Hahah dit had mij zo kunnen gebeuren
Hahahaha pas was ik in Yellowstone met m’n ouders en broertje en ik roep ineens ‘JONGENS DAAR STAAT EEN POEMA!!!’. Was het een hond :’) wel met z’n kop achter een bosje haha
Hoe reageerde hij verder???
Ik werd natuurlijk knal- en knalrood. Ik probeerde het echt goed te maken door te zeggen: “Jaa, nee, maar ik vind het zoooo jammer! Want ze is zo leuk en ik vind het zooo jammer dat we niet met elkaar kunnen! Het is zo’n krachtige, slimme, mooie vrouw!” En ik maakte het erger en erger. En hij zat maar: “Hm, hm”. Ik denk niet dat hij het kocht… De hele avond heb ik geprobeerd heel leuk tegen hem te doen, haha.
hahahaha
“krachtig” ook echt
Haha, een self high five vind ik ook wel ongemakkelijk!
Ik vind de beste ongemakkelijke moment verhalen die waarbij ik achter mijn laptop in een krimp van plaats vervangende schaamte bij de clou
Op mijn werk. Bewoners zaten in de algemene ruimte om brood te eten. Een mevrouw had bezoek gehad van haar zus en die zus kwam afscheid nemen. Maar die zus van die mevrouw ziet er best wel apart uit (mager gezicht, heel zwaar opgemaakt lijkt een dragqueen). Nou goed die zus is weg, zegt een van mijn favoriete bewoonsters ‘HEB JE OOIT ZO’N LELIJKE VROUW GEZIEN???’ Tegen die vrouw wiens zus het was
Haha!
Doet me denken aan die keer dat ik in mn zwarte sportlegging (die ik als pyjamabroek draag) en zwarte nike schoenen naar de supermarkt ging want yolo. Vroeg de man aan de kassa of ik na het winkelen ging joggen. We waren een praatje aan het maken en het was een oprechte vraag/interesse naar mn hobbies… Dus ik heb toen voor de gemakkelijkheid ja geantwoord. Zo’n 3km doe ik dan blijkbaar (had maanden niet gesport toen)
Laatst had iemand in de Albert Heijn mijn winkelwagentje ‘gestolen’, ze had dus perongeluk mijn wagentje gepakt toen ik iets uit de koeling ging halen.
Op zich oke, zoiets gebeurd. Maar die vrouw had het dus écht niet door en ze zat zo in haar eigen wereldje? Dus ik daar echt achteraan aan het rennen voor een minuut lang.
“Hallo mevrouw mevrouw hallo hallo HALLO MEVROUW HALLO JOE HALLO?!?!?!”
Het was zo ongemakkelijk want echt 5 mensen keken mij heel raar aan maar die vrouw ging ook steeds harder lopen???
Ik zat laatst bij de kapper om mijn haar te laten verven en de kapster zei iets over dat mijn haar scheef geknipt was. Ik heb toen een heel verhaal opgehangen dat ik naar een speciale krullenkapper in Amsterdam was geweest die het pluk voor pluk knipt en dat het daardoor wat scheef is, maar wel mooier valt. Truth: ik had het zelf geknipt
Ik heb een keer per ongeluk tomaten in het verkeerde wagentje gegooid en toen zag die man dat en ik was bang dat ie boos zou worden. (Hij zag er heel streng uit.) Ik wilde de tomaten uit zijn karretje grissen en toen zei hij iets in de trant "laat maar liggen die heb ik toch nodig’ :'D
Ik kwam gisteren een huisgenoot tegen en begon een praatje, maar ik begon een verhaal waarin ik begon over iets, waarin ik zijn naam moest zeggen terwijl ik heel slecht ben met namen (dit doe ik veel te vaak, stom ook). Maar goed, ik begon die zin en twijfelde over zijn naam, en toen ik zijn naam zei zag ik dat hij heel verbaasd keek en hij vroeg ook echt zo 'heeeuh, Pietje…?. Ik eromheen lullen alsof het niet gebeurd was, vet rood aangelopen, schaamde me kapot; blijkt nu ik weer terug in mijn kamer ben dat het wél gewoon de goede naam was. Nu ben ik nog verwarder wat ik dan wel verkeerd zei En benieuwd wat hij dacht van dit gesprek
Hahaha wat erg, zijn dit bejaarden? Die kunnen echt savage zijn soms…
Ja! Maar geen dementerende ofzo dus dat excuus kunnen ze niet gebruiken
Volgens mij kom je op gegeven moment gewoon op een leeftijd dat sociale normen je niet meer interesseren
Ik ging er door het verhaal inderdaad al vanuit dat het een dementerende dame was hahaha :’)
@NoyraSoturi Dat geldt wel voor mijn opa inderdaad, heb soms echt plaatsvervangende schaamte. Hij is bijna 95 en nog hartstikke bij de tijd. Zag ‘ie laatst een kennis van m’n ouders en begroet hij haar met: ‘zo, wat een bolle kop.’ Hahaha ik moet er zelfs maanden later nog zo om lachen, en het rare was dat ze helemaal niet dik was geworden ofzo? (Niet dat het anders wel oké is natuurlijk hè.)
Oke ik herinner me weer een heel dom moment dus jullie mogen meegenieten haha
Ik was bezig met m’n CV op te leuken, maar halverwege zag ik dat m’n CV nog best leeg was. M’n broer is altijd een held met dat soort dingen, dus hij appte me voor de grap ‘zet er op dat je op een peuteropvang hebt gezeten’. En ik was er zo serieus mee bezig dat ik het dus echt op m’n CV had gezet dat ik op een peuteropvang had gezeten
Geen grap, heb er echt mee gesolliciteerd haha. Schaam me nu echt dood en ben echt ZO hard uitgelachen door m’n vrienden. Eerst een beetje gelach en daarna die totaal verbijsterde blik wanneer ik de sollicitatiemail laat zien haha.
Samenvatting
oke dit haal ik later weer weg maar ja het stond er echt haha