Ongemakkelijke momenten

Ooh dit heb ik ook wel eens gehad, echt pijnlijk ook… Hopelijk snel beter en kan je toch een beetje genieten van heerlijke weer!

Aiiii benen droog scheren is een fout die je 1 keer maakt, wat een kutgevoel is dat!!!

Ja het lijken wel brand wonden. Doe dit echt noooit meer.

Ja je hebt eigenlijk gewoon je huid geschaafd :frowning:

Kind of a true story…

2 likes

een vriendin van mij scheert altijd droog dr benen en oksels… snap dat echt niet :persevere:

1 like

Huh ik kan ook gewoon droog mijn benen scheren. Er gebeurd dan niks wat niet zou moeten?

1 like

Omg , ik vond dit geweldig om te lezen haha. Pandaberen zijn toch ook zo lui omdat ze alleen maar bamboe vreten en dit nauwelijks vult/energie geeft?
Dus of ze vreten bamboe als ze wakker zijn of ze slapen en ja ze hebben daarom geen zin om ook nog eens een potje te gaan neuken of agressief te zijn naar mensen. Kost alleen maar energie.b399e58fdcf39631914557edd1ff03fb

9 likes

Een random jongen bij de bushalte gisteren zei tegen mij: Kom jij uit India? Ik had zelfs mijn oortjes in dus dacht uberhaupt al van waarom wil je een gesprek met me voeren, maar ik zei “eh nee.” Vervolgens zei hij: “Oja ik twijfelde al of je Arabisch bent of uit India komt, maar ik dacht India want het enige verschil tussen die twee is het hebben van een grote kont. En jij hebt een flinke.” Wat de fuck. Er stonden ook gewoon meer mensen bij de bushalte en dit was echt zo ongemakkelijk en kut

9 likes

Wow wat ziek ongepast ook… Waarom dacht hij dat dat oké was?

6 likes

Jaa daar was ik ook verbaasd over, want hij was niet dronken oid! Vervolgens zaten we in dezelfde bus en ging die zelf ook naar de ub :woman_shrugging:

Ik vind dat zelf echt niet fijn omdat mijn huid al droog is en het dan gaat irriteren daarna!

1 like

Gister was ik voor het eerst bij een collega thuis en had ik buikkramp. Ik besloot maar gewoon te poepen, want ik zou pas over een uur thuis zijn. Ik was er al bang voor en uiteraard gebeurde het ook: na meerdere keren drukken werd niet alles doorgespoeld. Ik zei het maar alvast tegen haar voordat ze dacht dat ik niet opgevoed was, maar ze vond het gelukkig niet erg.

15 likes

Maar wat heb je dan gedaan? Het laten liggen?

Haha, no judgement hoor, gewoon nieuwsgierig.

Wow bizar. Hoe heb je gereageerd?

1 like

Ik zat vorige week in m’n eentje ergens te lunchen. De stoel waar ik op zat was nogal krakkemikkig, maar ik dacht er verder niet zo bij na.
Op een gegeven moment wilde ik eens lekker achterover leunen, dus ik ging met mijn rug tegen de leuning zitten. Die bleef echter wel heeel lang meebewegen, en ik voelde vervolgens langzaamaan die stoel in elkaar zakken. Ik verdween dus in slow motion onder tafel (beetje alsof iemand achter een muurtje speelt dat 'ie de lift naar beneden pakt), niet met een harde klap maar blijkbaar wel opvallend genoeg om iedereen in die zaak te laten omkijken.

Haha echt super ongemakkelijk was het, ik kan daar normaal echt om lachen maar in je eentje voel je je dan enorm bekeken en is het ineens minder grappig :’)

150 likes

Sorry, maar sadistisch als ik ben, kwam ik net niet meer bij. Begrijp wel dat het voor jou wel echt kut moet zijn geweest!

3 likes

Haha nee joh viel uiteindelijk wel mee. Maar voelde me echt een kneus op het moment zelf, kan er nu wel om lachen.

1 like

jaa heel dom en had gehoopt dat ik een betere reactie had gehad, maar ik heb het vet dom lopen weglachen

1 like

Hahahhaha sorry maar je beschrijving is minstens net zo grappig als het incident zelf, ik zie het helemaal voor me

14 likes