Ongemakkelijke momenten

Hahahhahha oh ja jeetje dat is wel kut
Ik las aangekomen gewoon als aangekomen op bestemming

1 like

Haha oeps, dit had mij ook zo kunnen overkomen! Gelukkig was het een mooie kanten onderbroek en niet je lelijke verwassen ondergoed wat je alleen nog hebt omdat het zo lekker zit als je ongesteld bent :sweat_smile:

1 like

Haha dat is ook weer zo

Ik zei laatst toen de caissiĆØre vroeg of ik een tasje wilde: ā€˜nee dankje, jij?ā€™.
Ze hoefde er zelf ook geen :unamused:

136 likes

Hahahahaha. Ik hou van deze droge opmerkingenšŸ˜‚

1 like

Ik woon in een flat (met aan weerszijden van de gang appartementen). Op een gegeven moment hoorde ik mensen de hele tijd op de gang praten. En was toch nieuwsgierig. Dus ik ging kijken door het deurgat. Staat die persoon recht voor mijn deur en kijkt ie me aan!? ā€œIk hoor dat je naar me kijkt, ik weet hetā€ HAHAHA. Ik durfde me niet meer te bewegen en ben zachtjes naar de woonkamer gegaan en durf nu niet meer mijn huis uit

100 likes

Ik ga stuk haha.

1 like

Hahaha, maar hoe kan hij dat door hebben gehad? Misschien deed je wel iets anders bij de deur in de buurt. Wel herkenbaar, ik ga ook altijd door dat gat kijken als er mensen op de gang praten haha. Ik voel me dan altijd zoā€™n vieze begluurder

4 likes

Haha ja je moet zeg maar een lipje verschuiven om door het deurgat te kijkenā€¦ :sweat_smile:

1 like

Ohh vandaar! Hahaha je moet je wel echt kapot schrikken als iemand je opeens aankijkt, dan voel je je zĆ³ betrapt

2 likes

Haha whut ik bespied ook vaak mensen op de galerij door dat kijk gat in de deur als ik wat hoor maar nu durf ik het nooit meer denk ik.

3 likes

Ook super droog. Hoe kan je nou horen dat iemand kijkt? Als je er letterlijk over nadenkt :joy:

2 likes

Haha ik vind dit extra grappig icm je gebruikersnaam :joy: maar herkenbaar (dat gluren althans); betrapt worden is mijn grootste nachtmerrie (want ik doe het stiekem toch best vaak)

2 likes

Hahaha ik had een keer dat een klant zei: ā€˜ā€˜werkse heā€™ā€™ en dat ik toen zei: u ook!! :thinking:

3 likes

Ohja en een collega (jongen) zei dat mijn nieuwe kapsel me leuk stond, dus ik zei jou kapsel staat ook leuk hoor :crazy_face: Hij kon er gelukkig wel om lachen

1 like

Oh wat erg ik heb hier zo om gelachen, ik zag dit einde ook echt niet aankomen

Een van de meest ongemakkelijke momenten die ik ooit heb meegemaakt was samen met mijn opa. We waren op skivakantie en we hadden de hele week in hotel al een gezin dat ons opviel. En we waren heel de week over dat gezin aan het praten in de taal van het land waar we oorspronkelijk vandaan komen. Het is een taal die echt niet door veel mensen gesproken wordt en al helemaal niet op wintersport dus we dachten dat we safe waren. Aan het einde van de week, na een hele week geroddeld te hebben over dat gezin, neemt die vrouw van het gezin de telefoon op in onze taal. We konden echt door de grond zakken, echt vreselijk. (dit was overigens een hele wijze les, nooit roddelen)

23 likes

Misschien Australies.

3 likes

Joegoslavisch

4 likes

Ik huil hahahahahaha