Ongemakkelijke momenten

Ik denk dat ik mijn favoriete topic van dit forum heb ontdekt​:rofl::rofl:

1 like

Oh jemig. Dat soort spul heb ik ook niet allemaal. Vet goed dat je een nieuwe stofzuiger ed had gekocht!

1 like

Meer grappig dan ongemakkelijk;
Ik belde een overheidsinstelling en kreeg een bandje:
– “Spreek kort in, aan de hand van steekwoorden, waarvoor u belt”
Ik zachtjes tegen een collega: “OMG echt irritant moet je zo’n stom kutbandje inspreken.”
– “Bedankt voor uw input, we verbinden u door met de juiste afdeling”.
:joy:
Misschien krijgen ze die info wel door ofzo, verder gewoon normaal te woord gestaan haha

116 likes

Die 2e :joy: Ik wou dat ik net zo grof als je vriend kon zijn op dat soort momenten. Sommige mensen zijn zulke tokkies, die verdienen gewoon zo’n antwoord omdat dat waarschijnlijk niet de eerste keer is dat ze zo onbeschoft doen naar anderen.

2 likes

Ik las dit als spreekwoorden, hoe kut zou dat zijn.

72 likes

Het wordt me echt te heet onder de voeten

46 likes

“Bedankt voor uw inpunt” ik rol zo wat van mijn stoel :joy::joy:

4 likes

Was je alleen om het missen van de afslag gezakt?

Er is een vader van school die mij heel erg ziet zitten, hij vraagt regelmatig hoe het is, of ik alweer vrijgezel ben en of ik koffie wil drinken. Vanochtend zei hij dat ik er zo leuk uitzie en ik echt een goed verzorgde vrouw ben. Ik vind het zo ongemakkelijk en ik dacht oprecht dat hij vrijgezel is. Is hij gewoon getrouwd en sprak ik zijn vrouw vanavond. Ze zei over haar man dat ze een weekendje weg gaan omdat ze zoveel jaar getrouwd zijn en dat het een heel romantisch weekend wordt.
Ik dacht echt alleen maar oké wegrennen ! Ik voelde mij zo ongemakkelijk. Zoveel medelijden met die arme vrouw

41 likes

Ik heb nog een ongemakkelijk moment van afgelopen zomer haha. Ik kan er niet aan denken zonder te lachen. Ik weet niet of ik het al eens heb gepost, volgens mij niet hhaha. Goed, het was een warme zomerdag en ik stond op de trein te wachten in een lange maxidress. Die jurk zat aan de voorkant vast met drukknoopjes. Ik wilde de trein instappen maar een vrouw stond dus aan de achterkant op mijn jurk waardoor alle knoopjes losschoten. Ik liep dus echt met mijn jurk als een soort losse kimono in bh en ondergoed die trein in. Nu was het gelukkig niet zo druk, maar er stond wel een jongen die het allemaal zag gebeuren en zich echt helemaal kapot heeft gelachen om dit gebeuren. Ik heb echt (lachend wel hoor) met een rood hoofd dus al die knoopjes een voor een weer goed moeten doen hahaha zo kut.

154 likes

Ik moet ineens weer denken aan een keer dat we op schoolreis waren geweest naar de Efteling, en dat we in de bus naar huis zaten. Het was ook heel warm, dus een vriendin van mij wou even heel snel van topje verwisselen in de bus. Ze had dat gordijntje dichtgedaan en alles, en vroeg of ik even een beetje voor haar wou zitten en het zicht wou blokkeren. Dus ik doe dat, maar ik had het echt heel warm. Op een gegeven moment denk ik…ohhh ik ga lekker met dat gordijntje wapperen voor koelte 🤦Dus ik heel dat gordijn wapperen, terwijl zij in haar beha zat. Je zag ook echt allemaal mensen buiten staan. En de hele tijd riep ze:’ wat doe je, wat doe je nou!!! Hou op!! Otzi!!!’ En het duurde echt vet lang voordat ik door had wat ik deed. Ik bleef gewoon lekker met dat gordijn wapperen, echt waarom was ik zo debiel bezig gewoon?! :joy:

