Ongemakkelijke momenten

Hahahah dit vind ik echt mooi :joy:

1 like

:joy: :joy: :joy:

1 like

Ik ga echt stuk hierom :joy:

1 like

Goh ik had een leukere patiƫnt verwacht :tipping_hand_woman:

5 likes

Hahahajajhajha

2 likes

Ik zat net in de bios, en ik heb best wel dikke beentjes, waardoor ik niet helemaal op mijn gemak zit. Dus kruis ik telkens mijn benen over elkaar alleen heb ik daar best veel ruimte voor nodig. Dus ik kruis mijn benen en schop per ongeluk de man naast mij volop tegen zijn knie. Dus ik wilde die man soort van troosten, besluit ik met mijn lompe kop mijn hand al wrijvend op die man zijn knie te leggen. Gelukkig was het donker, want ik wil niet weten wat voor een blik die man mij toe wierp. Omg het was zo awkward wat is er mis met mij waarom doe ik deze shit. Praktisch iemand mishandeld en daarna betast in de bioscoop :joy:

161 likes

Hahahahahaha :joy::joy: een like is niet genoet

1 like

Ik had er net een van mijn collega. Echt ik ging stuk. Hij heeft ook zoā€™n super nasale stem haha. Nou ja, hij belt iemand en ik hoor hem zeggen:ā€™ Hey ouwe vakantieganger! Jij bent er lekker tussen uit geknepen heh?ā€™ā€™. Stilte

ā€˜Ohhh gecondoleerdā€™.

:joy:

176 likes

HAHAHAHHA

1 like

Ik wilde vandaag op werk mā€™n oplader uit mā€™n tas pakken. Omdat ik ging sporten vanuit werk zaten mā€™n sportkleren ook in die tas en dus ook een handdoek en schone string voor na het douchen. Nooit meer aan gedacht verder, dus pak enigszins gehaast mā€™n oplader uit mā€™n tas. Dus ik pak ā€˜m bij het oplaadstuk vast, draai me intussen alweer om terwijl dat snoer met een zwiep zo mā€™n tas uit slingert. Vervolgens zie ik in mā€™n ooghoek wat door de lucht vliegen. BLIJKT Mā€™N STRING ACHTER DAT SNOER GEHAAKT TE ZIJN. Dus die werd zo met een boogje door de lucht geslingerd en kwam 3 meter verder voor de neus van mā€™n collega neer.

98 likes

Mijn panty scheurde tijdens een serieuze afspraak over verzekeringen met een nieuwe klant :slightly_smiling_face:

19 likes

Mijn vriend en ik waren gisterenavond iets gaan eten in een zaak waar hij de zaakvoerder van kent.
Dus we betaalden, we gaven een hand om gedag te zeggen. ā€œBedankt en tot de volgende keer heā€ en ik antwoorde met mijn vermoeide, voldane hoofd ā€˜Ja jullie ook slaaplekker!ā€™
??? Het halve restaurant zat nog vol :sweat_smile:

31 likes

Ik reed naar huis en zat lekker mee te zingen met een Murder Inc. playlist, toen ik na ā€œWhatā€™s Luv?ā€ van Ashanti en Fat Joe keihard hoorde klappen en joelen. Een paar jongens in de auto naast me hadden blijkbaar genoten van mijn autoconcert en waren hartjes voor me in de lucht aan het tekenen en luchtkusjes naar me aan het blazen toen ik omkeek. Grappig, als we niet nog twintig minuten naast elkaar in de file hadden gezeten. :frowning_face: Heb de rest van mijn autorit met een stalen gezicht voor me uitgekeken, haha.

137 likes

Hahaha heel chill dit <3

1 like

Hahaha, ik heb ook weleens doeig gezegd omdat ik doei en dag tegelijk wilde zeggen.

4 likes

dat is zoā€™n lekker nr, ga hem zo gelijk even opzetten haha, thanks!

2 likes

Random thought: Als jij je avatar net iets meer inzoomt lijkt deze kat me echt nog meer hilarisch zo met die feestmuts op hahah

43 likes

Dank je voor deze geweldige afspeel lijst :tada:

1 like

hahahah biecht, ik had dat al zitten proberen maar lukt me niet haha

11 likes

Ik kocht vanmiddag iets bij de winkel, ik was al naar meerdere winkels geweest en was dus al gewend dat er werd gevraagd of ik de bon mee wilde. Bij deze was dat dus niet zo, dus de jongen achter de kassa zei ā€˜fijne dag nogā€™ en ik reageerde met 'nee bedanktā€™:sob:

Volgens mij heb ik dit ook al eerder gelezen in dit topic, dus ik ben niet de enige die het overkomt gelukkig :sweat_smile:

86 likes