Dit doet me denken aan een ongemakkelijk moment dat ik een tijdje geleden had. Ik bestel namelijk nogal vaak bij dezelfde cafetaria (elke week). Eerst vond ik het wat ongemakkelijk om zo vaak (hetzelfde) eten te bestellen op dezelfde plek maar het zijn vaak toch verschillende bezorgers dus ja wie gaat dat onthouden. Maar vond het toch wat gênant worden toen een van die bezorgers een keer langs m’n huis reed en vrolijk zwaaide, terwijl ik niks besteld had.
Fast forward naar een jaartje later, ik inmiddels verhuisd binnen diezelfde stad en dacht, ik bestel daar weer eens. Dus ik doe open, staat daar die jongen weer, en hij roept heel verbaasd hé ben jij verhuisd, je woonde toch eerst daar? Dus ik zo haha wow dat je dat hebt onthouden! Zegt ie: ja maar jij bent ook een van de weinigen die heel vriendelijk altijd dag zegt, dus dat onthoud je wel ![]()
Is me altijd bijgebleven dat vriendelijk bejegend worden kennelijk een unicum is voor bezorgers. Ik bedoel, zij brengen jou je eten in weer en wind, dat is toch om heel blij van te worden??