Hahaha nee waren gewoon Nederlanders!
Wat zijn mannen toch walgelijk.
Ik was als 11 jarige op scoutingkamp en wilde iets pakken uit een bepaalde zaal en toen k de deur opentrok, zag ik een van de mannelijke leiding in zijn naakie zich omkleden. Ik had nog nooit een naakte man gezien. De rest van het kamp bleef ik extra uit de buurt en het werd een lange week
Met 11 nog nooit een naakte man gezien? Ben je opgevoed door een alleenstaande moeder als enig kind/met alleen zussen?
Wel uit een eenoudergezin (maar dan andersom), maar wel in een omgeving waar veel schaamte was en sowieso geen aandacht aan bepaalde dingen werd besteed. Ik heb veel meer dingen zelf moeten uitvogelen (ook o.a. wat menstruatie was).
Ah ja, dan snap ik het.
En sorry, lees net mijn bericht terug en zie dat het best veroordelend/denigrerend over kan komen, zo was het absoluut niet bedoeld, was gewoon oprechte verwondering/nieuwsgierigheid. Ik kom uit een enorm open gezin, waar iedereen gewoon in zijn nakie ronddartelde (en nog steeds) en ik werd ook altijd meegesleurd naar naaktstranden en alles
Zo las ik het niet. Dat wel het jammere aan de huidige status van het internet dat mensen bang zijn dat alles op een verkeerde manier wordt geïnterpreteerd.
Ik had met 11 ook geen naakte man gezien hoor , sommige gezinnen hebben gewoon wat meer schaamte of zijn daar waar anders in. Mijn buurkinderen gingen ook met ouders onder de douche, maar bij ons was de badkamer altijd op slot.
Twee collega’s hadden ruzie op de maandag ochtend via Teams en ik zat er als derde bij.
Ik was net aan het bellen en ik werd steeds bozer vanwege het verhaal van de beller en toen ik vervolgens een kastdeur opende kreeg ik ook nog een fles wasmiddel in mijn gezicht. Vol op mijn neus. Waarschijnlijk maakte ik er een gek geluid bij, want de beller zei “Ik hoorde een heel raar geluid. Was jij dat? Ben je er nog?”
Pfff nu ga ik even afkoelen en hopen dat mijn neus niet dik of scheef wordt.
Heb je wat meer details
Helaas was het onderwerp heel saai. Iets met jaar gesprekken die nog niet waren ingepland, terwijl de deadline daarvoor in augustus ligt. Het was in elk geval de moeite waard om er over te schreeuwen.
Ik heb net een kwartier dit topic bijgelezen en erg moeten lachen. Blijkbaar ben ik geprimed om zelf iets ongemakkelijks te zeggen… Ik ruim m’n vaat op en zet de babyfoon uit, en wil vast richting bed gaan. Zeg ik ‘tot morgen’ tegen m’n man. Hij kijkt me echt zo aan ook Terwijl hij gewoon zo over een paar minuten ook naar boven komt en naast me komt liggen.
Een vriendin vroeg laatst of ik langskwam en ze had toevallig die dag een kitten in huis genomen, dus ik dacht dat ze dat daarom vroeg. Nou ik zat daar al twee uur op de bank met die kitten, vertelt ze heel luchtig ‘ja op kantoor waren er ineens ook burgers, wel leuk dat dat en de kitten allemaal zo samenvalt op mijn verjaardag’.
Ik heb best wel een hectische periode en ben sowieso enorm chaotisch, maar ik was dat helemaal vergeten. Dus ik had daar al twee uur over vanalles zitten praten en met die kitten zitten knuffelen zonder door te hebben dat ik op een verjaardag zat (het was wel middag en er was niemand anders haha, dus op zich had ik het ook niet daaruit kunnen afleiden.
Gelukkig begon ze meteen kei hard te lachen toen ze mijn schaamte en ongemak zag, en vond ze het echt niet erg maar oooh schaam me nog als ik eraan denk.
Haha, zo appte ik eens een vriend waarbij de vriendschap verwaterd was. We hadden nog ergens een oude afspraak staan dat ik zou komen eten in zijn nieuwe huis. Ik appte dat ik in zijn stad was en of ik kon komen eten. Dat kwam niet uit. Bleek hij jarig die dag haha. Had ik ook totaal niet in de gaten gehad.
Haha doet me denken dat een vriendin mij een keer opbelde op m’n verjaardag en vroeg of ik mee wilde lunchen. Ik had verder niet zoveel gepland en vond het lief dat ze me uit lunchen wilde nemen op m’n verjaardag. Bij het afrekenen rekende ze alleen haar deel af en was het dus helemaal niet als verjaardagscadeau bedoeld, ze had ook geen idee dat ik die dag jarig was hahaha
Ik was gisteren even wandelen met de kinderwagen en liep langs 2 vrouwen die op een bankje zaten. De ene vrouw was al wat ouder en had een rollator bij. We groetten elkaar en ik liep verder.
Even verderop was weer een bankje en daar ben ik even gaan zitten om wat te drinken. Toen kwamen die 2 vrouwen voorbijgeschuifeld en was het weer een akward hallo, hallo en ze liepen verder.
Ik appte m’n vriend dat ik nu wel even moest blijven zitten, zodat ik ze niet in zou halen en wéér hallo moet zeggen.
Echt…problems
Ik pas op een hond die de dezelfde naam heeft als mijn buurman en nu hoor ik hem in zijn tuin steeds stil vallen als ik de hond roep
Heet de hond Henk of je buurman Rex?
Een collega had me vandaag buiten zien lopen en zei later ‘ja je was zo druk aan het bellen dus je zag me niet’. Maar ik heb helemaal niet gebeld vandaag
Ik denk nu dus dat zij dacht dat ik belde met oortjes in (want ik heb mijn telefoon niet bij mijn gezicht gehad) en dat ik meer in mezelf praat dan ik denk.
Of nou ja, ik weet wel dat ik constant hele gesprekken/situaties in mijn hoofd heb, maar ik wist niet dat dat ook op mijn gezicht te zien was/dat ik ook mijn mond bewoog