Ik zou dan waarschijnlijk gezegd hebben dat dat echt door het warme weer kwam
Help. Drie jaar terug, toen het al een jaartje uit was met mijn ex en ik de druk begon te voelen vanuit mijn omgeving om mezelf open te stellen voor nieuwe mensen, leerde ik een hele leuke, lieve jongen kennen en besloot ik ermee op date te gaan. Ik was totaal niet klaar voor een nieuwe relatie en we woonden best ver uit elkaar, dus ik heb hem na een paar maanden op een niet zo nette manier gedumpt. De jongen in kwestie was rapper maar destijds niet zo bekend, bezig met zijn eerste studio album - nog geen halfjaar later kwam zijn tweede single uit, die een hit werd, en sindsdien is hij best populair in mijn land.
Fast forward: mijn schoonzusje, die ik een jaar later leerde kennen, is erg fan van hem. Omdat ik een cringeworthy persoon ben an sich heb ik met haar gebond door zijn liedjes met elkaar mee te zingen in de auto wanneer ik haar kwam ophalen op het station (zij woont in een andere stad). Nu is zijn eerste cd ~ons ding~ geworden. Ongemakkelijk, maar ik vond het stom om haar te vertellen dat ik met hem gedatet heb, mijn broertje heeft het ook maar zo gelaten (volgens mij heeft hij wel verteld dat we hem ontmoet hebben, maar is hij niet in detail getreden) en ik vond het ook stom om te doen alsof ik zijn muziek niet kende terwijl ik dat hele eerste album heb meegeleefd, dus ok.
Vanochtend keek ik echter op instagram en zag ik dat ik gisteren door haar in een foto getagt: ze was hem in de stad tegengekomen en had zowel hem als mij in de foto getagt. Ik weet heus wel dat hij de foto niet gezien heeft en zelfs als hij de foto zou hebben gezien hij niet zou weten dat dat mijn instagram is, maar ik zit echt zooo te cringen om mezelf en dit.
Dit doet me denken aan dat iemand me een keer op werk belde. Ik nam op: “Goedemiddag, naam bedrijf, met Oma” en die andere persoon zo “Met mij”. En ik was dus ook gelijk helemaal geïrriteerd dat een klant zo arrogant was om te denken dat met alle mensen die ons dagelijks bellen, we precies diegene zouden herkennen. Dus ik zo geïrriteerd: “Met wíe spreek ik?” Toen noemde hij zijn naam en duurde het nog een halve minuut ofzo voordat het kwartje viel. Bleek dus mijn vriend te zijn die niet door had dat hij mijn werknummer had gebeld. Ik zo: “Oooh, hoi schat!” Mijn collega tegenover me zat zo . Wie noemt zij schat!?
Haha ik dacht dat je echt zei “met oma”
Haha, dat zou het nog verwarrender maken.
Ik probeerde echt te raden wie dit was maar toen bedacht ik me dat je in Italië woont hahaha, jammer
Misschien Mahmood
Hahaha ik lig te lachen in mijn bed
Dit hoop ik echt
Ik ook!!!
KIk ging op een terras zitten bij een soort van cocktailbar waar ik al lang heen wilde (ik had er over gelezen).
Er kwam een ober en hij vroeg of ik iets wilde drinken, ik zei “mag ik de kaart even zien”. Hij liep weg en zei iets wat klonk als “ja, high tea”.
Dus zei ik, sorry, ik wil graag de kaart zien (geen high tea ik wil cocktails!)!
Hij zei, ja die ga ik halen (dus ik dacht, hij heeft me wel goed verstaan ook al dacht ik van niet)
Even later kreeg ik de kaart, en toen hij weer kwam dacht ik om mijn bestelling op te nemen, maar nee. Hij zette een ice tea voor mijn neus
Ik probeerde het nog uit te leggen maar hij gaf aan zeer slechthorend te zijn. Dat is natuurlijk heel naar, maar hij gedroeg zich verder heel bot, ongeduldig en chagrijnig, dus toen hij vroeg wat ik dan wel wilde heb ik gezegd het is wel goed zo, afgerekend en na een paar slokjes doorgelopen
Had mijn telefoonscherm niet uitgedaan in mijn broekzak en toen is mijn telefoon een eigen leven gaan leiden. Nu heb ik een klant van ons per ongeluk toegevoegd op Snapchat en allemaal chats gestuurd (ik weet dus niet wat, want dat kan ik niet terugzien…) En nu stuurt hij me ineens wat terug via Snap en wil t echt niet openen
Oh arme jij, dat is vast mmm.mm.mmmm in je broekzak geworden.
Ga naar een waddeneiland. Daar is het nu gewoon koud haha. Ik begreep al niet waarom iedereen zo liep te klagen over het warme weer, totdat ik later zag dat het del 12 graden scheelde met op het eiland haha.
Dit is echt het grappigste aan dit hele verhaal als je het mij vraagt, ik kan gewoon niet stoppen met lachen
In heel het land? Ik woon hier ook en wil veel te graag weten wie het is haha
Nee nog steeds niet haha. Ik ga het straks doen
Oke ik heb het geopend hahaha. Hij zei “Who are you?!” Dus ga hem gewoon verwijderen en niet antwoorden
Ik heb zoiets ergs meegemaakt afgelopen dinsdag, ik werd opgehaald door mijn vriend en een vriend van hem dus ik loop naar beneden vanuit mijn appartement naar buiten naar de auto
Nou, oké dus we zitten in de auto en komen aan op de bestemming. Ik stap uit: blijft er iets fucking heftigs aan mijn onderbeen plakken op de stoel. Ik dacht dat het kauwgom was.
Kijk ik: HEB IK EEN FUCKING WAXSTRIPJE LATEN ZITTEN OP MIJN ACHTERBEEN?? Ja dus achter op mijn bovenbeen lol hoe heet dat. Want die ochtend was ik aan het waxen geslagen. Ik knip mijn waxstrips altijd dus het was kleiner vierkantje.
Die was nu helemaal “gesmolten” aan mijn been en aan de bank.
Omg en mijn vriend begreep er niets van, hij dacht dat het kauwgom was zo roze, en zijn vriend stond er al helemaal met open mond naar te kijken
Ik heb er dus vanuit mijn appartement naar de auto toe mee aan mijn been gelopen en ik woon in een drukke straat hoe awkward
en de stoel is nog steeds verpest oh my god
Doordat het zo gesmolten was zat heel die wax overal en bedacht ik ook nog eens dat ik die strip een paar keer erop en eraf moest doen om er eventueel voor te zorgen dat die wax meegetrokken zou worden, dat is vast ook een heel sexy gezicht geweest waar zij bij stonden🙂
Ik draag graag van die midi wikkelrokken en pak in mijn dorp altijd de fiets door het centrum. Ik houd de rok altijd netjes met 1 hand vast zodat deze goed blijft zitten door de wind. Maar ik heb nu al 2 keer gehad dat ik voor een druk terras fiets en iemand ineens de weg oversteekt waardoor ik hard moet remmen (met 2 handen) en de rok spontaan open waait en ik een heel terras flash .