut niet begeleiden, dus ik wachte toen met de andere stagiairs op hem. En het duurde best lang en we werden melig, dus toen gingen we dat Star Wars deuntje zingen. En precies op dat moment kwam André Kuipers binnen
. Achteraf grappig, maar op dat moment konden we wel door de grondzakken. Was ook echt een super serieus event