Doet mij denken aan de zonnebril die ik laatst had besteld bij Weekday, enorme doos ook… nergens voor nodig, heb zelfs nog een foto ervan gemaakt, zo gefascineerd was ik door die grote doos 
Haha jemig ik heb een dubbele voornaam en een dubbele achternaam dus zeg maar Anne Jolijn Peters-de Vries bijv. (doopnaam roepnaam naam-man meisjesnaam) Maar in dagelijks gebruik doe ik meestal gewoon Jolijn Peters
Net belde mijn nieuwe tandarts mij en ik nam op met “met Jolijn Peters” en zij zei “Oh ik weet niet of ik dan het goede nummer heb, ik ben eigenlijk op zoek naar Anne de Vries?” gvd dus ik moest zo zeggen “Uhhh ja dat ben ik ook” hahaha helemaal niet sketchy
Hahah zo ongemakkelijk is dat. Ik heb op mijn Id kaart ook een andere naam staan dan mijn roepnaam. Dus een keer was ik mijn portemonee kwijt dus ik naar het restaurant waar ik voor het laatst was. Vroeg die man hoe heet jij. Dus ik zeg mijn roepnaam en achternaam, keek hij mij heel achterdochtig aan en vroeg hij heet jij niet zo “doopnaam”. Eh ja… geef gewoon mn portemonee…
Toen ik 14 was en bij de kapper zat die wij via via kenden. De vrouw had een eigen “zaakje” op zolder. Nadat ze mijn haar had geknipt, ging de telefoon beneden. Ik vond het nogal raar zitten en wilde het even doorkammen, om te kijken hoe het viel als ik het “normaal” deed. Helaas brak na 3 keer kammen de kam doormidden. Ik raakte compleet in paniek want a) ik heb zomaar een kam gepakt (lag wel op tafel naast me, maar toch?? Wat bezielde me) en b) ik heb haar kam kapot gemaakt. Het enige dat ik me opkwam was om hem achter de bank te verstoppen, wat ik maar heb gedaan. Nooit meer iets van gehoord maar voelde me achteraf heel schuldig
Ik ging net mijn contract tekenen bij het nieuwe bedrijf waar ik ga werken. Ze hebben daar een paar dagen geleden poortjes neergezet om in en uit te klokken, dus degene die me naar buiten begeleidde klokte uit en liep er doorheen, in de veronderstelling dat ik er achter aan kon. En ik dacht dat ook.
Uiteindelijk ben ik met mijn buik 3x tegen die poortjes aan geklapt 
Door het verhaal van @Diamonds moest ik aan een ongemakkelijk moment denken, waarvan ik dacht dat ik het verdrongen had.
Vanuit mijn huis heb ik goed zicht op een ander flatgebouw, en op een dag zag ik achter een van de ramen een sterke oranje gloed en, waardoor ik dacht dat er brand was en de brandweer belde. Een tijdje later belde de brandweer bij mij aan, omdat ze dachten dat die brand bij mij was, dus ik nam ze mee naar mijn raam (trillend op mijn benen) en wees naar ‘de brand’.
Ik kan nog steeds door de grond zakken als ik terugdenk aan het moment dat een brandweerman in zijn walkietalkie zei ‘Nee, er is niets aan de hand. Het was een discolamp ofzo’. OMG. Om het nog erger te maken, zei ik ook nog ‘Nou, ik weet nu twee dingen. Ik moet wat vaker naar buiten op vrijdagavond en ik moet gordijnen kopen.’
Hahaha lijkt me zo vreselijk, maar moest wel lachen om je reactie haha.
