Ongemakkelijke momenten #2

Dat klopt inderdaad. Was het niet zo dat toen ze terugfietste er nog 1 of 2 vond? Of heb ik dat er van gemaakt in mijn hoofd :laughing:?

6 likes

Haha herkenbaar, ik doe dit ook wel eens op de laatste dag. Altijd zo bang dat ik hem ergens verlies. Gelukkig alleen nog maar thuis ooit gebeurd.

1 like

Hahah ik moet hardop lachen om die eerste zin

2 likes

Kan mij ook zoiets herinneren :laughing:

Ik heb ooit op mijn verjaardag (huis vol visite) mijn string uit mijn broekspijp gevist. Ik dacht dat het een sok was :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wel 3 strings in haar sjaal :laughing:

13 likes

Wel leuk nu om te zien wat er bij forummers blijft hangen en wat niet hahaha

6 likes

Jaa HAHAHA kan hier echt weer om schaterlachen zo mooi opgeschreven ook

9 likes

Vanochtend bij ons fietsenhok was het super ongemakkelijk. M’n buurman stond met z’n twee dochtertjes naast mij. We bleken collega’s van elkaar te zijn. Dus ik dacht ik ga het hebben over het zorgakkoord: zegt hij opeens uit het niks, ja we kennen elkaar niet zo heel goed, maar eigenlijk ben ik extreem rechts. :dotted_line_face:

Hij neigde er nu wel naar om extreem links te gaan stemmen, omdat de zorg zo onderbetaald is. Daarom moet je ook geen vrienden worden met je buren. Liever een verre buur dan een goede vriend.

41 likes

Ik stond net in de boekhandel toen een vrouw naast me echt een harde scheet liet. Wist echt niet waar ik kijken moest.

ze had wel een goede pokerface trouwens.

43 likes

Haha ik heb zo eens een vroegere vriendin per ongeluk een video gestuurd via Instagram privƩbericht (zo een die verdwijnt na het kijken). Ik zat op het toilet en had niet door dat ik een video aan het maken/sturen was. Je zag mijn gezicht met driedubbele onderkin en allemaal wc-rollen op de achtergrond, en dan schrikken en panikeren dat ik aan het filmen was. Ze reageerde gelukkig wel heel chill :stuck_out_tongue:

47 likes

Ik liep gisteren met m’n zoontje van 2,5 in de Hema. Tijdens het winkelen wilde hij graag z’n jas uit, maar toen we eenmaal op weg naar buiten waren moest hij hem weer aan van mij. Uiteraard had hij andere plannen dus liep hij steeds bij me weg. Ik bleef rustig staan tot hij terug kwam, tot hij echt aanstalten maakte naar buiten de te lopen.
Ik op strenge harde toon: ā€œmeneer…!ā€ Zo van, nu komen!
Je voelt hem al aan komen natuurlijk… precies op dat moment loopt er een meneer langs, gok een jaartje of 70/80. Die blijft geschokt stilstaan en kijkt me aan. Hij was er denk ik van overtuigd dat ik hem aansprak?? Ik kon m’n lachen echt niet inhouden en probeerde duidelijk te maken dat ik m’n zoontje bedoelde. Weet niet of hij dat echt geloofde, maar uiteindelijk liep hij door. Ik bleef er achteraf ook maar om grinniken. :laughing:

99 likes

Hahahaha wat erg! Ik heb dit wel eens gehad met mijn hond. Toen riep ik ā€œSTOPā€ naar hem en toen bleven de twee oudjes op de brug voor me stokstijf staan :joy::joy:

63 likes

Ik fietste vanochtend op de automatische piloot naar huis en werd ineens verrast door een moeder met kind in zitje en een kind op een eigen fiets die keihard door de binnenbocht de hoek om kwamen sjezen. Maar het ging zo snel en er fietst normaal nooit iemand (al helemaal niet aan de verkeerde kant van de wegšŸ˜…) dat ik helemaal overrompeld was, ik stuurde dus amper tot niet weg en botste net niet tegen haar aan met piepende remmen. Het enige wat ik uit kon brengen was een hele hoge, rare en lange ā€˜oeehoehoe’ ofzo? En daarna fietsten we ook zonder wat tegen elkaar te zeggen verder haha. Heel awkward.

Nu zag ik dus vanmiddag dat het onze nieuwe buren zijn van 2 huizen verderop. Goede eerste kennismaking dus haha

74 likes

Hahaha hardop lachen hierom :joy:

12 likes

Mijn hond was vanmiddag bij de oppas, omdat ik zelf op een kind moest passen. Kom ik de hond ophalen dus vroeg hoe het ging. Alles was prima gegaan. Vraagt die man aan mij hoe oppassen was dus ik reageer met: ja prima, ze leeft nog dus geloof dat het wel goed is gegaan oid.

Toen ik de deur uitliep viel het kwartje en kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Die man is nog niet zo lang geleden zijn eigen kind verloren. Hij reageerde verder wel oke maar ik voel me nu zo lullig

13 likes

Ik had er eentje in m’n eentje…ik keek lldl en de slaapkamer was in beeld, dus het bed.
En ik dacht wtf wat ligt er allemaal op dat beddengoed voor ranzigheid???
Echt drie tellen voor ik me realiseerde dat door het hartstikke schone, effen beddengoed juist duidelijk bleek dat mijn scherm echt heel vies was :sweat_smile:

14 likes

Ga ik een keer een weekendje op stap zie ik er zo uit maandagochtend in de bibliotheek. :sob::joy: M’n executieve functies heb ik ergens achter gelaten op de dansvloer.

89 likes

Hahaha die arme man :joy:

Doet me denken aan toen ik laatst aan het bellen was met onze architect, echt zo’n oudere man van de oude stempel, heel formeel. Hij vroeg me iets ingewikkelds en tegelijkertijd kwam mijn vriend met onze baby zingend naar beneden gelopen (Incl hoog babystemmetje) en ik kon het gesprek niet meer goed volgen. Dus ik riep naar mijn vriend ā€˜kan je even je mond houden??’ En toen stopte die arme men echt midden in zijn zin en was het doodstil haha. Duurde ook even voordat ik doorhad dat hij me ook gehoord had :joy:

39 likes

Awww heb je toen wel uitgelegd dat je het tegen je vriend had?

4 likes

Haha ja gelijk gezegd! Maar t was toch awkward, hij praatte ook gewoon verder zonder er om te lachen ofzo…

2 likes