Ongemakkelijke momenten

Maar hoe weten ze nou of het een groepsverkrachting is of een dolfijn gangbang

6 likes

Jesus christ

1 like

Dr is dr ooit een naar dee politie gestapt

26 likes

Ah zo ja! Goed van die ene wel

2 likes

Haaahahahaha oh my god :joy:

Dit is toch evolutionair echt het domste OOIT? Stel je voor dat mannen een gat in de buikwand van vrouwen moesten klauwen en dan hun zaad door dat gapende gat naar binnen moesten schieten en hopen dat het afdruipt naar de eierstokken, terwijl wij vrouwen dan langzaam sterven aan dit gapende stinkende pussende gat in onze buik, hopend dat we het redden tot de baby geboren is, dat is toch geen houdbare overlevingsstrategie als soort? :flushed:

29 likes

Behalve dat brood voeren aan eendjes dus eenden verkrachtingen veroorzaakt is brood ook helemaal niet goed voor eenden, om verschillende redenen!

Als je toch eenden wil voeren kan je beter dingen als druiven, bevroren erwten of mais ofzo geven. Wilde ik gewoon even zeggen in het algemeen :slight_smile:

9 likes

Oh jeetje dit doet me denken aan een monent in mn eigen leven .

Vriendinnetje studeerde in Helsinki en woonde in een studentenhuis met twee Spaanse meisjes. Vreselijke mensen… hele tijd gillen en schreeuwen en gewoon Spaans tegen mijn vriendin blijven praten als zij hen iets vroeg in het Engels…

Ik was op bezoek en moest plassen…
Liep naar de badkamer en keek naar de deur en zat niet op slot dus ik doe de deur open.
Staat 1 van die meisjes daar compleet naakt zich af te drogen .
Dus ik zeg oh sorry! En doe de deur dicht.
Meisje is me naakt achterna gelopen en toen opeens kon ze wel Engels …
Ik had aan de deur moeten luisteren want dan had ik kunnen HOREN dat zij daar bezig was…
:expressionless:

18 likes

Interessant inderdaad! MAar vinden jullie het ook seksueel? Honden houden er toch van om geaaid te worden en dat is toch ook niet seksueel? (Ongemakkelijke vergelijking…maar we zitten toch al in het goede topic;))

1 like

Wat een verhalen hier joh. Mijn ik-vind-alle-dieren-leuk-bubbel is nou al meerdere keren gebarsten. Ik vind eendjes trouwens mega mega leuk omdat ze altijd zo gezellig tegen elkaar kwebbelen als ze lopen of zwemmen. Maar misschien maken ze wel gewoon ruzie :weary:

4 likes

Ooooh ik vind Our Planet zo mooi, maar zo heftig!

Zoals in aflevering 2 met die walrussen op die berg die naar beneden storten. Tranen met tuiten heb ik gejankt.

3 likes

Oh eh dat verandert de zaak ja! :see_no_evil:

En idd dat laatste​:sob::sob::sob:, en dat zo’ n dier dan echt besluit om te stoppen met ademen​:sob::sob:

1 like

Ja, maar echt! Ook elke scene is ‘Oh, kijk, hoe lief/mooi/elegant/whatever deze dieren zijn!’. Volgende scene: ‘Oh ja we verkloten compleet de aarde en hun leefomgeving gaat eraan en ze sterven uit en DAT IS ALLEMAAL ONZE SCHULD’.

En dat is het natuurlijk ook. Maar ik had niet ZO’N schuldgevoel verwacht bij deze serie :cry:

6 likes

Haha omg ja want je maakt altijd heel veel geluid als je je afdroogt :woman_shrugging:

3 likes

Precies dat. Ik heb zelfs dat boek gekocht van WNF voor €40. Wel een mooi boek overigens!

1 like

New drinking game. Shotje elke keer als David zegt: Once there were millions of this animal, now only two remain

15 likes

Hahah ik hoor het vaker andersom. Once there was an abundance, but not anymore. Maar ik ben akkoord, we nemen het op in de regels.

Ik lees dit allemaal in Davids stem, rustgevend wel

5 likes

Eenden zijn ook groepsverkrachters! Bron: grace die als 8-jarige de eendjes stond te voeren en zich afvroeg waarom ineens alle eenden op de bruine eend sprongen tot die niet meer bovenkwam en de moeder van grace die zei ‘um ja natuurlijk kunnen eenden onderwater zwemmen kom we gaan naar huis’.

Edit: zie dat deze fun fact al herhaaldelijk genoemd is maar ik wilde mijn trauma er nog even bijvertellen

27 likes

Ik dachf ik scheer even snel (droog) mijn benen zodat ik zo gelijk in mijn jurk kan springen. Na het scheren zag t er nogal droog uit en heb er lotion op gesmeerd. Nu zit ik hier op t terras met soort van jeuken branden plekken. Het ziet er niet uit… top

1 like

.weg

1 like