Gisteren in de boekenwinkel. Er lagen kinderboeken voor de kinderboekenweek en ik zag een mooi prentenboek. Dus ik blader er door heen (showmodel) en zeg tegen de verkoopster; Mag ik daar ook wel een van mee? (Ik was andere spulletjes aan het afrekenen). Waarop ik die verkoopster vertwijfeld zie kijken en ze zegt vervolgens: ‘Die zijn niet gratis volgens mij maar ik overleg even met mijn collega’. Maar ik wilde dat boek gewoon betalen, ik bedoelde het alszijnde dat ze er eentje voor me zou pakken😅
Heb je 'm uiteindelijk ook gratis meegekregen of moest je toch gewoon betalen haha?
Haha nee, ik heb 'm gewoon betaald. Gaf ze me een kinderboekenweek geschenk en zei ze: ‘Ja, deze mag ik u wel gratis meegeven, is ook leuk’
Agreed! Ik snap dat ze even verbaasd keek (ondat het haar intentie niet was), maar ik had het er lekker bij gelaten en gezegd dat je ervan moest genieten😂
Ik was van de week bij mn 90+ tikkie ouderwetse oma en ze had GTST op staan. Zaten we ineens samen naar een soort van vanilla lesbische seksscene te kijken
Omg of met een date. Dat vind ik echt nog erger. Als ik met mijn vader is negeren we het gewoon allebei dood maar als je met een date een film kijkt en zoiets gebeurt en diegene raakt je even aan dan wil ik echt verdwijnen
Lekker offtopic maar wel een ongemakkelijk moment
Hahaha ik dacht nu komt er iets met dat je vader zei ‘het is gebeurd, dit deed ik met je moeder bovenaan de trap en daarom is ze dood, ik kan het je nu eindelijk vertellen’
Ooh dit doet me denken aan die x dat ik met een vriendin een serie zat te kijken. En haar (nogal christelijke vader) kwam even kijken wat we aan t doen waren. Dus hij stond zo naar de tv te kijken. En precies op dat moment kwam een stukje waar 2 jongens ruzie hadden en 1tje dingen riep van " Ik ga je zus neuken en dr helemaal volspuiten en blabla"
En wij hielden onze adem in. En toen dat afgelopen was liep die vader echt zo weg van “Nou nou”
Mijn opa zapte steevast weg of spoelde door als hij samen met (klein)kinderen een serie/film keek waar ook maar in werd gezoend. Mijn moeder en ik vonden dat altijd heel grappig.
Haha ja mijn oma deed hetzelfde toen ik een keer mtv zat te kijken. Dat ik diezelfde clip al 300 keer gezien had maakte niet uit.
Omg flashbacks naar die keer dat ik met m’n vriendje van toen ik 16 was en ongemakkelijke schoonvader tv keek en oh oh cherso opkwam en toen die scène kwam dat Barbie en sterretje seks hadden in de douche!! Dat ketsgeluid leek echt forever aan te houden maar het ergste was dat we er alledrie niks van zeiden en strak naar de tv bleven kijken omg de horror
Ik liet vrijdag een mail zien aan mijn collega in mijn persoonlijke mail omdat er wat in het onderwerp stond wat hij niet zag (mail van de personeelsvereniging) en precies toen ik hem die mail aanwees zag ik dat de mail precies er boven van easytoys af kwam en hoop ik heel hard dat hij die niet gezien heeft
Toen ik een jaar of 11/12 was ging ik met een vriendin tijdschriften kopen. Dit deden we in de winkel waar haar moeder werkte dus iedereen kende mijn vriendin ook. Vriendin was toen fan van Maud van Idols en Maud stond toen in de Break Out! En toen kreeg ze dus bijna de Break Out!* Niet mee . De verkoopster zei iets van “Ja sommige pagina’s maar overslaan”
Vroeger keek ik Onderweg naar Morgen en oma van toen al in de 80 denk ik? Keek dat ook. Dus toen ik daar een x was gingen we het samen kijken. Toen kwam er ook zo’n seksscène en oh wat vond ik dat awkward. Zegt m’n preutse, christelijke oude oma heel droog: ja, in die serie doet ook iedereen het met elkaar hoor.
Ik moest iets doen op de pc van een van de leidinggevenden op m’n werk. Ik open een private window browser precies omdat ik zijn geschiedenis ed niet wou zien, en gewoon om mijn zaken van de zijne de scheiden, dat doe ik altijd. Alleen begon ik te typen en hij suggereerde onlyfans. Heb maar gedaan alsof ik niks zag. Wel dom om je (werk) laptop langs te brengen, terwijl er ergens in een venster nog onlyfans open staat, maar ok.
Ik stond met mijn FWB onder de douche en alles was leuk en gezellig, maar het duurde allemaal vrij lang. En op een gegeven moment kon ik alleen maar denken: die is echt een dure douche aan het worden met die gasprijzen.
Haha heerlijk, dit doet me denken aan onze afgelopen zomervakantie. Wij hadden met onze hele familie een huis gehuurd en toen we gingen koken wilde mijn dochter persé een schort aan die daar hing… zo’n schort met een vrouwenlichaam erop zoals deze:
Oh heerlijk dit. Ik heb net een tentamen gehad, en ik vind het altijd fijn vragen te stellen in de groepsapp van de master (dat doen veel mensen) en de stof te bespreken. Dus ik zit in de metro en had een berichtje gestuurd over dat 1 van de vragen van het tentamen volgens mii niet klopte, hoor ik van een groepje meiden die letterlijk direct naast me zitten: ‘werd helemaal paniekerig van al die mensen die hele tijd appten, echt irritant. Kijk nu, weer die Nysmn. Wié is dat?’.
Dus ik kon mezelf niet inhouden, ik zei: ‘hallo, dat ben ik. En ik vind het juist heel helpend om de stof te bespreken, je kan de groep ook op stil zetten of eruit gaan. Maar voor het volgende tentamen zullen we een aparte groep maken’. En mensen in de metro naast ons helemaal lachen,
Ik kan het dan ook echt niet laten hé, in plaats van dat ik mijn mond hou moet ik even zeggen dat ik dat ben.
Held!
Wat was hun reactie?