HAHAHAHAHAHAHAH
HahHa nee gelukkig niet.
Hahahahahah. Ik ben je gaan volgen trouwens is dat oke?
Aah ben jij dat. Ja mag hoor leuk!!
Aah jongens ze heeft gereageerd met its okay! Hahaha
Hahahahahhahahaha ik probeerde dit aan mn vriend te vertellen, maar heb echt 5 minuten de slappe lach gehad, inclusief tranen
Haha elk keer als ik die post lees met mmmm en al die … moet ik weer hardop lachen.
Hahaha ik ook, alweer de derde keer dat ik die post op heb gezocht en ik moet nog steeds lachen. Mijn favoriet is de eerste ’ mmmm’ met die smiley vooral en die puntjes ook inderdaad hahaha, en dan ook nog eens onder een bikinifoto.
Hahahahaha ik ga nu alweer stuk
In mijn hoofd klinken al die mmms als van die Mukbang-kreunen hahaha
Hahah geweldig ja. Deze mag wel in dat ene topic. Leukste forumposts of hoe heet-ie.
Ik bedoelde precies die maar hield het maar iets algemener. Juist daarom
Het is al 199x gezegd maar ik ben non-stop aan het lachen om deze, elke keer als ik Mmmm denk begint het weer.
Dit is ook echt iets wat alleen bij jou kan gebeuren he
graag je titel veranderen naar mmmmmm.m…mmmm… pls
Ik sterf zelf ook steeds. Vooral omdat ik die smiley best vaak gebruik dus nu denk ik er steeds mmm… bij
HAHAHAHAA MIJN TITEL
ja echt +1 voor de snelheid van de mods
Dit is hilarisch
Sowieso, even gespiekt op je insta, je bent zeker een pretty pretty Princess!
Lieef dankje!!
Net stond ik met mijn vriend in de lift van het ziekenhuis, en toen we op onze verdieping aankwamen zaten we allebei uitvoerig ons hoofd te bestuderen in de spiegel. Hij zat naar de uitslag van het scheren op z’n gezicht te kijken, en ik zat mijn wangen soort van omhoog te duwen terwijl ik zei:’ Zo ik word oud man’. En terwijl ik mijn wangen zag terugspringen en wiebelen, zag ik in de spiegel dat twee mannen eigenlijk de lift in wilden, een bezorgde blik met elkaar uitwisselden en wegliepen. Vervolgens stappen we de lift uit en lopen langs die andere lift, staan die twee gasten daar overduidelijk te lachen over ons, terwijl die ene zijn wangen beet had. Toen zagen ze dat ik ze zag… een awkward blik volgde en ik liep weer door terwijl ik dacht omg hahahaha. Mijn vriend had hier ook echt helemaal niks van door