Hahah ja ik ben echt te a-technisch om te weten dat zulke modussen bestaan, maar heb het meteen aangepast
dat zou ik ook niet weten, waarom zou je in godsnaam zoân foto doorsturen naar een oud-collega (of Ăźberhaupt naar iemand haha)
âDoe maar goed wassen ja â
Net dus mân 24 uurs urine afgeleverd die was gelekt die ook de papieren had gemolesteerd. Ze vonden me volgens mij maar raar. Dan moeten ze maar betere deksels maken verdomme.
Dat zal mijn onzekerheid en jaloezie dan wel zijn denk ik. Het kwam er op neer dat het met zijn ex geweldig was en vaak gebeurde haha, bij ons dus heel weinig want ik ben onzeker over mijn lichaam en ik zit met een kapot been. Ik heb vast wel weer andere pluspunten maar op zoân moment kan ik dat dan niet bedenken
Haha heeft ie het niet per ongeluk naar jou gestuurd (maar was het eigenlijk bedoeld voor iemand anders)?
âGefeliciteerd met je verjaardag!â
âDank je wel!â
âAlsjeblieft!â
Ik voel me soms zo sociaal incapabel
Ik was vanmiddag op een receptie van een trouwerij. Mân kinderen waren mee. De bediening kwam vragen of we iets wilde drinken en ik zei dat we niks hoefde. Na 5 minuten begon mân zoontje aan mijn shirt te trekken en âmmmmmâ te roepen: hij wilde borstvoeding. Dus ik zeg tegen mân man en dochter dat ik even ergens ga zitten omdat [naam zoontje] wil drinken.
De mevrouw van de bediening pikte dat op en kwam naar me toe: âwat wil hij drinken?â
Dus ik lach en zeg: âoh nee, hij wil de borstâ
Die vrouw moet lachen en begint tegen mân zoontje: âoh ja, vind jij dat zo lekker? Ik lust dat ook zo graag!â
Dus ik sta haar een beetje ongemakkelijk aan te gapen tot ze zegt: âlekker he een stukje worst?â
Heb haar maar niet verbeterd want dat zou voor haar nog 100x meer ongemakkelijk zijn hahaha
Haha oeps, wrong chat
hahhahahaha geweldig!
ik had dat denk ik wel gedaan om alleen maar dr gezicht te hoeven zien
Haha ik heb heel vaak in de supermarkt dat ik âdankjewelâ zeg vóórdat de medewerker me een fijne dag wenst
Nog stommer als dat dan soms niet eens meer gebeurt haha
Ik zeg ook heel vaak uit automatisme dankjee doeii hahaha
Haha ja die ook idd! Ik gok dat ze dat heel vaak meemaken trouwens
Vind het persoonlijk niet heel gek om dan alsjeblieft te zeggen? Doet me alleen wel denken aan die keer dat ik op Schiphol was bij Starbucks en dat de barista me de beker overhandigde en zei âfijne vlucht!â, waarop ik zei âdankje, hetzelfde!â.
Ik werk bij een fastfood keten. Als ik voor elke keer dat ik âjij ook!â als antwoord krijg wanneer ik iemand eet smakelijk wens, ook daadwerkelijk iets zou moeten eten, zou ik ondertussen 724 kg zijn denk ik
Als ik op werk het gesprek aan de telefoon moet afsluiten is dat altijd in de trant van, bedankt voor het bellen ik wens u nog een fijne dag/avond/whatever. Elke keer als iemand dan tegen het eind ineens zegt; nou dan weet ik genoeg bedankt voor alle informatie en fijne dag nog hè! Dan krijg ik zoooooân error en kan ik alleen nog maar ja eh ja eh doei bedankt fijn doei zeggen haha
Ik had onlangs wat ongemakkelijks. Is een veelvoorkomend iets denk ik, maar alsnog voelde ik me zo stom daarna.
Ik ging wat kopen bij de kiosk op het station. Ik betaal en de man achter de kassa vraagt of ik de bon wil. Ik zeg: âNee dankje, hoeft niet hoor.â Ik zei hem gedag en ik liep weg en hij keek zo: Ik vond dat raar, maar goed zal wel dacht ik.
Toen ik buiten liep realiseerde ik me ineens dat hij helemaal niet had gevraagd of ik de bon wilde, maar dat hij me een fijne avond wenste. Hoe ik dat verkeerd heb kunnen verstaan weet ik niet. Ik denk dat ik in gedachten verzonken was? Maar ik heb nu dus gewoon tegen hem gezegd dat hij me geen fijne avond hoefde te wensen.
Ik had vorige week zoiets. Dacht ook dat die jongen vroeg of ik de bon wilde dus zei ânee bedanktâ. Maar het contactloos betalen deed het niet en hij zei dus dat ik opnieuw moest pinnen.