Ongemakkelijke momenten

Ik heb dit echt te vaak. Janken :sob:

ohh man heel veel bijgelezen, tranen in mijn ogen bij bepaalde verhalen :joy:

1 like

ik had laatst op snapchat zoiets doms en ongemakkelijks
ik werd ineens toegevoegd door een naam + achternaam zoals een van mijn vrienden heet, zeg even Jan Heijkers
dus ik dacht oh heeft hij nou een nieuwe snapchat? dus ik accepteer en stuur zijn andere account (waar ik dus al jaren mee snapchat, zeg ff Jan Heijkers 1) een bericht met ‘huh heb jij nou een nieuw acc aangemaakt’ waarop hij zei ‘uhm nee hoezo?’
en toen vertelde ik dus dat ik was toegevoegd door Jan Heijkers2
nou is het zo dat hij best wel een gekke ex heeft + op dit moment een nieuwe vriendin. wij waren dus met elkaar aan het bedenken dat zijn ex wellicht een account op zijn naam heeft gemaakt om wàt voor reden dan ook, hem in de gaten te houden ofzo of dingen uit te vragen via mij. want het relevante is: je kunt me niet toevoegen via snapcode en mijn snapchat is ook niet gekoppeld aan mijn telefoonnummer dus je moet echt echt mijn naam hebben ingevuld (en mijn snapchatnaam is niet een standaardnaam). dus dat maakte het wel opvallend :’)
anyway, ik starte dus heel casual een gesprek met die Jan Heijkers2 en het werd allemaal best spannend in mijn hoofd want ik had helemaal het idee: diegene houdt ons voor de gek
maar we hadden gewoon best wel een redelijk normaal gesprek gewoon zo van ‘ja hoe is het op je werk vandaag weer druk gehad zeker’ enz

op een gegeven moment zei ik van ‘goh maar hoezo een nieuw snapchat?’ waarop hij zei ‘jaa ik ben ff niet op snapchat geweest’
toen stuurde ik van ‘huh dat is raar want we snapchatten bijna iedere dag’ waarop hij zei ‘huh nee waar heb je het over??’ en toen zei ik van ‘hallo wat doe je raar man! zit je ons nou voor de gek te houden?? ben jij wel de echte Jan, wie ben jou nou eigenlijk?’ en ik begon echt zo onnodig dom te doen omdat ik echt dacht OMG DIT IS DIE GEKKE EX

nou toen zei hij ineens ‘meid waar heb je het over, wat is dit voor drama, je hebt mij 3 jaar geleden toegevoegd en ik zag dat nu pas dus ik accepteerde je :face_with_raised_eyebrow:’

het stomme is, hun namen verschillen gewoon echt maar met een letter
dus zo ziet het er dan uit: jannnnheijkers en jannnheijkers
ik heb destijds gewoon (ook) de verkeerde jan toegevoegd en daar nooit bij stilgestaan verder en nu mezelf kei hard voor lul gezet met mijn agressiviteit en zogenaamde inspector gadgtet skills haha ~bEn JiJ wEl dE eChTe jAn’

221 likes

ik moet hardop lachen :joy:
echt exact iets voor mij ook, helemaal vol spanning iets proberen te exposen 
 maar dan zelf voor schut staan

3 likes

Prachtig! Hoe reageerde hij er op?

2 likes

Nou na zijn laatste bericht heb ik hem meteen verwijderd uit schaamte dus hier is het ook bij gebleven :no_mouth:

5 likes

Ik had een Chinees stel ontmoet in mijn stad in Nederland en we waren bevriend geraakt. Ik besloot ze een kerstkaart te sturen, ze stuurden mij vervolgens een mailtje met ‘wat lief, bedankt, wanneer zien we je weer want we hebben ook een kaart voor jou.’
Wij dus afgesproken en ze overhandigden de kaart:

Ik dacht ooh shit hoe moet ik hierop reageren maar ze vlogen 2 dagen later weer naar China dus ik heb ze gewoon hartelijk bedankt en nooit meer verteld dat ze me een condoleance kaart hebben gestuurd i.p.v. een kerstkaart :see_no_evil:

193 likes

Congratulations for having me

60 likes

Zelfs als je de tekst niet kan lezen, is dit qua kleuren en foto toch de meest deprimerende kaart ooit??
Wel heel schattig hahaha

10 likes

Hahaha ja en echt totaaal geen kerstkaart. Maar het is natuurlijk goed bedoeld idd dus wel lief!

1 like

Hahaha ik had ze zelf een kerstkaart met bomen gestuurd (gezellige sneeuwachtige) dus waarschijnlijk dachten ze ‘kaart met bomen = kerstkaart)

20 likes

Ik nam zojuist een pakketje voor de buren aan, en het is zo’n zak van aliexpress/eBay/wish dus ik voelde gelijk dat de inhoud een specifieke vorm heeft en keek daarom op het verzendlabel wat de inhoud is: waist massager. Dus nu ligt er een vibrator/dildo hier voor de buurvrouw (of -man, I don’t judge). Wordt nog leuk als ze het komen ophalen.

56 likes

Omg zo herkenbaar. Dan krijg je ineens zo’n kronkel in je hoofd en loop je maar de winkel uit ipv te zeggen ‘oh nee ik ga nog even de winkel in’. Waarom??? Ik voel de ongemakkelijkheid :confused:

17 likes

Ik weet niet of dit hier hoort maar ik kan het opbiecht topic nog niet in en ik voel me hier dus ongemakkelijk bij haha

Ik poste hier eigenlijk al sinds het begin met een ander account, maar ik wilde anoniemer zijn. Dus heb ik m’n oude account laten verwijderen en dit nieuwe aangemaakt en gedaan of ik niks van het forum af wist (vragen hoe ik polls moet plaatsen etc😅). Nu heb ik de slappe lach om mezelf maar elke keer denk ik: ‘shit, straks betrapt iemand me’. Dus ik biecht het hier maar op, wat ik dus heel ongemakkelijk vind.

afbeelding

79 likes

Maar maar maar
 Ik heb de hele tijd een oud forummer voor ogen die Axolotls als huisdieren had en babies axolotl ook naar mede forummers per post verstuurde (of heb ik dit laatste verzonnen). Ben jij dat niet dan? :sweat_smile:

Als je wilt dat ik dit weghaal, let me know

16 likes

Dieren per post???:eek:

3 likes

Nou ik hoop dat niemand baby dieren per post verstuurt.

4 likes

Ging dat niet over die terror wandelende takken?

8 likes

Ja zagen er heel eng uit! Ook iets met geel volgens mij

1 like
  • googelt Peruaanse wandelende tak uit nieuwsgierigheid*
Samenvatting

Spijt van

7 likes