Ongemakkelijke momenten

Omg ik weet echt niet of ik dit wel wil zien

1 like

Hij is dood! No worries hahaha

Edit: de kakkerlak. Niet de patiënt.

24 likes

Idd @DoornRoosje Spoiler was op zijn plaats geweest.

edit: ah daar staat ie nu in.

1 like

No worries ook echt haha, dit forum❀

Moet mijn impuls om te klikken even afkappen want nope.

12 likes

Ja sorry lukte niet vanaf telefoon maar daar had ik de link staan dus die erin gezet, en op laptop spoiler van gemaakt :wink:

Baby kakkerlakken niet

1 like

Nope nope nope nope nope nope nope

19 likes

Ik zie die hele kakkerlak niet zitten

2 likes

Ik zag hem ook niet.

Heeft iedereen zoveel oorsmeer in z’n oor? Hoe ontstaat dit joh, wattenstaafjes die alles er in de loop der jaren er juist in duwt?

Ikke niet hoor.

Een oud collega van mij moest geopereerd worden aan zijn been, en hij had mijn huidige collega een foto van zijn litteken gestuurd. Dus mijn collega laat dat zien en zegt als disclaimer, dat zijn ballen er ook op te zien zijn, soort van. Dus je ziet die foto van dat been helemaal open gehakt bekant, met een gigantisch litteken, en wat er uit mijn mond kwam was:’ ohhh nou hij scheert zich wel zie ik’. Die collega van mij keek mij echt vreemd aan en barstte toen in lachen uit :joy:. Ja sorry hoor maar die ex-collega is nou eenmaal gewoon niet iemand waar je een geschoren geval bij verwacht :joy:

40 likes

Ja dat bedacht ik me dus ook helaas pas nadat ik dat had gezegd :joy:

2 likes

Nee juist niet! Scheren veroorzaakt juist allemaal kleine wondjes op de huid!

2 likes

Maar hoe weten we dat? Het zit zo diep? Niks is zeker!

1 like

ik moest enkele jaren geleden toch mijn been scheren voor een knie-operatie

is nu achterhaald!

Sommige (oudere) dokters willen nog wel krampachtig vasthouden aan hoe ze het altijd deden.

1 like

Ik heb vandaag een studiedag bij mijn scriptiebegeleiding waarbij je meestal in een ruimte zit met meerdere studenten. Vandaag had ik weinig concentratie dus ik besloot in een ruimte ernaast te zitten die leeg was zodat ik niet door anderen afgeleid kon worden.
Ik had een lekkere foute en dirty rapmuziek aan in mijn oortjes en ik begon enthousiast mee te rappen en bewegen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Mijn muziek had ik echt zo hard als mogelijk was gezet, waardoor ik geen geluiden van mijn omgeving meer kon horen.
Tijdens mijn privĂ© rap sessie voel ik opeens een hand op mijn schouder en ik schrok echt zoooo hard dat ik helemaal panisch reageerde omdat ik niemand de ruimte had horen binnenkomen. Die arme vrouw voelde zich super schuldig dat ze mij had laten schrikken maar ik voelde me vooral gĂȘnant omdat ik gewoon keihard zat mee te rappen met die vieze teksten.

34 likes

In het ziekenhuis waar ik werk doen de artsen er niet meer aan. Godzijdank want het scheelt mij weer werk

3 likes