Ongemakkelijke momenten #2

Tegels in feite

Ja tegels maar dan voor binnen. Lekker sfeervol en praktisch als je er iets op morst👍

Zou zÂŽn reactie niet zo zijn omdat hij het dus wel weet van Clo en haar vriend?

Ik zie nu echt zoiets voor me. Volgens mij zie je hier ook elk stofje op :upside_down_face:

5 likes

Volgen jullie annelot van de bodypositivitycommunity op insta? Ze plaatste een leuke vandaag. Ze belde de dokter om te zeggen dat ze gebeten was door een hond en de dokter vroeg waar, als in welk lichaamsdeel. Maar ze zei Leeuwarden :joy:

62 likes

Ja ik volg veel meiden uit de bopo community en zij is daarin best bekend, dus zo is dat gekomen haha, leuk!

1 like

Hahaha ja, precies zulke. Groot, zwart en glimmend.

2 likes

ahahha ik ging die story kijken, maar ook dat ze zei ‘ik was een weekendje weg’ :joy: :joy: :joy:

2 likes

Ik ging gisteren glow in the dark minigolfen met een witte string onder mijn (iets doorschijnende) jurkje.

IMG-20200807-WA0000~6

288 likes

Ik zit hier gewoon al 2 minuten hardop te lachen :joy: fantastisch

1 like

Hahahahahahahaha ik ga stuk :joy::joy::joy:

1 like

Ik was met een paar goede vrienden dus bij hen was het vooral grappig, maar naar het groepje achter ons was het wel wat ongemakkelijker hahah

9 likes

Hahahha ik snap dat het heel ongemakkelijk was! Maar eerlijk gezegd vind ik het wel heel tof er uit zien!

1 like

Ik had net een BBQ bij mijn schoonfamilie, m’n vriend had een paar dagen geleden al gevraagd of ik ook kwam en er zou gezellig wat andere familie van hem komen. Ik was er als eerste en ging toen meteen fruitsalade klaarmaken terwijl schoonvader bij me stond in de keuken, gewoon over koetjes en kalfjes gepraat. Een halfuur erna kwamen de eerste gasten en bij het begroeten zeiden ze ook tegen mij “gefeliciteerd he!” Dus ik dacht al bij mezelf wtf waarmee dan? Blijkt schoonvader dus gewoon jarig te zijn
 Durfde hem echt niet meer te feliciteren omdat we al een tijdje hadden gepraat en het dus al duidelijk moest zijn dat ik dat helemaal niet wist :tired_face:

59 likes

Ja precies
 Maar dat is ook echt weer iets voor hem om dat te vergeten erbij te vermelden :roll_eyes:

2 likes

Mijn vriend zou ook zoiets vergeten te zeggen. En als die het dan ‘te laat’ zegt
 is het van ‘Ja ik zeg het toch nu’ :sweat_smile:

1 like

Hahaha ja dat dus, ik hoor het mijne ook weer zo zeggen :sweat_smile:

1 like

Ik schaam me zo ;’)
Postbezorger stond voor de deur maar ik dacht dat hij voor de hoofdingang stond en niet naar binnen kon dus ik storm mijn deur uit en bots bijna op hem. Stond hij toch al voor mijn eigen deur.
En daarna zei hij iets van ik heb een pakketje voor je maar hij praatte richting een collega, keek mij niet aan en ik snapte het niet. Pak ik serieus dat pakket met twee handen, gris het half uit zijn handen, terwijl hij het nog in zijn handen had en aan het scannen was. Zegt hij ook heel droog “oh wacht even hoor, ik ben nog aan het scannen”. Awkward.

19 likes

Gister was ik aan het werk (in Nederland) en iemand wou een strandstoel kopen, dus ik liep met hem mee want alleen het showmodel stond er nog en dat was dus de laatste. Probeert hij dat stoeltje in te klappen maar het lukte niet want er bleef wat hangen, vraagt ie lachend aan mij ‘hahaha is dit een stoeltje uit BelgiĂ« ofzo?!’ Dus ik reageerde er niet echt op en dacht whatever. Probeer ik hem in te klappen, lukt dat ook niet. Zegt ie weer gierend van het lachen: ‘Kom jij ook uit BelgiĂ« ofzo?!!’ Maar ik ben dus echt een Belg (hij wist dit niet omdat ik op het werk met een Nederlands accent praat) En ik stond daar heel serieus te wachten tot hij klaar was met lachen en zei toen in het overdreven Vlaams: ‘Awel eigenlijk wel ja’. Ohhhhh zijn gezicht. Voel de ongemakkelijkheid nog steeds :sweat_smile:

129 likes

Wat een suffe logica ook. Het lukte hem als eerst niet, is hij nu ook een Belg?

10 likes