Op de middelbare zat ik altijd bij het raam en daar had ik uitzicht op meerdere gebouwen. Ons gebouw was het hoogste dus je kon zegmaar uitkijken op de daken van de andere gebouwen. Op een dag in april had ik wiskunde en onze docent was heel boos geworden omdat de klas heel druk was. Ik zat een beetje verveeld uit het raam te kijken en opeens zag ik dat het dak van een gebouw wit was. ‘Wit dak = sneeuw’ dacht ik, dus ik riep verbaasd ‘HE HET SNEEUWT?!’. Iedereen naar het raam rennen natuurlijk en omfg dat dak was altijd al wit geweest??
Long story short: woedende docent omdat de klas nét stil was toen ik m’n domme opmerking blèrde haha. M’n vriendinnen roepen soms nog steeds ‘HE MEJA HET SNEEUWT’ als ze een wit gebouw zien haha
Oh neee, hahaha,. Awkward! Bizar toch, dat je soms iets ziet en dat je hersenen dan een of andere rare kronkel maken. Ik zie die flippende docent ook voor me, helemaal gefrustreerd dat de hele klas in rep en roer is, nadat ze ein-de-lijk stil waren…OM NIKS. Hahaha, arme jij!
Oh zoiets heb ik ook ooit gehad. Ik zag een geel veld en riep echt keihard: KIJK ALLEMAAL KUIKENTJES.
Waren gewoon gele bloemen.
Hahaha wij ook! Helemaal verbaasd ook dat het in zo’n enorme doos kwam 
Ik keek laatst een natuur programma met m’n vriend en schoonzusje en op een gegeven moment was er een shot van een hele hoop witte/grijze dieren. Dus ik helemaal enthousiast “SO MANY CHICKENS” want ja ik hou van kipjes.
Bleken het elanden te zijn.
Volgende dag gingen we ook naar de dierentuin, waar we natuurlijk bij de elanden even uitgebreid stonden om ze te vertellen dat het allemaal mooie kipjes waren
Anna Nooshin volgt Monica niet meer. Andersom wel.
Weet niet of dat al bekend was
Dat is wel ongemakkelijk ja haha:P.
Grapje, je zit denk ik in het verkeerde topic.
Eigenlijk zou iemand dit in een heel realistische stijl moeten naschilderen echt een stilleven van deze tijd. 
De momenten dat je hete seks hebt en plotseling vanaf straat keihard gejoel hoort, dat zijn toch ook wel pareltjes als het gaat om ongemakkelijke momenten
Ahh haha ja
Hoooo die spiegels bij de kapper!
Ik zit te wachten tot de kleur is ingetrokken. Ineens zie ik in de spiegel iemand aankomen en die zegt vrolijk: “Hoiiiii, ik kom je uitspoelen!” Ik vond het wel heel snel? Ik bedoel: ik zit hier net vijf minuten te wachten. Maar ik reageer vrolijk terug: “Haaaaiiii!”
Staat die vrouw hier niet voor mij. Sterker nog, er staat helemaal niemand naast me 
Oh man ik heb ook iets soorgelijks gehad
Op een strandwandeling in Noord-Frankrijk (de fucking Noordzee dus) zag ik een zwartwit bewegend ding tussen de rotsen zitten
Dus ik roepen naar mijn ouders en broer, zus, schoonzus en lief: ‘KIJK OMG EEN PINGUÏN’
Bleek het gewoon een bordercollie te zijn echt wtf dacht ik dat er pinguïns in Frankrijk zaten
Midden in een gesprek over eyeliner met een meisje dat ik niet mega goed ken, zegt ik iets in de richting van: " Mijn eyeliner gaat altijd fout en dan maak ik ze steeds dikker en dikker" Zegt zij: “Jaa dat heb ik ook!” waarbij ze haar hand in de lucht steekt om “Ik” uit te beelden zeg maar… Wat doe ik… Ik geef een keiharde high five
Kon wel door de grond zakken toen ik me besefte dat ze geen high five bedoelde, awkward genoeg ging ik ook nog heel snel verder praten, ik had er beter gewoon heel hard om kunnen lachen want nu voel ik me nog ongemakkelijk als ik er aan denk!
Ik geef nooit high fives…