Ohh echt awkward moment net…beetje lang verhaal wel, excuus
Ik was net in een grote winkel om een gasfles te ruilen voor een volle via een soort statiegeld systeem (een nieuwe is heel duur). Ik vroeg boven aan een medewerker of dat daar kon en liet mijn lege fles zien en toen zei ze dat het kon maar alleen met het dopje erop (wat ik niet had op mijn fles). Dus ik tegen haar: oh shit die heb ik niet, ik ga thuis zoeken, zijn jullie vanavond open, etc, duidelijk balend dat ik nu niks kon.
En daarna ging ik meteen mijn vriend appen en die had geen idee en dacht dat we überhaupt geen dopje meer zouden hebben. Dus ik enorm balen want we hebben het echt nodig en een nieuwe fles is heel duur, onze oude fles zou dan niet in te wisselen zijn, zonde, etc.
Dus ik zat nog een beetje te bedenken wat ik moest doen terwijl ik naar beneden liep en toen dacht ik… ik leg het voor aan een medewerker bij de kassa. Dus ik begon met: ik wil deze fles ruilen…. en liet even een stilte vallen voor ik wilde beginnen over het dopje. Toen zei zei: Ohh ok, zelfde maat? En zei niks over die ontbrekende dop. En toen dacht ik: chill, ik zeg gewoon niks…dus zij ging die fles halen.
Maar terwijl die medewerker me aan het helpen was kwam die collega van boven, die wist dat mijn fles ongeldig was, er opeens aan en die keek een beetje zo van . Toen stond ze opeens ook achter de kassa. Toen dat meisje met die nieuwe fles terugkwam zette ze de fles pontificaal neer op de kassa en dacht ik echt: oh shit, die andere collega gaat me nu verklikken, maar er gebeurde nog niks dus toen heb heeel snel die nieuwe fles in mijn tas verstopt, betaald en ben weggelopen. Voel me er wel een beetje lullig over, maar toch wel blij