Ongemakkelijke momenten #2

Dit overkomt meer mensen!

Moeder van een vriend van mij was in een nieuw dorp gaan wonen en zocht aansluiting met de inwoners. We hebben het hier over begin jaren 80 of eind 70

Ze had telefonisch gereageerd op een advertentie van de lokale badminton club.
En de man aan de lijn nodigde haar uit om eens langs te komen. Wilde ze wel en ene henk zou haar de volgende maandag om 19:15 thuis komen ophalen.

Prima

Ze zat om 19:00 al een soort van gespannen voor de ramen want ja je wil de ander niet laten wachten.
Rond 19:10 kwam er een auto aan die voor haar huis stopte.
Een man stapte uit en deed zn kofferbak open. Zij rende der huis uit , begroete de man en stapte in de auto.
Die man stond nog steeds bij zn kofferbak en zei verder niet zo veel.
Hij stapte daarna zn auto in en vroeg zich af wat ze daar deed
 zij heel verhaal over waar ze vandaan kwam en waarom ze was verhuisd 

En toen zag ze nog een auto aankomen waar een man uitstapte en richting haar deurbel liep
 :joy:

80 likes

Haha ik dacht dit verhaal gaat een sinistere wending nemen toen die kofferbak open ging :joy:

43 likes

Wat zegt je baas? “Ik heb nog wel een satisfyer kabel te leen!”

4 likes

En wat was vervolgens jouw uitleg?:crazy_face:

1 like

Hahahaha ik huil :weary::joy:

10 likes

Joh als dit echt je meest gĂȘnante moment is, wat een gĂȘnantloos leven heb je dan.

18 likes

Ja Blessed!! :pray:t3::pray:t3:

2 likes

Ze hebben in ieder geval jou beter leren kennen

10 likes

Ik heb in een jaar of 2 tijd al 2x vol overtuiging mijn oude tandarts gebeld voor een afspraak
 en als ze je dan opzoeken kunnen ze je uiteraard niet vinden. Maandag was de 2e keer, had zelfs een VM ingesproken voor afspraak, toen ze terugbelden heb ik gezegd dat ik het even uit ging zoeken :crazy_face:

4 likes

Haha zo heb ik ooit het verkeerde ziekenhuis gebeld en ben ik ook nog helemaal boos geworden dat die vrouw mijn afspraak niet kon vinden. Toen ik me langzaamaan begon te beseffen dat ik het verkeerde ziekenhuis had heb ik maar gezegd dat ik weg moest en later wel terug zou bellen

6 likes

Was niet boos op haar persoonlijk, maar had een half jaar gewacht op een afspraak, ging om afwijkende cellen in mn baarmoeder en dacht op dat moment dat ik weer een half jaar moest wachten, daar was ik toen boos om. Denk niet dat die vrouw er ook maar een seconde wakker van lag. Maar zal de volgende keer sorry zeggen hoor. Tevreden? Mooi

1 like

Waarom altijd zo passief agressief.

47 likes

Nou ik denk het wel. Jij reageert je (onterechte ook nog!) boosheid af op iemand die er niets mee te maken heeft, hoe kut is dat als je dat moet ondergaan.

Ik heb ooit een collega gehad die in een vergadering al haar boosheid naar me uitschreeuwde. Ik kon terplekke wel in janken uitbarsten joh. Later bleek dat haar kinderen die nacht slecht hadden geslapen, maar wat kan ik daar aan doen?

81 likes

Maar het is toch gewoon een gare actie? Logisch dat je nogal boos was maar je had je prima kunnen verontschuldigen en wellicht uit kunnen leggen waarom het zoveel emotie opriep.

2 likes

:dotted_line_face:

8 likes

Haha wat is deze

4 likes

Ik vind dat een beetje deze maar dan in een smiley
afbeelding

29 likes

Zo dat laatste vooral. Wat een kut actie. En dat ook nog verdedigen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

16 likes

Ik heb zelf jarenlang klantenservice werk gedaan en dus ook heeeel erg vaak met boze klanten gedeald en geloof me; excuses van een klant na een uitbarsting (of deze nou terecht boos was of niet) maakte echt heel veel goed.

72 likes

Ja, #metoo

4 likes