Ongemakkelijke momenten

Ik wilde net bij iemand in de auto stappen en moest daarvoor een stoepje af maar dat zag ik niet, dus ik viel met mijn hand al op het portier naast de auto neer. Vervolgens geloofde diegene niet dat ik 100% nuchter ben maar gewoon super onhandig.

(Sowieso ben ik geloof ik de enige volwassene met standaard geschaafde knieën omdat ik zo vaak val.)

7 likes

Helaas ook een beschamend cake walk verhaal. Dat is de plek waar ik als 12-jarige voor het eerst had gezoend. Ik liep daar dus naar binnen met mijn vriendinnen en een jongen die ik leuk vond was daar ook en die liep toen op me af en zoende me incl. tong. Ik zag dat echt totaal niet aankomen en wist me eigenlijk geen raad. Dus toch maar terugzoenen met wijd opengesperde ogen en helemaal verstijfd. Terwijl al mn vriendinnen er omheen stonden. Daarna liep hij ook gewoon weg zonder wat te zeggen. Ik was echt flabbergasted en schaamde me eigenlijk onwijs.

13 likes

Ik heb ook ooit doodleuk in een statistiek les hardop in een volle computerzaal gevraagd: How do you do this intercourse (in plaats van How do you do this intersection)? :grimacing:

29 likes

we deden net 30 seconds met een groepje en toen vroeg ik ineens heel dom “hoelang duurt zo’n zandloper eigenlijk?”

Ze keken me zo aan: :face_with_raised_eyebrow:

103 likes

Yess, nog iemand met deze opmerking :pray: haha elke keer nu met dit spel, GEEZ. Hoeveel seconde is de zandloper?

4 likes

Hahaha die cakewalk verhalen, ik dacht echt dat ik de enige was aangezien in mijn herinnering iedereen zo zelfverzekerd op die roltrap ging en ik de enige was die daar zwetend en al stond te wachten op mijn beurt :joy: en het was zo erg dat ik via de ingang weer terug naar buiten ben gegaan, wurmend en duwend langs iedereen. Iedereen keek echt zo :face_with_raised_eyebrow: dus nooit op dat ding geweest eigenlijk en het lijkt me nog steeds doodeng

1 like

Oh in de cakewalk (bij ons overigens het ‘trappenhuis’ of fun house) heb ik harder gelachen dan ooit in mijn leven. Mijn vriendin liep in die ton aan het eind, zo’n hamster wiel zeg maar. En ze struikelde en viel. En die ton draaide maar door dus eerst ging ze een stukje omhoog en toen rolde ze weer naar beneden en telkens als ze wilde opstaan was die ton al te ver gedraaid en rolde ze weer omlaag. Ze heeft dit echt een paar minuten vol gehouden. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen en ook de man die er stond om te helpen stond voorovergebogen te gieren.

49 likes

Haha, toen ik een jaar of 13 was heb ik me eens in de bosjes verstopt om een foto te kunnen maken met m’n wegwerpcamera van de Shlecker van een jongen van een jaar of 25. Ik vond hem op Rik van GTST lijken. Die foto bestaat ook nog steeds. Zie je eerst een grote struik en in de verte ergens een jongen met bloempotkapsel :rofl:

66 likes

Smooth😂

1 like

Ik spreek net de receptenlijn in van mijn apotheek en ga helemaal de mist in. Ik moet mijn medicatie inspreken, maar begin weer mijn naam en geboortedatum te zeggen. Dan nog ‘nee, shit, dit bedoel ik niet’ en mijn medicatie erachteraan en ten slotte zeg/vraag ik nog hardop ‘zou het nu goed zijn doorgekomen?’.

50 likes

Ik ging net dus Chinees halen met mijn vriend in deze broek:

Samenvatting

Gelukkig zag hij het net op tijd en heb ik in de auto gewacht :rofl:

101 likes

Ik was net aan 't dagdromen op straat en stond stil bij een kruispunt. Een auto liet mij onverwachts voor en ipv dat ik zwaaiend bedank, loop ik door en maak ik halverwege een buiging voor zijn auto? Wtf :woozy_face:

177 likes

Hou pas voor ov-uitcheckding in de bus. Geen blieb, geen verandering op het scherm. Pas voor andere ov-uitcheckding en weer niets. Natuurlijk flink hardop denken en je afvragen waarom dat ding het niet doet. Hoor ik een super lief meisje ineens zeggen ja, dat is volgens mij je pinpas. Heb alles nog proberen te redden door te zeggen dat ik het niet deed, maar weet niet of die poging geslaagd was. Heb ook echt een lachende egel op mijn pinpas, hoe heb ik in hemelsnaam niet gemerkt dat dat geen naar geel plasticje was.

37 likes

Oehh is het je vriend al? Leuk!!

1 like

Ja hij is nu “al” mijn vriend. T voelde zo goed en vond het maar kut hem steeds mijn date te moeten noemen dat we het maar officieel hebben gemaakt. Inmiddels ook al zn ouders ontmoet wat ook een ongemakkelijk moment was :sweat_smile:

4 likes

@Amarens maar heb je dat niet bij rijles/theorie geleerd? Ik ben verbaasd.

En iemand anders die niet weet dacht rechts voorrang heeft? Hoe dan.

Ik zit hier nooit meer maar ik moet dit ongemakkelijke moment even kwijt:
Ik kreeg vanmiddag een appje van m’n zus met een uitgebreide verhandeling over de seksdroom die ze over Roger Sterling (Mad Men) had gehad.
Ik reageerde met ‘:joy: wat een vreemd specifieke seksdroom’
Of tenminste, dat dacht ik, want na een minuut kwam ik erachter dat ik mijn reactie niet naar haar maar naar de roosterapp van m’n werk had gestuurd, direct onder het bericht waarin ik mijn beschikbaarheid voor volgende week had opgegeven. Meteen verwijderd natuurlijk, maar niet voordat meerdere mensen het hadden kunnen lezen :disappointed_relieved:

80 likes

Ik weet nooit hoe ik moet reageren als enigszins onbekende mensen me iets vragen of een soort smalltalk aan willen gaan. Heb best een harde stem en ik heb er ‘n handje van dan (te) hard te praten en een stom, ongemakkelijk grapje (die natuurlijk niet grappig is) te maken. O man en net had ik weer zoiets. Cringe weer als ik eraan denk en krijg ‘t er nog warm van. Terwijl dit wss niet heel ongemakkelijk klinkt maar waarom kan ik nooit gewoon normaal, leuk en lief reageren ipv met een stomme grap en harde stem? :sob::joy: En hoe langer ik erover denk hoe erger het wordt in m’n hoofd qua volume en stomheid en hoe ik m’n hoofd hield. The drama!!! Kan hier ook nog tijden mee in m’n hoofd zitten hè.

2 likes

Ik viel net in de bios van een afstapje, maar niemand had het echt door, behalve mn gezin. In plaats van dat iedereen het negeert roept mn moeder keihard mn naam :cold_sweat: ja toen zagen de andere mensen het wel ja!!!

2 likes

vind het eigenlijk ook wel heel raar dat je tegenwoordig niet gewoon online een herhaalrecept kunt aanvragen. Dat stomme bellen haat ik echt