Ongemakkelijke momenten

Ik ga stuk :joy:

1 like

ik had precies hetzelfde :joy: heb nog gecheckt of ik de naam wel goed gespeld had want dit kwam in mijn hoofd niet overeen met wat er hier over hem gezegd werd hahaha

2 likes

Ja ik had een oud klein dik mannetje in mn hoofd met zwarte krullen, een beetje als die vader in la casa de papel? En dit is een soort faberyayo gone wrong

7 likes

Dit had ik bij het afsluiten van mn hypotheek! :see_no_evil:

2 likes

Op zeilvakantie in Nederland. Sowieso haat aan die toiletgebouwen.

Ik sta te wachten tot de mevrouw voor me klaar is met handen wassen. De mevrouw ziet de prullenbak aan voor zo’n Dyson handen droger. Ze gaat er vol in en staat heen en weer te wapperen (soort van zagen in die prullenbak). Ik schiet keihard in de lach, zij trekt dr handen er uit en zegt “oh deze doet het niet zo goed”, steekt nog een keer dr handen er vol in. Ziet dat het de prullenbak is en gaat vervolgens met dr handen onder de droger staan.
Als ze klaar is, met stalen gezicht “je had wel wat mogen zeggen heur”.

112 likes

Ohhhh over ortho gesproken.
Toen het laatst zo warm was had ik een linnen broek aan, en ik was commandodus zonder ondergoed want dat is heerlijk als er een bries waait. Ik had een afspraak om mijn beugel te laten plaatsen dus ik lag best effe in de stoel. Toen ik eindelijk klaar was liep ik naar buiten en toen voelde ik wel erg veel bries daar beneden. Bleek dus dat mijn gulp de hele tijd heeft open gestaan. Ik ben niet heel religieus met het ontharen, dus mijn ortho heeft mogelijk een glimps op gevangen van mijn bush. Gelukkig hoef ik nog maar 3 jaar.

185 likes

Mijn ex kwam me een keer ophalen op het station, ze had toentertijd een grijze Fiat Punto. Ik kwam uit het station gelopen, liep vrolijk naar haar auto die ik al zag staan, zwaai de deur open en zeg ‘heeee schat!’. Zaten er compleet andere mensen in die auto die echt zoiets hadden van wie de fuck ben jij :sweat_smile::sweat_smile: Awkwardddd

43 likes

ben ik de enige die commando niet kent? ik kan het denk ik wel opmaken uit de context maar heb er nog nooit van gehoord :grimacing:

9 likes

Urban dictionary!

Commando

(v.) To not wear underwear. The origins for this are either “out in the open” or “ready for action”. Maybe others.

2 likes

dankuu bevestigt idd mijn vermoeden! had al gegoogled maar kreeg enkel de andere betekenis gevonden haha

Je leert zoveel op dit forum!

hahahaha inderdaad! dankjewel :blush::joy:!

1 like

Haha!! Doet me denken aan toen mijn dochter nog een baby was en ik een schattige foto van haar naar mijn vader stuurde. Ik bekeek die foto een paar dagen later nog eens en zag opeens een vinger in de hoek van de lens, dus ik zoomde in
 bleek het mijn tepel te zijn die wegens borstvoeding nog niet weggestopt was :redface:

50 likes

Ik heb zo hard moeten lachen hierom, vooral de afsluiter “gelukkig moet ik nog maar 3 jaar” pakt me haha :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ja hahaha mooi opgeschreven ook

Ik moet morgen weer, elke keer als ik eraan denk moet ik cringe-neuriën :zipper_mouth_face:

5 likes

Hahahahahahahaahaha

1 like

Ik stond voor pro-biotica supplementen in zo’n kruidengeneeswinkeltje uit te leggen waar ik last van had. Probeerde netjes te verwoorden waar ik last van had (opgeblazen buik door gas) en legde het uit:
"Ja veel lucht, als ik dan lig heb ik een bolle buik en als ik erop tik hoor je zo: “poep poep poep”
(in plaats van dat ik zeg hol geluid of poek poek of boep boep) Ik zei het woord en meteen dacht ik :weary: WHY dat woord ook echt.

65 likes

ik wilde een mes pakken uit zo’n bak maar had open flesje limonade in m’n hand

halve flesje leeg

oeps

5 likes

En hadden ze wel iets voor je klachten? Ik herken het poep poep poep geluid op m’n opgeblazen buik wel namelijk :laughing:

3 likes