Ongemakkelijke momenten #2

Hahaha ja dat dus, ik hoor het mijne ook weer zo zeggen :sweat_smile:

1 like

Ik schaam me zo ;’)
Postbezorger stond voor de deur maar ik dacht dat hij voor de hoofdingang stond en niet naar binnen kon dus ik storm mijn deur uit en bots bijna op hem. Stond hij toch al voor mijn eigen deur.
En daarna zei hij iets van ik heb een pakketje voor je maar hij praatte richting een collega, keek mij niet aan en ik snapte het niet. Pak ik serieus dat pakket met twee handen, gris het half uit zijn handen, terwijl hij het nog in zijn handen had en aan het scannen was. Zegt hij ook heel droog “oh wacht even hoor, ik ben nog aan het scannen”. Awkward.

19 likes

Gister was ik aan het werk (in Nederland) en iemand wou een strandstoel kopen, dus ik liep met hem mee want alleen het showmodel stond er nog en dat was dus de laatste. Probeert hij dat stoeltje in te klappen maar het lukte niet want er bleef wat hangen, vraagt ie lachend aan mij ‘hahaha is dit een stoeltje uit BelgiĂ« ofzo?!’ Dus ik reageerde er niet echt op en dacht whatever. Probeer ik hem in te klappen, lukt dat ook niet. Zegt ie weer gierend van het lachen: ‘Kom jij ook uit BelgiĂ« ofzo?!!’ Maar ik ben dus echt een Belg (hij wist dit niet omdat ik op het werk met een Nederlands accent praat) En ik stond daar heel serieus te wachten tot hij klaar was met lachen en zei toen in het overdreven Vlaams: ‘Awel eigenlijk wel ja’. Ohhhhh zijn gezicht. Voel de ongemakkelijkheid nog steeds :sweat_smile:

129 likes

Wat een suffe logica ook. Het lukte hem als eerst niet, is hij nu ook een Belg?

10 likes

Ik heb dit soort situaties andersom heel vaak haha. Ik woon in BelgiĂ« en soms horen mensen niet meteen dat ik Nederlanders ben. Hoe vaak ik al semi-grappige/semi-beledigende opmerkingen heb gekregen over ‘Hollanders.’ Kan er altijd enorm van genieten als ze dan vragen waar ik vandaag kom en ze zich beschaamd gaan verontschuldigen

6 likes

hahah iemand had hier toch een keer zijn vader betrapt die helemaal naakt zittend op zijn knieen aan het plassen was? Vita (die van de blonde tigers) repost nu zo’n filmpje van een guy die dat ook doet :joy:

8 likes

Hahahaha die vrouw ook echt
“Heh? Op je knieĂ«n?”
“Ja zeg ik nu iets raars ofzo?”
“Eh ja”
:joy::joy::joy::joy::joy:

5 likes

Ik kan wel door de grond zakken. Een mooiboy die ik pas leerde kennen stuurde me een uh sexy foto op Snapchat en ik sloeg 'm op. Ik volgde mijn intuïtie en besloot even te testen met een vriendin en ja hoor
 De ander ziet dat blijkbaar. Hij moest er gelukkig om lachen, maar ik schaam me KAPOT.

2 likes

Screenshot zie je idd altijd, ik ben daar laatst ook op een harde manier achtergekomen.

Geen screenshot. Ik sloeg de foto op in mijn Foto’s!!

1 like

Oh ik weet niet eens hoe dat moet :joy:

Hahaha, je houdt de foto ingedrukt en dan zie je “Opslaan in chat” en “Opslaan in foto’s”.

Oeh das nog handiger

1 like

Tijdje geleden nodigde een vriendin mij uit om samen te borrelen ergens in de stad. Op de dag zelf vroeg ik haar of ze al een plek en tijd had, waarbij ze een plek voorstelde die niet volledig mijn smaak was. Ik vroeg daarom of ze misschien niet in het centrum plek hadden want dan zat je wat gezelliger, en dat het wel een vreemd tijdstip was maar okĂ© . Ze gaf aan nog even te bellen maar helaas zonder resultaat. Soit, ik kom die avond de kroeg binnengelopen en zie haar met haar ouders staan. Vond ik een beetje vreemd maar dacht dat ik hen afloste ofzo. Ik knoop een gesprekje aan met die ouders of ze er toevallig ook waren en wat ze samen hadden gedaan, wachtend totdat die vriendin zou zeggen dat we verder gaan of dat die ouders naar huis gingen. Totdat een paar minuten later nĂłg een bekende van haar binnenkwam, ditmaal met een cadeautje. Langzaam viel het kwartje dat dit geen borrel voor ons tweeĂ«n was, maar haar verjaardagsfeestje waar ze me spontaan voor had uitgenodigd. Haar moeder bleef ondertussen maar tegen me aanpraten terwijl ik me steeds meer realiseerde dat ik niet alleen was komen opdagen zonder “gefeliciteerd” en een cadeautje, maar ook nog eens haar verjaardagsborrel (qua locatie en tijd) naar mijn hand probeerde te zetten eerder op de dag. Gelukkig hebben we er samen heel hard om kunnen lachen uiteindelijk, maar schaamde me wel even diep op dat moment haha

119 likes

Haha dat had ze wel gedaan maar ik zat half te slapen toen en hoorde alleen “borrel zaterdagavond, heb je zin?” Was wel echt eigen schuld haha

4 likes

Ik heb via insta iets gestuurd naar the best social media en vanochtend hadden ze gereageerd, heb ik deze foto meegestuurd blijkbaar gisteravond?

117 likes

Fancy zonnebril wel, gefeliciteerd!! :partying_face:

2 likes

Je kent het vast wel, dat iemand een beetje scheel kijkt en je niet weet of diegene naar jou kijkt of niet.
Ik had het net andersom. Ik ging de supermarkt in waar tot voor kort de karretjes los stonden. Maar ineens stonden ze allemaal weer vast, dus ik beredeneerde dat ze dan vast wel losse mandjes binnen hadden. Dat was niet het geval dus ik liep mopperend tegen een oude man weer naar buiten. Daar stond een jongen die vroeg ‘wil je een wagentje?’. Ik had alleen geen idee of hij het tegen mij had, want hij keek langs me heen. Ik wist niet of hij nou heel scheel keek of niet. Ik keek even om me heen maar niemand reageerde, dus ik wilde niet onbeleefd zijn en zei ‘ja hoor!’. Toen zei hij ‘uh ja ik had het tegen die jongen achter je’. Oeps.

2 likes

Oh laatst had ik die exfoliatiesokjes van de action aangedaan en ging twee dagen later boksen. Was er vanuit gegaan dat dat spul pas na een week zou werken. Ineens zag ik hele vellen aan m’n tenen en voeten hangen en liet ik ook hele stukken achter op de boksmat :sob:

26 likes

Hahahaha love it. Gefeliciteerd btw!! :partying_face:

2 likes