Hahah hoe reageerde hij?
Een vriend heeft een huis gekocht en is aan het verbouwen. Overal zooi en op de grond zoān stucbeschermer voor de vloer. Ik ging zijn huis bekijken en hij liet me alles trots zien en ook de fotoās van Funda van hoe het was toen hij het kocht. Ik zie op de fotoās grote glimmende zwarte plavuizen en flap eruit: āOh god, die vloer. Wat erg.ā
āDie vloer houden we.ā
āā¦ā
Ja ongemakkelijk maar zo waar!
Plavuizen zijn echt afschuwelijk
Wat zijn plavuizen? Ik ken dat woord niet. Kan het wel googlen maar ik zie echt verschillende soorten tegels?
Tegels in feite
Ja tegels maar dan voor binnen. Lekker sfeervol en praktisch als je er iets op morstš
Zou z“n reactie niet zo zijn omdat hij het dus wel weet van Clo en haar vriend?
Volgen jullie annelot van de bodypositivitycommunity op insta? Ze plaatste een leuke vandaag. Ze belde de dokter om te zeggen dat ze gebeten was door een hond en de dokter vroeg waar, als in welk lichaamsdeel. Maar ze zei Leeuwarden
Ja ik volg veel meiden uit de bopo community en zij is daarin best bekend, dus zo is dat gekomen haha, leuk!
Hahaha ja, precies zulke. Groot, zwart en glimmend.
ahahha ik ging die story kijken, maar ook dat ze zei āik was een weekendje wegā
Ik ging gisteren glow in the dark minigolfen met een witte string onder mijn (iets doorschijnende) jurkje.
Ik zit hier gewoon al 2 minuten hardop te lachen fantastisch
Hahahahahahahaha ik ga stuk
Ik was met een paar goede vrienden dus bij hen was het vooral grappig, maar naar het groepje achter ons was het wel wat ongemakkelijker hahah
Hahahha ik snap dat het heel ongemakkelijk was! Maar eerlijk gezegd vind ik het wel heel tof er uit zien!
Ik had net een BBQ bij mijn schoonfamilie, mān vriend had een paar dagen geleden al gevraagd of ik ook kwam en er zou gezellig wat andere familie van hem komen. Ik was er als eerste en ging toen meteen fruitsalade klaarmaken terwijl schoonvader bij me stond in de keuken, gewoon over koetjes en kalfjes gepraat. Een halfuur erna kwamen de eerste gasten en bij het begroeten zeiden ze ook tegen mij āgefeliciteerd he!ā Dus ik dacht al bij mezelf wtf waarmee dan? Blijkt schoonvader dus gewoon jarig te zijn⦠Durfde hem echt niet meer te feliciteren omdat we al een tijdje hadden gepraat en het dus al duidelijk moest zijn dat ik dat helemaal niet wist
Ja precies⦠Maar dat is ook echt weer iets voor hem om dat te vergeten erbij te vermelden
Mijn vriend zou ook zoiets vergeten te zeggen. En als die het dan āte laatā zegt⦠is het van āJa ik zeg het toch nuā