Ongemakkelijke momenten

Ja dat klopt dus niet!! Dat zou wel te ver gaan haha, hallo 112 er zit een duif vast

8 likes

Beetje flauw van die arts, want mensen met een kiwi-allergie hebben vaker een latex-allergie, en die is dan weer wél relevant voor in het ziekenhuis :upside_down_face:

36 likes

HAHAHAHAA oh mijn god dit is prachtig.

2 likes

Dit was niet heel ongemakkelijk maar toch

Op de een of andere manier is mijn treinabo gisteren geblokkeerd en kon dus niet in- en uitchecken. Dus dat werd achter iemand aan lopen door zo’n poortje.

Zie ik een man lopen richting de poortjes, dus ik denk: hop er zo achteraan. Stopt hij ineens en zegt ie tegen me: vind je het erg dat ik achter je aan loop?

Ik was zo flabbergasted van die vraag dat ik half hysterisch tegen hem zei: maar dat wilde ik net bij jou doen???

Gelukkig reageerde hij wel aardig en maakte hij een poortje voor me open, maar toch

42 likes

Geweldig. :sweat_smile:

1 like

Twee erge verhalen eigenlijk
Laatst had ik op zondag een keer best flink gedronken thuis en niet zoveel gegeten dus ik voelde maandag behoorlijk klote. Uiteindelijk mijzelf naar werk gesleept, maar werd heel misselijk in de metro en ik wist dat ik snel ging overgeven maar wilde dit niet in de metro doen. Dus ik bij een halte eruit en echt heel opgelucht overgeven in een plastic zakje. Draai ik me om na enkele minuten echt prachtige geluiden te hebben gemaakt, staat het heel freaking andere perron vol met mensen die aan het wachten waren om de metro de andere kant op. Kon wel door de grond zakken.

Ook recent was ik een keer uit met mijn vriend. Mijn vriend heeft nog wel eens last van zijn maar, maar deze keer was het echt heel erg. Eerst liepen we gewoon chill naar huis (20 min lopen), maar 5 min voordat we er waren voelde hij echt zo’n aandrang opkomen. We liepen ook nog een met andere mensen
 Dus ik zeggen: vriend nog 5 min kom op please. Maar echt net op het moment dat die vrienden een andere straat ingingen doet hij het dus midden op straat in zijn broek. Dus hij heeft echt die vrienden uitgezwaaid met poep in zijn broek. Heeft nog een heel stuk ermee naar huis moeten lopen. Hij was zo bang dat hij iemand tegen zou komen en het stonk ook echt vreselijk. Hij voelde zich zooo klote. Alles opruimen thuis was ook echt super vies. Hij heeft zich echt een uur in de badkamer opgesloten. Het zat echt overal

Mooie lingerie wat ik aanhad heeft hij uiteraard die avond niet meer gezien

23 likes

Van dat laatste was toch ook een soortgelijk verhaal op EGF? Ik weet het niet meer precies
 :roll_eyes: vreselijk voor je vriend! Lijkt me zo gĂȘnant!

1 like

Oh geen idee. Was ik iig niet. Dit heeft pas vorige maand plaats gevonden.

Okee
 ik weet het ook niet meer precies. Het lijkt me iig niet fijn!
(Het was trouwens geenszins als aanval bedoeld hĂš? :hugs:)

1 like

Ahahaha geweldig :joy:

1 like

Zo had ik het niet opgevat hoor. No worries :blush:

Ik ben ooit bij de Griek te ver opgeschoven op een bankje waardoor m’n reet ernaast belandde. Dat was opzich al erg genoeg: minimaal 30 gasten keken me aan en hielpen me niet, terwijl ik in een benarde positie lag met m’n been klem onder een sokkel. Maar het ergste was dat ik een duur uitziend standbeeld in mijn val meegetrokken had. De eigenaar kwam uiteindelijk helpen terwijl mijn twee vriendinnen bijna in hun broek pisten van het lachen. Dat standbeeld heeft nooit meer op die plek gestaan; sindsdien altijd veilig achterin de zaak waar minder mensen komen

25 likes

Dit is echt geweldig

Doet mij denken aan de zonnebril die ik laatst had besteld bij Weekday, enorme doos ook
 nergens voor nodig, heb zelfs nog een foto ervan gemaakt, zo gefascineerd was ik door die grote doos :rofl:

