Ik heb zoiets ergs meegemaakt afgelopen dinsdag, ik werd opgehaald door mijn vriend en een vriend van hem dus ik loop naar beneden vanuit mijn appartement naar buiten naar de auto
Nou, oké dus we zitten in de auto en komen aan op de bestemming. Ik stap uit: blijft er iets fucking heftigs aan mijn onderbeen plakken op de stoel. Ik dacht dat het kauwgom was.
Kijk ik: HEB IK EEN FUCKING WAXSTRIPJE LATEN ZITTEN OP MIJN ACHTERBEEN?? Ja dus achter op mijn bovenbeen lol hoe heet dat. Want die ochtend was ik aan het waxen geslagen. Ik knip mijn waxstrips altijd dus het was kleiner vierkantje.
Die was nu helemaal “gesmolten” aan mijn been en aan de bank.
Omg en mijn vriend begreep er niets van, hij dacht dat het kauwgom was zo roze, en zijn vriend stond er al helemaal met open mond naar te kijken
Ik heb er dus vanuit mijn appartement naar de auto toe mee aan mijn been gelopen en ik woon in een drukke straat hoe awkward
en de stoel is nog steeds verpest oh my god
Doordat het zo gesmolten was zat heel die wax overal en bedacht ik ook nog eens dat ik die strip een paar keer erop en eraf moest doen om er eventueel voor te zorgen dat die wax meegetrokken zou worden, dat is vast ook een heel sexy gezicht geweest waar zij bij stonden🙂