Ongemakkelijke momenten

Ik heb dit boek twee keer gelezen en dit haalde ik er ook ECHT niet uit, hoor.

2 likes

beetje zoals dit?

8 likes

Nu denk ik ook aan een les Nederlands op de middelbare. Ik zat half op te letten. Het ging over “ongezouten mening”. Docent vroeg mij wat ongezouten betekende. Ik: “Dat er geen zout op zit.”
:joy:

22 likes

Ik moest laatst condooms kopen en eigenlijk vind ik dat altijd nog best ongemakkelijk. Vooral omdat ik ze gewoon niet kon vinden en na lang dralen een werknemer toen naar me toe kwam om te vragen waar hij me mee kon helpen. Waarom leggen ze die dingen nooit op een plek waar je ze meteen spot? Altijd achter de kassa of in een achterafhoekje. Vet stom ook eigenlijk want als ik na 2 seconden zelf kijken de shampoos niet kan vinden vraag ik altijd wel meteen waar het staat.

5 likes

Mijn vader wilde me gisteren feliciteren met mijn verjaardag maar er ging iets helemaal mis en toen zoende hij me op m’n mond. :frown:

33 likes

gewoon online in bulk bestellen

4 likes

Net zoals dat ik tijdens geschiedenis toetsen nog wel eens het antwoord krijg dat de Koude Oorlog zo heet omdat het in de winter plaats vond :upside_down_face:

16 likes

Haha. Dat was een lange winter dan :thinking:

2 likes

Is dit gek? Nee toch?

4 likes

Ligt er denk ik aan wat je gewend bent?

2 likes

Dat is mijn reactie ook altijd :stuck_out_tongue:

1 like

@anon46493654 ja denk ik ook, ik vond het in ieder geval zwaar ongemakkelijk haha. Ik zei iets van “o, oeps” en hij negeerde het gewoon volledig, dat hielp ook niet echt.

@briseis haha ik vind dit wel gek, maar ik vind het sowieso gek om je naaste familie op de mond te kussen. Ik ken ook mensen die dat heel normaal vinden maar ik moet er zelf niet aan denken haha (vooral m’n vader niet)

13 likes

Haha het was bij mij thuis ook altijd heel normaal om een kus op de mond te geven. Totdat ik in de periode kwam dat ik een vriendje kreeg, toen ging mijn vader daar opeens super spastisch om doen en wilde hij me steeds een kus op de wang geven. Heeft regelmatig tot ongemakkelijke momenten geleid :joy:

6 likes

Omg dit doet me denken aan dat ik een zwangerschapstest en condooms kocht en ik bij de kassa dom stond te lachen dat ‘het voor die condooms misschien al wel te laat was huhuhuhu’

:unamused:

94 likes

Hahahaha dit vind ik een leuke, lijkt me achteraf echt zo awkward ahahaha

Hahaha ik zie het voor me @sweetener!

Ik had zoiets een keer met een compilatiefilmpje waarbij de achtergrondmuziek Jody Bernal’s Que Si, Que No was :sob: Het duurde pijnlijk lang voordat ik 'm weer uit kreeg, en niemand kon erom lachen. Allemaal van die chagrijnige gezichten.

11 likes

Zo waren twee collega’s van mij een telefoonconference aan het voeren en die ene collega keek ondertussen op haar telefoon. Ging ook ineens kei hard muziek afspelen bij een filmpje dat ze per ongeluk had aangeklikt. Hahaha echte professionals zijn we

4 likes

Haha mijn Zweedse baas was gister bij ons op kantoor en hij had niet door dat ik telefonisch een interview aan het afnemen was en begon ineens met een hele gekke stem “Scissors, scissors, SCISSORS” te roepen omdat hij een schaar zocht. Gelukkig had ik een vrolijke vrouw aan de telefoon die er wel om kon lachen want ik kon mijn lach niet inhouden.

19 likes

Geniaal!! Welke plant is dat? Zo’n plant wil je toch ook gewoon elke avond welterusten zeggen? <3

4 likes