85 likes

Haha jemig ik heb een dubbele voornaam en een dubbele achternaam dus zeg maar Anne Jolijn Peters-de Vries bijv. (doopnaam roepnaam naam-man meisjesnaam) Maar in dagelijks gebruik doe ik meestal gewoon Jolijn Peters

Net belde mijn nieuwe tandarts mij en ik nam op met “met Jolijn Peters” en zij zei “Oh ik weet niet of ik dan het goede nummer heb, ik ben eigenlijk op zoek naar Anne de Vries?” gvd dus ik moest zo zeggen “Uhhh ja dat ben ik ook” hahaha helemaal niet sketchy

95 likes

Hahah zo ongemakkelijk is dat. Ik heb op mijn Id kaart ook een andere naam staan dan mijn roepnaam. Dus een keer was ik mijn portemonee kwijt dus ik naar het restaurant waar ik voor het laatst was. Vroeg die man hoe heet jij. Dus ik zeg mijn roepnaam en achternaam, keek hij mij heel achterdochtig aan en vroeg hij heet jij niet zo “doopnaam”. Eh ja
 geef gewoon mn portemonee

11 likes

Toen ik 14 was en bij de kapper zat die wij via via kenden. De vrouw had een eigen “zaakje” op zolder. Nadat ze mijn haar had geknipt, ging de telefoon beneden. Ik vond het nogal raar zitten en wilde het even doorkammen, om te kijken hoe het viel als ik het “normaal” deed. Helaas brak na 3 keer kammen de kam doormidden. Ik raakte compleet in paniek want a) ik heb zomaar een kam gepakt (lag wel op tafel naast me, maar toch?? Wat bezielde me) en b) ik heb haar kam kapot gemaakt. Het enige dat ik me opkwam was om hem achter de bank te verstoppen, wat ik maar heb gedaan. Nooit meer iets van gehoord maar voelde me achteraf heel schuldig

42 likes

Ik ging net mijn contract tekenen bij het nieuwe bedrijf waar ik ga werken. Ze hebben daar een paar dagen geleden poortjes neergezet om in en uit te klokken, dus degene die me naar buiten begeleidde klokte uit en liep er doorheen, in de veronderstelling dat ik er achter aan kon. En ik dacht dat ook.

Uiteindelijk ben ik met mijn buik 3x tegen die poortjes aan geklapt :joy:

19 likes

Door het verhaal van @Diamonds moest ik aan een ongemakkelijk moment denken, waarvan ik dacht dat ik het verdrongen had.

Vanuit mijn huis heb ik goed zicht op een ander flatgebouw, en op een dag zag ik achter een van de ramen een sterke oranje gloed en, waardoor ik dacht dat er brand was en de brandweer belde. Een tijdje later belde de brandweer bij mij aan, omdat ze dachten dat die brand bij mij was, dus ik nam ze mee naar mijn raam (trillend op mijn benen) en wees naar ‘de brand’.

Ik kan nog steeds door de grond zakken als ik terugdenk aan het moment dat een brandweerman in zijn walkietalkie zei ‘Nee, er is niets aan de hand. Het was een discolamp ofzo’. OMG. Om het nog erger te maken, zei ik ook nog ‘Nou, ik weet nu twee dingen. Ik moet wat vaker naar buiten op vrijdagavond en ik moet gordijnen kopen.’

85 likes

Hahaha lijkt me zo vreselijk, maar moest wel lachen om je reactie haha.

Op de middelbare zat ik altijd bij het raam en daar had ik uitzicht op meerdere gebouwen. Ons gebouw was het hoogste dus je kon zegmaar uitkijken op de daken van de andere gebouwen. Op een dag in april had ik wiskunde en onze docent was heel boos geworden omdat de klas heel druk was. Ik zat een beetje verveeld uit het raam te kijken en opeens zag ik dat het dak van een gebouw wit was. ‘Wit dak = sneeuw’ dacht ik, dus ik riep verbaasd ‘HE HET SNEEUWT?!’. Iedereen naar het raam rennen natuurlijk en omfg dat dak was altijd al wit geweest??

Long story short: woedende docent omdat de klas nĂ©t stil was toen ik m’n domme opmerking blĂšrde haha. M’n vriendinnen roepen soms nog steeds ‘HE MEJA HET SNEEUWT’ als ze een wit gebouw zien haha

76 likes