Ongemakkelijke momenten

Vanmiddag, toen een scharrel in zijn onderbroek de gang op stapte om naar de wc te gaan en recht in een kamer vol bezoek van mijn buurjongen keek :+1: technisch gezien niet mijn moment maar ik moest daar daarna ook nog 3x langs met mijn rode wangen en pluizige haar :sob:

19 likes

Omg ik heb gewoon weer een ongemakkelijk moment gehad in de categorie ‘aankleden’ (of eigenlijk het gebrek daaraan). Zat net op een terras echt 10 min lang met de rits van m’n jurkje (die zit aan de zijkant) echt van onder tot boven open. Je keek echt zo m’n jurk in waar je dan uitzicht had op m’n hemdje (dat natuurlijk opgekropen was), dan een paar lekker rolletjes buik en dan m’n string en een stuk van de zijkant van m’n bil/been. En zo zat ik dus al 10 min lang in m’n eentje op een vriendin te wachten. Ook precies het tafeltje aan de voorkant van het terras met m’n open gat richting alle langslopende mensen. Echt fijn :joy:

77 likes

en niemand zei wat ?! vind ik zo lullig altijd
 hoe ben je er uiteindelijk achter gekomen ?

Nee niemand zei wat! Terwijl er dus sowieso mensen dit gezien hebben. Maar uiteindelijk keek ik naar beneden en kreeg ik een halve hartverzakking dat ik zo lekker zat te showen haha.

12 likes

Mijn vriend en ik waren op vakantie naar Zuid-Korea. Van tevoren hadden vrienden nog grappen gemaakt van “pas op dat je niet per ongeluk hond eet he!”.
De eerste avond gingen we uit eten in soort Mexicaans restaurant en nadat we ons eten besteld hadden vroeg de serveerster in haar beste Engels of we ook ‘Korean dog’ erbij wilde. We schrokken ons rot en zaten allebei van: “dog? Korean dog? Noooo haha no dog please!”. Serveerster keek ons nogal vreemd aan en herhaalde het nog een keer en wij weer “nooo thank you, no dog!”.

Toen ze wegliep zeiden m’n vriend en ik tegen elkaar: jeetje we moeten deze vakantie dus echt goed opletten, ze eten dus nog wel hond joh en zelfs in zo’n soort restaurant! Pfoee hadden we al bijna hond op joh hihihaha.

Later bekeek ik de menukaart nog eens goed en viel het kwartje. Serveerster had netjes gevraagd of we koriander erbij wilde, maar omdat ze dit uitsprak als ‘Korean-dur’ en wij haar Engels niet goed verstonden, begrepen we het verkeerd. Ze zal wel hebben gedacht: jeetje je hoeft niet zo hysterisch op koriander te reageren.

162 likes

Nou vind jullie reactie heel normaal want koriander is ook niet te vreten.:joy:

53 likes

Haha ik heb in Korea gevraagd in een restaurants waar ze alleen ramen/noedelsoep met vlees hadden of ze een specifieke bowl konden doen zonder dat vlees (bouillon vast nog wel getrokken uit vlees maar ja, even geen andere opties).

Kwamen ze heel vrolijk aanzetten met een kom met daarin de halve Atlantische oceaan​:sweat_smile::sweat_smile: Octopus, krab, vis, garnalen, noem maar op. Heel lief maar dat bedoelde ik niet haha. Heb het maar aan vrienden gegeven want vond het ook zo sneu om terug te sturen.

9 likes

Hahahaha. Dit is zoo mooi :joy::joy::joy:

Vriendin van mijn ouders appt me net en vraagt ‘hoe ken jij (naam van iemand van het forum die ik op facebook heb)’. Wat ga ik nu zeggen :upside_down_face:

Via via

1 like

Ontmoet op een verjaardag/feestje/festival/school

2 likes

Via een fb groep over beauty / fashion / wonen / bloggers

1 like

Tinder. Doen @Skadi en ik ook

7 likes

Hahaha ja die is wel waterdicht

1 like

:joy: nouja dat zou het eigenlijk nog vreemder maken aangezien ik al 5 jaar een vaste relatie heb met een jongen.

Heb maar gezegd dat ik dr ken via internet en het bleek de dochter van haar nichtje te zijn!

3 likes

Ik liep net een wc-hokje in en een onbekend meisje dacht dat t de deur naar de wcs was, trok 'm open en liep half mee het hokje in, schrok, excuseerde zich en liep terug
Ik hoop zo dat zij dit hier gaat posten want ze keek echt met zo’n omg-oeps-blik

21 likes

Omg die vrouw die reaggaton aan het blasten was ik ga stuk

8 likes

Mijn lichaam maakt samen met mijn menstruatiecup, als hij beetje vol aan het raken is, pruttel/gorgel/scheet geluidjes (dat heb ik niet alleen toch??). Liep net de kamer van twee mannelijke collega’s binnen om ze streng toe te spreken over een niet nagekomen afspraak, maar mijn cup begon dus blijkbaar te vol te raken en dus kwam er een heel orkest aan geluiden vrij.
Hoop maar gewoon dat het in mijn hoofd harder klonk dan het in het echt was.

66 likes

Ik was gisteren de make-up doen voor een bruid. Was klaar dus wilde met hun camera nog wat foto’s maken van de voorbereidingen enzo. De zus van de bruid was iets aan het ophangen dus daar maakte ik een foto van. Ze stak haar hand naar me uit, dus ik schud haar hand en stel me voor. Kijkt ze me heel droog aan en pakt de camera uit m’n andere hand.
Bedacht me later dat ik me al aan haar had voorgesteld. Voelde me zo awkward :rofl:

17 likes

Collega en ik stonden op een afstandje van elkaar te kletsen, maar ik moest een windje laten dus ik dacht dat kan wel. Komt m’n collega kort daarna naar me toe gelopen, ik nonchalant doorkletsen. Zegt ze ineens huh wat ruikt het hier raar
 Ging ze lopen zoeken waar 't vandaan kwam, maar ik had me een beetje verplaatst en de geur was dus met me meegekomen omg :weary: En ik heb gewoon meegespeeld en geholpen met zoeken waar 't vandaan kwam, zo gĂȘnant :see_no_evil: Maar volgens mij deed ik 't wel geloofwaardig want daarna wees ze serieus een plek aan waar 't vandaan leek te komen :joy:

78 likes