Nou, dit vind ik een stom verhaal.
(als in: niet zozeer ongemakkelijk, hoewel ik wel begrijp dat je je dan schaamt voor je hele klas, maar vooral gewoon zielig en niet leuk)
Ik video belde net per ongeluk naar mijn crush terwijl ik in het gesprek terug zat te lezen en ongeduldig te zijn omdat hij niet antwoordt tot nu toe. Ik ga even mijn eigen graf graven hoor potverdorie ![]()
Omg been there, done that. Echt afgrijselijk, ze moeten je sowieso bij videobellen etc. een seconde bedenktijd geven hoor.
Het is gelukkig goed uitgepakt, hij heeft net een date voorgesteld en me een slaapliedje gestuurd
Ik moet vaker onhandig zijn, het is wel een goede filter I guess haha
Haha dat doet me denken aan die keer dat ik in de Albert Heijn liep en ik een man een beetje glazig langs me zag kijken naar de grond en toen naar mij. Dus ik draaide me om lag daar een string die ik herkende. Dus ik dacht huh?? Ik doe vaak mijn broek uit en dan daarna ondergoed en dat laat ik dan vaak op de grond liggen als ik te lui ben om het op te ruimen. Volgende dag dezelfde broek aangetrokken en toen zat die string dus nog in mijn broekspijp. Die kwam er tijdens het lopen dus uit gevallen. Haha omg ik durfde hem eigenlijk niet te pakken maar toch snel gedaan en in mijn jaszak gestopt.
Haha oh dat weet ik niet! Gelukkig niet de enige dan
Twee weken geleden had ik een vergadering en er waren al wat mensen aanwezig. Terwijl ik naar ze toeloop en aan het kletsen ben voel ik dat mijn wcpapiertje vanuit mijn ondergoed via mijn billen naar boven kruipt. Ik loop achter die mensen langs, doe alsof ik mijn broek moet ophijsen, pak het wc papiertje en prop het zo ongemerkt in mijn broekzak. ![]()
Normaal doe ik een inlegkruisje in, maar die waren opā¦
Dat klopt inderdaad. Was het niet zo dat toen ze terugfietste er nog 1 of 2 vond? Of heb ik dat er van gemaakt in mijn hoofd
?
Haha herkenbaar, ik doe dit ook wel eens op de laatste dag. Altijd zo bang dat ik hem ergens verlies. Gelukkig alleen nog maar thuis ooit gebeurd.
Hahah ik moet hardop lachen om die eerste zin
Kan mij ook zoiets herinneren ![]()
Ik heb ooit op mijn verjaardag (huis vol visite) mijn string uit mijn broekspijp gevist. Ik dacht dat het een sok was ![]()
Wel 3 strings in haar sjaal ![]()
Wel leuk nu om te zien wat er bij forummers blijft hangen en wat niet hahaha
Jaa HAHAHA kan hier echt weer om schaterlachen zo mooi opgeschreven ook
Vanochtend bij ons fietsenhok was het super ongemakkelijk. Mān buurman stond met zān twee dochtertjes naast mij. We bleken collegaās van elkaar te zijn. Dus ik dacht ik ga het hebben over het zorgakkoord: zegt hij opeens uit het niks, ja we kennen elkaar niet zo heel goed, maar eigenlijk ben ik extreem rechts. ![]()
Hij neigde er nu wel naar om extreem links te gaan stemmen, omdat de zorg zo onderbetaald is. Daarom moet je ook geen vrienden worden met je buren. Liever een verre buur dan een goede vriend.
Ik stond net in de boekhandel toen een vrouw naast me echt een harde scheet liet. Wist echt niet waar ik kijken moest.
ze had wel een goede pokerface trouwens.
Haha ik heb zo eens een vroegere vriendin per ongeluk een video gestuurd via Instagram privƩbericht (zo een die verdwijnt na het kijken). Ik zat op het toilet en had niet door dat ik een video aan het maken/sturen was. Je zag mijn gezicht met driedubbele onderkin en allemaal wc-rollen op de achtergrond, en dan schrikken en panikeren dat ik aan het filmen was. Ze reageerde gelukkig wel heel chill ![]()
Ik liep gisteren met mān zoontje van 2,5 in de Hema. Tijdens het winkelen wilde hij graag zān jas uit, maar toen we eenmaal op weg naar buiten waren moest hij hem weer aan van mij. Uiteraard had hij andere plannen dus liep hij steeds bij me weg. Ik bleef rustig staan tot hij terug kwam, tot hij echt aanstalten maakte naar buiten de te lopen.
Ik op strenge harde toon: āmeneerā¦!ā Zo van, nu komen!
Je voelt hem al aan komen natuurlijk⦠precies op dat moment loopt er een meneer langs, gok een jaartje of 70/80. Die blijft geschokt stilstaan en kijkt me aan. Hij was er denk ik van overtuigd dat ik hem aansprak?? Ik kon mān lachen echt niet inhouden en probeerde duidelijk te maken dat ik mān zoontje bedoelde. Weet niet of hij dat echt geloofde, maar uiteindelijk liep hij door. Ik bleef er achteraf ook maar om grinniken. ![]()
Hahahaha wat erg! Ik heb dit wel eens gehad met mijn hond. Toen riep ik āSTOPā naar hem en toen bleven de twee oudjes op de brug voor me stokstijf staan ![]()
![]()
Ik fietste vanochtend op de automatische piloot naar huis en werd ineens verrast door een moeder met kind in zitje en een kind op een eigen fiets die keihard door de binnenbocht de hoek om kwamen sjezen. Maar het ging zo snel en er fietst normaal nooit iemand (al helemaal niet aan de verkeerde kant van de wegš ) dat ik helemaal overrompeld was, ik stuurde dus amper tot niet weg en botste net niet tegen haar aan met piepende remmen. Het enige wat ik uit kon brengen was een hele hoge, rare en lange āoeehoehoeā ofzo? En daarna fietsten we ook zonder wat tegen elkaar te zeggen verder haha. Heel awkward.
Nu zag ik dus vanmiddag dat het onze nieuwe buren zijn van 2 huizen verderop. Goede eerste kennismaking dus haha