Ongemakkelijke momenten

Mensen krijgen nu vaak eenmalig antibiotica tijdens ok tegen infecties

1 like

Ik was bij de Lidl, toen ik een meneer tegen een mevrouw hoorde vragen: “Bent u nou nog steeds op zoek naar de granaatappelsap???”. Ik had nĂ©t de granaatappelsap op een onlogische plek (what’s new, Lidl?) zien staan, dus ik race naar ze toe en zeg dat ik wel weet waar ze het kan vinden. De mevrouw was een heel kleine, iele oude vrouw met een rollator die nog niets anders had gehaald, die met een snelheid van 5 meter per uur achter me aanliep terwijl ik zelfverzekerd naar het schap liep
 waar geen spoor van de granaatsappelsap te zien was. De supermarkt was ZO druk, elk gangpad was vol grote karren (waarom geen mandjes, Lidl?) en ik had geen idee waar de granaatappelsap dan wĂ©l was, en toch durfde ik de mevrouw niet te lozen en blĂ©Ă©f ik door de winkel hollen terwijl zij superlangzaam achter me aan kwam lopen. De langste tien minuten van mijn leven, waarna we de granaatappelsap uiteindelijk vonden in het schap waar ik in het begin heen was gegaan???
Ik vroeg haar hoeveel ze ervan wilde (want het stond op het bovenste schap) en zei zij “Twee, eentje voor mij en eentje voor mijn ““disadventuring companion””.”, waarna ik zo’n 20 seconden voor me uitstaarde, omdat ik niet goed wist of ze daarmee mij bedoelde en ze mij ook een pakje granaatappelsap wilde laten kopen of niet, maar uiteindelijk er twee aan haar gaf en wegliep zonder iets te zeggen??? Een paar minuten later kwam ze achter mij staan bij de kassa, waar zij alleen die twee pakjes granaatappelsap moest afrekenen en ikzelf best wat items heb, maar ze wilde niet voor mij omdat zij “zo haar tijd doodde” en “er toch niemand zat te wachten”. :frowning_face:

Ik ben echt shit in anekdotes vertellen, maar neem maar van me aan dat mijn hele boodschappenavontuur vet superongemakkelijk was, ok.

63 likes

Het idee was dat er meer ‘viezigheid’ tussen de haren zou blijven zitten en dat je dat gebied dan nooit goed steriel kan krijgen voor de operatie, maar tegenwoordig weten we dat scheren juist kleine wondjes in de huid maakt en dat daarin dan juist weer allerlei bacteriĂ«n gaan zitten en je dus eigenlijk verder van huis bent.
Als je fors behaard bent wordt er vaak wel getrimd met een tondeuse op de OK, want in zo’n bos haar plakken de afdekdoeken allemaal niet zo goed.

9 likes

Oh wat gek eigenlijk, want ja voor zover ik weet is mijn vader niet fors behaard en hij heeft gewoon maar een beetje gemiddeld borsthaar(dit klinkt zo fout om te zeggen, beetje over de beharing van je vader praten). Maar ik weet gewoon nog dat ik jong was en dat mijn moeder hem moest helpen met scheren overal. Was allemaal heel verwarrend en raar voor mij. Maargoed, ik heb nu duidelijkheid haha.

2 likes

Het is ook een vrij recent inzicht hoor, zeker minder dan 10 jaar geleden, dus helemaal niet gek dat dat toen wel moest!

2 likes

Aw de intentie was goed!

1 like

Ik had vanmorgen een klant, en toen zei
ik:’ Bent u meneer Schut?’
Hij:‘Nee meneer zwaan’.
Ik:'ohhh
sta ik even
voor SCHUT.
Man:

Krekels:

Fucking lame jonge, wat dacht ik echt :joy:

215 likes

Ik ga helemaal stuk om dit verhaal hahaha :joy:

2 likes

Hahaa dit is gewoon zo’n Kakhielgrapje in real life.

26 likes

Haha ja :joy: Helaas was er echt niet eens een glimlach bij die man, alleen verwarring

3 likes

Zag hij eruit als iemand op een stockfoto? confused man standing guy confusion

8 likes

Zoiets :joy:

31 likes

Er kwamen hier net een klein meisje en jongetje aan de deur, ze vroegen of ze een heitje voor een karweitje mochten doen. Ik heb alleen nooit contant geld in huis, dus ik vertelde ze dat ik geen geld voor ze zou hebben.
Het meisje (jaar of 5) keek toen heel sneu, dus ik dacht dat ze teleurgesteld was. Ik nog een keer; sorry ik heb echt geen geld hier. En toen zei ze heel meelijwekkend; ooh wat vervelend voor u, het geeft helemaal niks hoor :frowning:.

Toen ze weg waren besefte ik pas dat die kindjes waarschijnlijk dachten dat ik heel arm ben oid en dat ze daarom zo gek keken


158 likes

Aaaahw, wel een hele lieve reactie van dat meisje

13 likes

Ahh zo lief <3

2 likes

Mijn vriend vroeg wat de bedoeling was van die prop wcpapier op de wc.
Ik snapte hem niet en hij had het laten liggen. Heb ik vanmorgen met mijn slaapdronken hoofd niet goed gemikt. Hahaha ook van zo’n afstandje gaat het nog mis.
Gelukkig was het niet nr 2 geweest.

22 likes

Had dit weekend zo’n dom moment
Had een haarband in en dat was ik vergeten ofzo? En ik wilde op een gegeven moment mijn zonnebril op doen (DIE IK NIET EENS OP HAD) en haal zo mijn haarband naar beneden voor mijn ogen omdat ik dacht dat dat mijn zonnebril was.
Zag er zo debiel uit en was op ‘t terras. :+1:t3:

Zo eentje dus:

212 likes

Hahaha ik speelde dus vroeger toen ik klein was altijd deze meneer na met een diadeem voor mn ogen
afbeelding
(Don’t know why want ik was geen trekkie)

80 likes

Op mijn werk hadden we het over slapen op het kantoor ivm stakingen. Vraagt een collega: ‘hebben we hier bedden dan?’ Ik: ‘ja, een in de kolfkamer’
 en ik maak zo’n knijpbeweging voor mijn borsten. Why!!! Mijn collega’s keken echt van ‘wtf doet zij?!’

115 likes

Ik had op m’n werk net een 1-op-1-gesprek met iemand waar ik eigenlijk subtiel indruk op wilde maken, maar toen we samen heel ingespannen naar een beeldscherm keken maakte mijn mond opeens een scheetgeluid (pfrrrt) :sob: En hij keek ook naar het scherm dus ik ben bang dat hij nu denkt dat het dus een scheet was. Ik ga hem nog heel vaak zien dus dit wordt awkward.

37 likes