Ongemakkelijke momenten

Niet als sneer, wel als grapje.

1 like

Ik zeg ook nergens dat het lastig is om te bedenken. Maar dat ik er ongemakkelijk van wordt

Op mijn werk moet je je bij de receptie aanmelden als je binnenkomt, dus van de week stond ik bij de receptioniste om dat door te geven (zij is instant chagrijnig) en terwijl ik haar gedag zei, legde ik mijn telefoon op de balie en klikte ik per ongeluk spotify aan. Wist ik veel dat spotify dan automatisch het laatst afgespeelde nummer verder afspeelt.

Ik wist echt niet wat ik moest zeggen dus ben maar snel weggelopen, maar er kwam geen enkele emotie van die vrouw af.

164 likes

Hahahaha! De grote vraag is nu natuurlijk, waarom luister jij een uur naar windjes?

15 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-5/12576/2954?u=spaarlamp
Het is de schuld van @Karen_Walker hahaha

4 likes

HAHAHA!! Ik zit hardop te lachen! :joy:

1 like

Hahaha ik heb hem ook opgezocht nav die post omdat ik wist dat mijn nichtje hier stuk om zou gaan. Echter heb ik hem zelf na een minuut al uit moeten zetten omdat ik lag te hinniken van het lachen (ja ik ben blijkbaar 5 ipv eind 20).

7 likes

Dit gebeurde me dus laatst weer. Alleen had ik toen geen seks maar stond ik gewoon onder de douche. Ik heb een les afvegen nodig geloof ik, want het gaat niet helemaal lekker

Een paar weken geleden stond ik voor de klas en mijn leerlingen moesten in groepjes van 5 leesboekjes gaan halen in het studiecentrum. Komt de eerste leerling terug, dus ik vroeg ‘en is het gelukt?’ en die leerling zegt meteen ‘ja hoor!’ Realiseer ik me op dat moment dat ik die jongen 5 min eerder toestemming had gegeven om naar de wc te gaan en hij dus helemaal niet in het studiecentrum was geweest :rofl: En die jongen dus ook super braaf ‘ja hoor!’ antwoorden, kon wel door de grond zakken haha

53 likes

Ik vind het juist super schattig van je leerling dat hij zonder na te denken zegt: ‘Ja hoor.’ Echt die onschuldigheid van jongere kinderen is zo puur haha :smile:

9 likes

Haha ja mooi hè, vond het ook wel een beetje sneu voor hem, is een beetje een bleu jongetje (en ook nog eens het zoontje van mijn baas haha) dus voor hem vast ook ongemakkelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik moest hierdoor denken aan de tijd dat ik nog aan de kassa werkte als bijbaan. Ik had net een klant geholpen maar diegene stond nog wat dingetjes in te pakken. Ik moest een collega omroepen dus drukte op het knopje van de intercom en begon aan mijn riedeltje: goedenavond… wil Pietje zich melden bij kassa 2… en toen ik halverwege was, was die klant klaar met inpakken en zei mij gedag. Beleefd als ik ben riep ik: dag!! Bedankt en een fijn weekend! …Keihard door de intercom :sweat_smile::sweat_smile:

52 likes

ik wil dooood

Ik heb bij crossfit mijn string en bh aan het haakje laten hangen in de douches en ik was een beetje ongesteld nog en de string was wit en ik was een beetje doorgelekt :cry:
En ik ben een van de weinigen van de dag die doucht dus ik ben zo bang dat mijn trainer die gevonden heeft aaargh ik moet morgen weer maar ik durf niet

Het is wel kut… maar net goed dat een man dat ziet. Is nog niet zo makkelijk hoor, vrouw zijn en zwaar sporten. Jammer dat het jou overkomt maar je hebt iets goeds gedaan voor de vrouw!! Je mag trots zijn dat je gaat sporten als je ongesteld bent.

En anders gewoon zeggen dat ie er al hing en dat je niet weer van wie het is

31 likes

ik snap je helemaal, maar ik vind eigenlijk dat je je hiervoor niet hoeft te schamen. Je bent een vrouw, je wordt nou eenmaal ongesteld, die dingen gebeuren. Het is niet dat je dat in de hand hebt ofzo. Dus hup, morgen met opgeheven hoofd naar crossfit!

6 likes

Ja die tactiek wou ik gebruiken als er iets werd gevraagd :sweat_smile: Ik hoop maar gewoon zo erg dat niemand er iets over zegt. Ik kan er inderdaad allemaal niets aan doen maar een vuile onderbroek is wel echt zooooo next level persoonlijk ugh ik blijf maar cringen.

Ooit heb ik ook eens jongens keihard horen lachen over dat ze een broekje van een meisje uit hun klas hadden gevonden met afscheiding wat een beetje hard was geworden. Zo vies en fout vonden ze dat. Dat kwam nu ook meteen weer bij me op. Ook al is mijn trainer gewoon een volwassen vent dus hij zal er vast niet om gelachen hebben maar toch, ugh why

Een beetje kerel zegt er niks over hoor. En dan doe jij dat ook niet en lijkt het net alsof je het ownt.

4 likes

Denk dat zo’n man daar niet over zal beginnen toch, je gaat zoiets toch niet benoemen of iemand daarop aanspreken. Is voor hem lijkt me ook niet prettig om te doen. Maar ik voel wel mee met je schaamte. Ik zou zoiets alleen snel wegmoffelen in een tas en niet aan een haakje hangen voor everyone to see :see_no_evil: ben wel benieuwd morgen. Succes!

2 likes

Inderdaad, ik denk dat hij misschien zelfs ontslagen zou kunnen worden als hij daar over zou beginnen. Omdat zoiets totaal ongepast is.

1 like

Wel ernstig benieuwd of ze er een gevonden voorwerpen la/doos hebben… En of ze dan je ondergoed eerst gewassen hebben. Maar verder vooral eens met de rest, ik zou ook cringen want ondergoed, maar life :woman_shrugging: