Ongemakkelijke momenten

Tinder. Doen @Skadi en ik ook

7 likes

Hahaha ja die is wel waterdicht

1 like

:joy: nouja dat zou het eigenlijk nog vreemder maken aangezien ik al 5 jaar een vaste relatie heb met een jongen.

Heb maar gezegd dat ik dr ken via internet en het bleek de dochter van haar nichtje te zijn!

3 likes

Ik liep net een wc-hokje in en een onbekend meisje dacht dat t de deur naar de wcs was, trok 'm open en liep half mee het hokje in, schrok, excuseerde zich en liep terug
Ik hoop zo dat zij dit hier gaat posten want ze keek echt met zo’n omg-oeps-blik

21 likes

Omg die vrouw die reaggaton aan het blasten was ik ga stuk

8 likes

Mijn lichaam maakt samen met mijn menstruatiecup, als hij beetje vol aan het raken is, pruttel/gorgel/scheet geluidjes (dat heb ik niet alleen toch??). Liep net de kamer van twee mannelijke collega’s binnen om ze streng toe te spreken over een niet nagekomen afspraak, maar mijn cup begon dus blijkbaar te vol te raken en dus kwam er een heel orkest aan geluiden vrij.
Hoop maar gewoon dat het in mijn hoofd harder klonk dan het in het echt was.

66 likes

Ik was gisteren de make-up doen voor een bruid. Was klaar dus wilde met hun camera nog wat foto’s maken van de voorbereidingen enzo. De zus van de bruid was iets aan het ophangen dus daar maakte ik een foto van. Ze stak haar hand naar me uit, dus ik schud haar hand en stel me voor. Kijkt ze me heel droog aan en pakt de camera uit m’n andere hand.
Bedacht me later dat ik me al aan haar had voorgesteld. Voelde me zo awkward :rofl:

17 likes

Collega en ik stonden op een afstandje van elkaar te kletsen, maar ik moest een windje laten dus ik dacht dat kan wel. Komt m’n collega kort daarna naar me toe gelopen, ik nonchalant doorkletsen. Zegt ze ineens huh wat ruikt het hier raar
 Ging ze lopen zoeken waar 't vandaan kwam, maar ik had me een beetje verplaatst en de geur was dus met me meegekomen omg :weary: En ik heb gewoon meegespeeld en geholpen met zoeken waar 't vandaan kwam, zo gĂȘnant :see_no_evil: Maar volgens mij deed ik 't wel geloofwaardig want daarna wees ze serieus een plek aan waar 't vandaan leek te komen :joy:

78 likes

Haha zo riep ik een keer heel hard dat het rook/stonk naar een dood dier die al dagen lag te rotten in de zon.

Had diegene waarmee ik was een scheet gelaten. En bekende het beschaamd.

32 likes

Kan me nog iets herinneren van vroeger, wat ik dus als tiener zo stoer vond.
Jessica Simpson (Amerikaanse zangeres) had een reality show en ze werd dus tijdens het sporten gefilmd en liet een scheet. Haar trainer loopt achterlangs en ze zegt: don’t go there, I just farted :sweat_smile:

Soms moet je het gewoon met een grapje afdoen. Maar ow, wat zou ik me net zo opgelaten hebben gevoeld als jij :joy:

16 likes

Een pakketbezorger die ik al een paar keer gezien had zei terloops dat hij de pakjes van de voorafgaande week aan mijn zusje gegeven had. “Mijn zusje” = ik zonder make-up.

265 likes

Ik was vanmiddag aan het kletsen met @HvO op insta. Toen had ik mn telefoon in mn zak gestopt. Maar toen ging mn telefoon een eigen leven leiden
 hij ging naar haar profiel naar een (prachtige) foto ging toen via een hastag naar een totaal random profiel en heeft toen 100 x dit gecommend.

Samenvatting

309 likes

Hahahahaha jaa elke letter was prima geweest
Maar niet de m


Om het nog erger te maken het was een bikini foto van iemand die ik niet ken


93 likes

Hahahaha heb t snel verwijderd hahaha en toen snel een sorry berichr gestuurd

2 likes

HAHAHAHAHAHAHAH

3 likes

HahHa nee gelukkig niet.

Hahahahahah. Ik ben je gaan volgen trouwens is dat oke?

2 likes

Aah ben jij dat. Ja mag hoor leuk!!

1 like

Aah jongens ze heeft gereageerd met its okay! Hahaha

23 likes

Hahahahahhahahaha ik probeerde dit aan mn vriend te vertellen, maar heb echt 5 minuten de slappe lach gehad, inclusief tranen :joy: :joy: :joy:

15 likes