47 likes

Ja mij ook zo vreselijk! Vind het oprecht sneu voor die vrouw

En weetje ik ben zo niet heilig heb het ook met getrouwde mannen gedaan maar dit was dus echt een hele nare realisatie. Heb er nooit zo bij stil gestaan.
Voelde echt bepaalde emotie

Komt er nog een haha. Was niet per se ongemakkelijk voor mij, maar het was wel weer in dezelfde supermarkt als hierboven haha. Dat is dus best een kleine AH waardoor sommige dingen vrij dicht op elkaar staan. Het was nogal druk dus er kwam een vrouw een kassa bijdraaien. Helaas voor haar was het echt een smal doorgangetje en ze paste er gewoon niet doorheen. Dus ze begon heel hard tegen de andere cassieres te roepen van: jaaaa hier pas ik niet doorheen hoor met mijn buik en blabla. Dit kan zo niet hoor! Hoezo ben ik zo ingebouwd joh. En uiteindelijk moest ze dus gaan zitten op die kruk/stoel achter de kassa wat ook niet echt vlekkeloos verliep.

De vrouw die voor mij stond wilde haar een beetje opbeuren door te zeggen: joh, je bent een hartstikke mooie meid en dat je beetje overgewicht hebt maakt helemaal niet uit. Maar ik zou wel een beetje iets aan je buik gaan doen want zo kun je niet lekker zitten toch meid? En als dit je werk is moet je dat natuurlijk wel blabla ging nog even lekker op die dikke buik door en dat ze “daar wat aan moest doen”. Zegt die meid dus echt superdroog: nou mevrouw als het goed is beval ik over zes weken dus hoop dat die buik uiteindelijk wel wat minder wordt. En zo niet, dan zal ik uw raad opvolgen. Dat wordt dan 18,35€. Spaart u nog voor het kerstdorp? Fijne dagggggg.

Ahhh het was zo goed van haar en zo ongemakkelijk voor die vrouw. Die pakte maar snel d’r spullen en ging weg. Ik stond ook al helemaal te cringen toen die vrouw “goedbedoeld advies” aan het geven was. Zo vreselijk.

141 likes

Jezus wat een trut. Godverdetering, doe normaal jij

4 likes

Grapje, ik dacht dat je op een ander bericht reageerde.

:joy:

Ohhh vanmorgen komt mijn vriend de slaapkamer in lopen, met de boodschap dat zijn vader en stiefmoeder hier straks even thee komen drinken, en of ik dan open kan doen voor die stiefmoeder want die komt eerder, en dan is hij nog weg. Ik was daar dus echt geïrriteerd over, want hoezo overleg je dat niet? En was dus bezig met een hele tirade tegen hem, dat ik daar echt geen zin in heb op zaterdag ochtend, en allemaal niet zulke aardige woorden. Bleek dat mijn vriend zijn telefoon, waar hij net zijn vader mee had gebeld, niet had opgehangen. En die lag nu dus op het nachtkastje naast het bed… Ahhh ik weet niet of die vader het heeft gehoord maar dat zou wel ongemakkelijk zijn ja haha.

44 likes

Hoe doen jullie dat als jullie lopend oversteken op straat? Als ik voorrang krijg van een auto dan steek ik altijd netjes mijn hand op. Maar op een zebrapad waar ik voorrang heb vind ik het zo raar, waarom zou ik hem “bedanken” voor het volgen van de verkeersregels?
Hoe doen jullie dat?
Ik loop met een kinderwagen dus ik krijg eigenlijk bijna altijd wel voorrang (klein dorp) en daar ben ik altijd dankbaar voor, maar bij een zebrapad vind ik het zo apart om mijn hand op te steken. Ik loop dan altijd een beetje awkward de weg over hahaha

3 likes

Hetzelfde als jij haha, op een zebrapad zwaai ik nooit maar als ik normaal geen voorrang heb, maar nu wel krijg, dan wel

1 like