Ongemakkelijke momenten

Als aanvulling op jouw gebeurtenis:
Ik heb de hele dag rondgelopen in een broek met een enorm gat op m’n kont :joy: kom ik nu net pas achter. En ik heb een heel vrolijke onderbroek aan met stippen

6 likes

Ik had deze broek zaterdag ook aan toen ik Mn vriend zn ouders ging ontmoeten en later boodschappen mee heb gedaan maar zn moeder heeft niets gezien dus hoooop echt dat het gister pas is gebeurd :rofl:

Jij helemaal geen reacties gehad ook?

2 likes

Ik kan dat bij mijn apotheek wel, via een app! Scheelt veel ongemakkelijke berichten voor hun denk ik.

1 like

Helemaal niks!

Blijkbaar heb ik dat niet onthouden nee, heeft uiteraard in het theorieboek gestaan.

1 like

Hahaha dank je wel voor het delen, hardop gelachen! :seedling:

2 likes

Ik heb mijn vriend wakkergeschud omdat ik zo moest lachen in bed. Zie dit helemaal voor me😂

1 like

Ja mijn god zeg, ik heb dit ook iedere week weer. Dan denk je het went wel ofzo, nou nee. Ik sprak een keer dat bandje in terwijl ik achter de laptop random artikelen zat te lezen. Toen las ik net iets over Harry Potter en toen was het PIEP en moest ik dus beginnen met inspreken. Toen zei ik dus ipv mijn eigen naam ‘Harry + mijn achternaam’. Zucht. En dan nog terwijl ik dat bandje zit in te spreken: ‘Huhagfghafgsh nee niet harry sorry sher ik heet sher haha mijn naam is dus sher niet harry’

ik word soms zo moe van mezelf

70 likes

Een paar jaar geleden was ik met m’n vriend op fietsvakantie langs de zee, ik moest heel nodig plassen maar er kwam nog lang geen restaurant. Toen we bij een uitkijkpunt stopten gaf ik aan dat ik daar mooi kon plassen. Dus wij naar boven, ik hurken in een hoekje en m’n vriend het uitzicht bekijken.
Ging m’n vriend een panoramafoto maken met z’n mobiel! En op die foto zie je in een hoekje mij gehurkt zitten met m’n broek omlaag :sweat_smile:

114 likes

Nee hij had het echt niet door!! Ik kon er trouwens wel om lachen, dacht dat we de foto ook op Facebook hadden gedeeld maar kan hem niet vinden. Anders had ik hem hier wel gepost haha

4 likes

Ik ben ook fucking verliefd op hem en ik weet niet wat het is… de tanden? het haar? geen idee.

1 like

@kaasfondue ik ook!!! Ik denk dat het zn uitstraling is, gewoon chill, beetje een boefje maar kan toch mee naar je ouders op zondagmiddag

3 likes

@kali @Heinz ja en hij is ook nog eens super grappig en mega expressief in z’n gezicht, ik hou echt van mensen die dat zijn. Op instagram versta ik maar de helft maar toch lach ik me kapot om hem. Dit is echt liefde voor het leven denk ik.

1 like

Vandaag was ik even langs de ortho vanwege mijn spalkje. De ortho vroeg of mijn e-mail adres nog klopte: badguwlrosieee_xxx@hotmail.com

Ehhhh😅

119 likes

Hahah, dat had ik ook bij de Ikea. Ik wilde iets laten bezorgen dus de Ikea medewerker noemt alle gegevens op. Alles klopte nog en toen “Je e-mail adres is ook nog Princezzzz200@hotmail.com?” :roflmao:

20 likes

Hahahaha ik kende de beste man niet dus googlede hem

Goede eerste indruk

47 likes

Hahahaha ik zei toch, leuke uitstraling :grinning::grinning::grinning:

3 likes

Ik ga stuk :joy:

1 like

ik had precies hetzelfde :joy: heb nog gecheckt of ik de naam wel goed gespeld had want dit kwam in mijn hoofd niet overeen met wat er hier over hem gezegd werd hahaha

2 likes

Ja ik had een oud klein dik mannetje in mn hoofd met zwarte krullen, een beetje als die vader in la casa de papel? En dit is een soort faberyayo gone wrong

7 likes