Congratulations for having me
Zelfs als je de tekst niet kan lezen, is dit qua kleuren en foto toch de meest deprimerende kaart ooit??
Wel heel schattig hahaha
Hahaha ja en echt totaaal geen kerstkaart. Maar het is natuurlijk goed bedoeld idd dus wel lief!
Hahaha ik had ze zelf een kerstkaart met bomen gestuurd (gezellige sneeuwachtige) dus waarschijnlijk dachten ze âkaart met bomen = kerstkaart)
Ik nam zojuist een pakketje voor de buren aan, en het is zoân zak van aliexpress/eBay/wish dus ik voelde gelijk dat de inhoud een specifieke vorm heeft en keek daarom op het verzendlabel wat de inhoud is: waist massager. Dus nu ligt er een vibrator/dildo hier voor de buurvrouw (of -man, I donât judge). Wordt nog leuk als ze het komen ophalen.
Omg zo herkenbaar. Dan krijg je ineens zoân kronkel in je hoofd en loop je maar de winkel uit ipv te zeggen âoh nee ik ga nog even de winkel inâ. Waarom??? Ik voel de ongemakkelijkheid
Ik weet niet of dit hier hoort maar ik kan het opbiecht topic nog niet in en ik voel me hier dus ongemakkelijk bij haha
Ik poste hier eigenlijk al sinds het begin met een ander account, maar ik wilde anoniemer zijn. Dus heb ik mân oude account laten verwijderen en dit nieuwe aangemaakt en gedaan of ik niks van het forum af wist (vragen hoe ik polls moet plaatsen etcđ ). Nu heb ik de slappe lach om mezelf maar elke keer denk ik: âshit, straks betrapt iemand meâ. Dus ik biecht het hier maar op, wat ik dus heel ongemakkelijk vind.
Maar maar maar⊠Ik heb de hele tijd een oud forummer voor ogen die Axolotls als huisdieren had en babies axolotl ook naar mede forummers per post verstuurde (of heb ik dit laatste verzonnen). Ben jij dat niet dan?
Als je wilt dat ik dit weghaal, let me know
Dieren per post???
Nou ik hoop dat niemand baby dieren per post verstuurt.
Ging dat niet over die terror wandelende takken?
Ja zagen er heel eng uit! Ook iets met geel volgens mij
- googelt Peruaanse wandelende tak uit nieuwsgierigheid*
Samenvatting
Spijt van
Hahahaha nee dat ben ik niet. Zou wel heel graag een axolotl willen want vind die zo leukđ
Hoe kan een wandelende tak nou terror zijn
Edit: getver. Wat heeft dit dier met een wandelende tak te maken
Ohjaaa
Maar er was ook iemand met axolotls die volgens mij ook snel veel babies.
@Axolotl My bad, dat heb ik je aan de verkeerde gekoppeld. Ik vermoed omdat ik nooit van een axolotl had gehoord tot het EGF
Ooooh wat was dat ook al weer met die wandelende takken, het precieze verhaal weet ik niet meer.
Ik weet het ook niet meer precies maar het was een forummer met een wandelende takkenplaag in huis en blijkbaar planten die dingen zich supersnel voort. Ze kwamen overal tevoorschijn in huis en moesten er vanaf en toen vroeg ze of er mensen op het forum waren die ze wilden hebben! En dat ze ze per post kon versturen haha
Ik moet echt stoppen met dit topic op mijn werk te lezenđ soms kan ik me echt niet inhouden en komt er uit het niets zoân ongemakkelijke proestlach uit waardoor collegaâs me vet raar aankijken haha